De verlichte merkdespoot (e-Book)

waarom consumenten niet de de controle overnemen over merken

Prijs € 21,99
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Piet Wulleman

EPUB met digitaal watermerk | April 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De stok in het hoenderhok van het marketingdenken Merken zijn eigendom van de consument geworden. Tenminste, dat hoor je de laatste jaren constant in marketing- en reclamekringen. Daarmee dreigen merken gereduceerd te worden tot volgers van de vox populi én hun eigen identiteit te verliezen. Maar moet dat wel zo zijn? Piet Wulleman wil merken opnieuw sterker maken en pleit voor een derde weg, die van het verlichte merkdespotisme. Verlichte merkdespoten vertrekken vanuit een eigen visie en droom, en zoeken waar hun eigenbelang samengaat met een positieve bijdrage aan de wereld. Ze communiceren helder en persoonlijk, en zijn niet bang van confrontatie. Kortom, ze volgen niet, ze leiden. Met De verlichte merkdespoot is er eindelijk een geloofwaardig antwoord op het al te eenzijdige marketingdenken van vandaag. Een boek voor marketing professionals, professoren en studenten, maar ook voor gewone mensen die van merken houden.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Piet Wulleman
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401408295
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2013
Bestandsgrootte
1162678 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
186

Beschrijving

De stok in het hoenderhok van het marketingdenken Merken zijn eigendom van de consument geworden. Tenminste, dat hoor je de laatste jaren constant in marketing- en reclamekringen. Daarmee dreigen merken gereduceerd te worden tot volgers van de vox populi én hun eigen identiteit te verliezen. Maar moet dat wel zo zijn? Piet Wulleman wil merken opnieuw sterker maken en pleit voor een derde weg, die van het verlichte merkdespotisme. Verlichte merkdespoten vertrekken vanuit een eigen visie en droom, en zoeken waar hun eigenbelang samengaat met een positieve bijdrage aan de wereld. Ze communiceren helder en persoonlijk, en zijn niet bang van confrontatie. Kortom, ze volgen niet, ze leiden. Met De verlichte merkdespoot is er eindelijk een geloofwaardig antwoord op het al te eenzijdige marketingdenken van vandaag. Een boek voor marketing professionals, professoren en studenten, maar ook voor gewone mensen die van merken houden.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Piet Wulleman
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401408295
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2013
Bestandsgrootte
1162678 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
186

Aanrader

Top 3 Marketingboeken