Houd ermee op!

over eerlijk communiceren met jezelf en anderen

Prijs € 25,00

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Raimond Honig

Hardback | Mei 2007 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Houd ermee op!Over eerlijk communiceren met jezelf en anderenIn ‘Houd ermee op! over eerlijk communiceren met jezelf en anderen’, gaat auteur Raimond Honig samen met jou op zoek naar de vele levensvragen die we allemaal hebben. Hij hoopt je hiermee op een gestructureede manier inzicht te geven in de wijze waarop ook jij jouw vraagstukken bij de hand kunt nemen en je jouw leven kunt leven zoals jij dat wenst, zonder dat je dat laat doen door en doet voor anderen in plaats van voor jezelf. En natuurlijk doe je dat met anderen, meer wel op een manier die jou bevalt en waar jij en jouw omgeving zich prettig bij voelen. Raimond zal trachten door te breken in vastgeroeste gewoontes, overtuigende aannames en te confronteren wanneer je sjoemelt of niet eerlijk met jouw waarheid omgaat. Loop door de open deuren, gebruik de spiegel als hij je wordt voorgehouden en sta open voor de suggesties die het leven je biedt. Anders kunt je het net zo goed laten zoals het is en het boek dat je nu je hand hebt dichtslaan en wegleggen. De keuze is aan jou, zoals altijd in het leven.Raimond Honig CT, is oprichter van en managing partner bij het Credit Management Instituut bv te Zoetermeer, Daarnaast vervult hij meerdere directie- en advisfuncties. Zijn zeer praktische en kritische inslag heeft ham zowel in sales- en marketingfuncties als tijdens zijn periode als interim (credit) manager verfrissend en resultaatgericht doen werken. De laatste jaren geeft Raimond Honig regelmatig trainingen en presentaties op het gebied van gedrag- en emotiemanagement, leiderschap en coaching, communicatieve en persoonlijke vaardigheden evenals het brede terrein van credit management. Als incassospecialist weet hij zijn publiek te boeien met praktische voorbeelden en doeltreffende tips.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Raimond Honig
Uitgever
CMI Books
ISBN
9789071501135
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 2007
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
111

Beschrijving

Houd ermee op!
Over eerlijk communiceren met jezelf en anderen
In ‘Houd ermee op! over eerlijk communiceren met jezelf en anderen’, gaat auteur Raimond Honig samen met jou op zoek naar de vele levensvragen die we allemaal hebben. Hij hoopt je hiermee op een gestructureede manier inzicht te geven in de wijze waarop ook jij jouw vraagstukken bij de hand kunt nemen en je jouw leven kunt leven zoals jij dat wenst, zonder dat je dat laat doen door en doet voor anderen in plaats van voor jezelf. En natuurlijk doe je dat met anderen, meer wel op een manier die jou bevalt en waar jij en jouw omgeving zich prettig bij voelen. Raimond zal trachten door te breken in vastgeroeste gewoontes, overtuigende aannames en te confronteren wanneer je sjoemelt of niet eerlijk met jouw waarheid omgaat. Loop door de open deuren, gebruik de spiegel als hij je wordt voorgehouden en sta open voor de suggesties die het leven je biedt. Anders kunt je het net zo goed laten zoals het is en het boek dat je nu je hand hebt dichtslaan en wegleggen. De keuze is aan jou, zoals altijd in het leven.
Raimond Honig CT, is oprichter van en managing partner bij het Credit Management Instituut bv te Zoetermeer, Daarnaast vervult hij meerdere directie- en advisfuncties. Zijn zeer praktische en kritische inslag heeft ham zowel in sales- en marketingfuncties als tijdens zijn periode als interim (credit) manager verfrissend en resultaatgericht doen werken. De laatste jaren geeft Raimond Honig regelmatig trainingen en presentaties op het gebied van gedrag- en emotiemanagement, leiderschap en coaching, communicatieve en persoonlijke vaardigheden evenals het brede terrein van credit management. Als incassospecialist weet hij zijn publiek te boeien met praktische voorbeelden en doeltreffende tips.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Raimond Honig
Uitgever
CMI Books
ISBN
9789071501135
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 2007
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
111

Aanrader

Top 3 Marketingboeken