-
Inspiratieboek Nieuwe Verbindingen, Inspiratie voor Innovatie geactualiseerd Nieuwe Verbindingen, Inspiratie voor Innovatie is in eerste druk verschenen in 2010. Inmiddels zijn 5.000... MeerHardback|Januari 2012Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!20,95
-
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.... MeerHardback|Februari 2012Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!20,99
-
Het kapitalisme dat de beurs tot leidend principe verheft, heeft door de kredietcrisis flinke klappen opgelopen. Pogingen om door overnames de productportefeuille te verbreden en de... MeerHardback|Juni 2009Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!28,99
-
Houd ermee op!Over eerlijk communiceren met jezelf en anderenIn ‘Houd ermee op! over eerlijk communiceren met jezelf en anderen’, gaat auteur Raimond Honig samen met jou op zoek naar de vele... MeerHardback|Mei 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!25,00Niet beschikbaar -
Kortere doorlooptijden, grotere flexibiliteit, hogere kwaliteit en toch lagere (operationele) kosten. Utopie of realiteit? Zou het niet prachtig zijn wanneer blijkt dat dit binnen uw... MeerHardback|September 2010Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!29,00
-
Beheers en vernietig de verborgen regels en verwijder de barrières die organisatieveranderingen in de weg staan. Ze komen niet voor in de officiële beleidsnota's van uw bedrijf. Ze worden... MeerHardback|Januari 1995
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!27,00Niet beschikbaar -
Frederick Winslow Taylor is de grondlegger van 'Scientific Management'. Al lange tijd is zijn boek uit 1911 een bron van inspiratie voor leidinggevenden en studenten van... MeerHardback|Maart 2011Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!24,95
-
Hedendaagse leiders staan voor de uitdaging om hun mensen aan te sturen met ziel en zakelijkheid. Dat betekent dat ze richting moeten geven, maar ook inspelen op verwachtingen van markt en... MeerHardback|Oktober 2008
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,99Niet beschikbaar -
Hoe worden onze hartstochten gemanipuleerd? Waarom is angst de kern van moderne bedrijven? Waarom moet je van iedereen gelukkig worden? Waarom walgen we steeds minder? Joep Schrijvers... MeerHardback|Oktober 2006Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!20,00
-
Dit boek is niet voor watjes. Het is geschreven voor vrouwen die wat willen bereiken in hun werkende leven. Hoe kom je als vrouw vooruit in een omgeving waar het nog altijd voornamelijk... MeerHardback|Maart 2007Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!20,00
-
“Door het voortdurend stigende opleidingsniveau krijgen we steeds meer kenniswerkers in Nederland. De vloeren van onze organisaties worden in toenemende mate devolkt door professionals en... MeerHardback|Juni 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,50Niet beschikbaar -
De crisis en de opkomst van nieuwe technologie laten hun sporenna. Een kopgroep van organisaties neemt afscheid van overheadfuncties.Geen gebouw meer, minder managers, beleidsmedewerkersen... MeerHardback|Augustus 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!26,50Niet beschikbaar -
Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel... MeerHardback|Januari 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,99Niet beschikbaar -
De markt van professionele dienstverleners is in tien jaar tijd veranderd in een vragersmarkt. Tegelijkertijd zien we dat de arbeidsmarkt flexibiliseert, dat meer en meer professionals voor... MeerHardback|April 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!34,99Niet beschikbaar -
Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat u geeft, krijgt u terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een... MeerHardback|Februari 2014Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!20,99
-
Alice in Organisatieland is een metafoor voor de ontdekkingstocht naar ‘het ongrijpbare’ in organisaties. We herkennen dit allemaal, maar in dit boekje wordt het inzichtelijk gemaakt. De... MeerHardback|Oktober 2008Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!20,95
-
Best Value is een manier om de expertise van opdrachtnemers beter te benutten en ketensamenwerking te verbeteren. De opdrachtgever krijgt vooraf een goed inzicht in de risico's, planning en... MeerHardback|Juni 2014Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!26,00
-
Leiderschap is cruciaal. Zeker in de zorg, waar het niet gaat om zaken en papieren maar om mensen en manieren. Goed leiderschap zorgt voor professionele groei en bloei van mensen op de... MeerHardback|November 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,99Niet beschikbaar -
Organisaties zijn volop in beweging, de markt verandert, het werk verandert, de financiële slagkracht fluctueert. Als leidinggevende merk je dit als geen ander. Je team past zich niet... MeerHardback|Mei 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!34,00Niet beschikbaar -
Tegenwoordig kijktniemand in organisaties meer opvan de aanwezigheid van interim-managers.Interim-management biedt dé flexibiliteit om het management van organisaties aan te vullen.Maar wat... MeerHardback|Mei 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,95Niet beschikbaar -
Na haar baanbrekende beschrijving van "De weg van het paard, eeuwenoude spirituele ervaringswijsheid van ruiters", verplaatst Linda Kohanov de door het paard geïnspireerde inzichten over de... MeerHardback|Maart 2014Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!39,95
-
Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het... MeerHardback|April 2009Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!20,99
-
Strategen zijn nodig. De wereld om ons heen verandert continu. Er is onzekerheid over de toekomst en er is behoefte aan visie. Wat brengt de toekomst? Waar gaan we heen? Wat is ons... MeerHardback|Februari 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,99Niet beschikbaar -
Dit boek geeft inzicht in uw team, bedrijf of organisatie aan de hand van scheepsuitdrukkingen.Nederland was eeuwenlang een toonaangevende scheepvaartnatie. Geen wonder dat veel woorden en... MeerHardback|Oktober 2012Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!25,00
-
Managers worstelen dikwijls met het formuleren van een goede strategie voor de organisatie. Het is vaak moeilijk écht te kiezen en te prioriteren. Alles moet, alles lijkt belangrijk.... MeerHardback|Oktober 2013Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!29,95
-
In ons streven controle te houden over de problemen waarmee we ons geconfronteerd zien hebben we een maatschappij en organisaties gevormd die zo complex zijn, dat het ons steeds meer moeite... MeerHardback|November 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!24,99Niet beschikbaar -
Organisaties worden in rap tempo geconfronteerd met nieuwe uitdagingen. Maatschappelijke vraagstukken worden complexer. Steeds vaker zoeken overheden, publieke instellingen en bedrijven de... MeerHardback|Mei 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,50Niet beschikbaar -
Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Waarom werken bepaalde afsluittechnieken wel bij kleine orders maar niet bij... MeerHardback|Juni 2008Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!28,95
-
Top strategieconsultants hanteren een unieke aanpak bij het opstellen van een strategie voor hun cliënte. Een aanpak die totaal verschilt van die van de strategieafdelingen van de... MeerHardback|Augustus 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!24,99Niet beschikbaar -
Managers van vandaag, van regeringsleiders tot afdelingshoofden, worstelen. Dat is wel begrijpelijk. De situatie is erg complex. ‘Hoe kan ik beslissen in steeds minder tijd, terwijl de... MeerHardback|September 2011Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!29,50
-
René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote... MeerHardback|Februari 2011Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!24,95
-
We bevinden ons in een transitie naar een nieuwe wereld. Een wereld die steeds sneller draait en die om grote flexibiliteit en alertheid vraagt. Organisaties die zich niet verder ontwikkelen... MeerHardback|Augustus 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,99Niet beschikbaar