670 titels gevonden in e-Book Tot € 30 vanaf € 3,27
-
Huib Hudig
Dat speechen niet moeilijk hoeft te zijn, bewijst speechcoach Huib Hudig. In dit boek deelt hij zijn daadkrachtige aanpak met aspirant-sprekers. Het speechboekje is bruikbaar bij alle...
Meer
-
-
Michiel van der Molen
Van dit succesvolle boek, eerder verschenen als PRINCE2 voor opdrachtgevers, zijn in het Nederlands al meer dan 12.000 exemplaren verkocht. In deze herziene versie (feitelijk de 5de druk!)...
Meer
-
Gerd De Smyter
Nederlandse bedrijven worden steeds vaker geleid door een Belg. In de boardroom durven ze knopen door te hakken waar de polder geen raad mee weet. Meer nog, Nederland kijkt op naar deze...
Meer
-
Eric Menger
Dit boek biedt een nieuwe zienswijze op het inrichten van een Project Management Office. Daarbij staat de vraag centraal hoe je de ondersteuning van de projectorganisatie professioneel...
Meer
-
Piet Wulleman
De stok in het hoenderhok van het marketingdenken Merken zijn eigendom van de consument geworden. Tenminste, dat hoor je de laatste jaren constant in marketing- en reclamekringen. Daarmee...
Meer
-
Peter Blokland, Genserik Reniers
Excellente leiders laten hun organisatie duurzaam groeien Total Respect Management is een geïntegreerde en systemische methode om organisaties op een duurzame en maatschappelijk verantwoorde...
Meer
-
Jo Bos, Anne Jette van Loon, Hans Licht
Organisaties worden in rap tempo geconfronteerd met nieuwe uitdagingen. Maatschappelijke vraagstukken worden complexer. Steeds vaker zoeken overheden, publieke instellingen en bedrijven de...
Meer
-
-
Philippe Bailleur
Consistent bouwen aan je organisatie met mensen centraal vanuit een blik op het grotere geheel In tijden van schaarser wordende middelen, stijgende loonkost, toenemende werkdruk en groeiende...
Meer
-
Herman Toch
Nieuwe denkmodellen voor marketing en management De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten...
Meer
-
Armando Theunisse, Clemence Leijten
Burn-out treft mensen in alle lagen van de bevolking, van jong tot oud, in meer of in mindere mate. Nu treft het jouw man, vrouw, vriend of vriendin. Misschien zag je het al aankomen,...
Meer
-
Elke Jeurissen, Cato Leonard
Succesvolle bedrijven werken samen met hun stakeholders Beter leren omgaan met je mede- en tegenstanders & omgaan met de kwetterende massa rondom je organisatie. Waarde creëren doe je...
Meer
-
Remko van der Pols, Yvette Backer
Supported EXIN BiSL Exams, this book describes a process framework for business information management, encompassing the best way to manage and execute business information management in...
Meer
-
Alex J. Engel
The goal of coaching is like the goal of good management: getting the most out of the organization's valuable resources Harvard Business Review
Meer
-
Jos Burgers
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen....
Meer
-
Cris Zomerdijk, Frank Kwakman
De markt van professionele dienstverleners is in tien jaar tijd veranderd in een vragersmarkt. Tegelijkertijd zien we dat de arbeidsmarkt flexibiliseert, dat meer en meer professionals voor...
Meer
-
Johanna Kroon
Kent u het gevoel dat medewerkers geen zin hebben in weer een verandering? Ziet u regelmatig de energie uit zulke trajecten weglekken? Loopt u tegen weerstand aan, kent u uit eigen ervaring...
Meer
-
Koen van den Brandt, Roel van de Wiele
Tegendraadse managers boeken meer resultaten De mens lijdt aan een acute vorm van Adventure Deficit Disorder, en dat is een bedreiging voor onze creativiteit en vernieuwing. Het is waanzin...
Meer
-
Peter Hinssen, Steven van Belleghem, Harry Demey
Roadtrip van drie gerenommeerde experten-ondernemers door het belangrijkste innovatiecentrum van de wereld Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het gebied zo belangrijk kunnen worden?...
Meer
-
Joost Callens
Joost Callens over zijn persoonlijke zoektocht naar authentiek leiderschap Het begon allemaal met een Noordpoolexpeditie. Die reis confronteerde Joost Callens met de kwetsbaarheid van de...
Meer
-
Alette den Exter, Rick Willemsen
Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten...
Meer
-
Een volwaardige gesprekspartner zijn voor klanten en daarmee het verschil maken: iets wat iedere professional wil. Toch zijn ondernemers vaak niet onder de indruk van de professionals die op...
Meer
-
Rob Fijlstra
Hoe leren we om organisatieverandering te associëren met vrolijke begrippen als avontuurlijk, plezierig en inspirerend? Dit boek pleit voor het rigoureus opschudden van verouderd denken over...
Meer
-
Ivan van de Cloot, Karel Volckaert
Dringend tijd voor een tax shift Waarom vinden we sommige belastingen eerlijk en andere oneerlijk? Wat is de zin en onzin van een vermogensbelasting? Hoe kunnen we het fiscale systeem...
Meer
-
Paul 't Mannetje
‘Je bent op je best als je dat doet wat je van nature het beste doet!’ Focussen op je talenten en sterke punten geeft een veel grotere kans op een positieve ontwikkeling van mensen, teams en...
Meer
-
-
Bart Flos
We worden overspoeld door kennis! Uit duizenden managementboeken, workshops en trainingen weten we alles over leiden en managen, innoveren en inspireren, veranderen en verduurzamen. Maar...
Meer
-
Kees Schilder, Joop Boukes
Zelforganisatie en cliëntgeoriënteerd werken zijn populaire alternatieven voor de starre wereld van sturing, hiërarchie, protocollen, externe eisen en bureaucratisering. Toch blijken leiders...
Meer
-
Piet van den Abeelen
Pieter van den Abeelen werd op 14 januari 1924 geboren in Den Haag. Ten tijde van de Tweede Wereldoorlog woonde hij in de Mariottestraat 10 in Den Haag. Piet hield gedurende de oorlog...
Meer
-
Ary Velstra, Esther van Wijngaarden
Iedereen heeft ze inmiddels wel eens gezien: de kleurige tekeningen die sommige collega's tijdens vergaderingen en bij overlegsituaties gebruiken bij het maken van aantekeningen en notities....
Meer
-
Liz Wiseman, Greg McKeown
Hoe kan het dat sommige leiders hun team alleen maar uitputten, terwijl andere leiders juist meer uit hun mensen halen? Dat komt doordat de eerste groep leiders (diminishers) niet in staat...
Meer
-
Ron A.F. Jacobs
Columns die u achter de oren doen krabben over uw wijze van communicatie en gedrag als leider. Serieus, even vaak met een knipoog. Praktisch, maar ook gebaseerd op echte studies. De...
Meer
-
Jan Willem Alphenaar
Waarom moet jij als ZZPer nu gebruik maken van LinkedIn? Je zoekt geen personeel en ook geen baan. Daarom ben je ZZPer. Wat je wel zoekt is kennis om bij te blijven met de laatste...
Meer
-
Jan Kriekels
In INNOVATE OR DIE Jan Kriekels shows us the path to a sustainable future. After travelling through over 100 countries, with many twists and turns along the way, he presents his unique...
Meer
-
Jan van den Bergh
Whose advice do you ask if you are looking for good wine, new running shoes, the latest TV or even the best depilator on the market? How much of what you buy is influenced by the comments of...
Meer
-
Rozemarijn Dols
Loopbaancoaching is een jong vakgebied, dat volop in beweging is. Maatschappelijke, economische en technologische ontwikkelingen maken het werk complexer én belangrijker. In deze tijd van...
Meer
-
Mieke Bouma
Elk verhaal over een held begint met een gevoel van onrust, een breuk met de status-quo. Je zoekt nieuwe uitdagingen in je loopbaan, of je team mist een echte drive. Om weer open en...
Meer
-
Linda Kohanov
Na haar baanbrekende beschrijving van "De weg van het paard, eeuwenoude spirituele ervaringswijsheid van ruiters", verplaatst Linda Kohanov de door het paard geïnspireerde inzichten over de...
Meer
-
Ben Kuipers, Sandra Groeneveld
Alsof ze samen een lunchwandeling maken, stappen ze naast elkaar op de groep leeuwen af. Langzaam maar overtuigd. Individueel kwetsbaar en kansloos, maar als team ijzersterk ('Stealing meat...
Meer