669 titels gevonden in e-Book Tot € 30 vanaf € 3,27
-
Eliyahu M. Goldratt
Alex Rogo heeft een prima jaar achter de rug: hij werd benoemd tot tweede man op divisieniveau van UniCo en is verantwoordelijk voor drie onlangs geacquireerde bedrijven. Hij ziet de...
Meer
-
Remko van der Pols, Yvette Bakker
This book describes a process framework for business information management, encompassing the best way to manage and execute business information management in day-to-day practice, and...
Meer
-
Mart Rovers
This Pocket Guide provides a concise explanation of the nature, content and aim of ISO/IEC 20000-1: 2011 and a short summary of ISO/IEC 20000-2:2012. It brings ISO/IEC20000 Part 1 and Part 2...
Meer
-
Dion Kotteman
Coachen we niet te veel? En is dat kwalitatief allemaal wel in orde? Het lijkt er zelfs op dat we liever coachen dan leidinggeven. De brancheorganisaties schatten dat er in totaal 40.000...
Meer
-
Eliyahu M. Goldratt
Een overstroming leidt ertoe dat Paul de voorraad en distributie van zijn filiaal op een andere manier moet regelen. Hij kiest voor originele oplossingen waarbij iedereen zijn werkwijze moet...
Meer
-
Frank Wouters
De Bedrijfsnar is het belangrijkste cultboek over strategische marketing van de Lage Landen. Het kent vooral onder ondernemers, directeuren en managers een enthousiaste aanhang. Het boek zet...
Meer
-
Denise Hulst
Werken vanuit rust en overzicht en resultaat boeken! Wil je orde aanbrengen in je werk? Stress, chaos, te veel informatie en e-mail? Worstel je met je tijd, taken en deadlines? Ga je...
Meer
-
Steven Van Belleghem
Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier pose un regard neuf sur la façon dont les...
Meer
-
Paul Snijders, Thomas Wuttke, Anton Zandhuis
Note: This pocket book is available in several languages: English, German, French, Spanish, Dutch. This pocket guide is based on the PMBOK® Guide Fifth Edition. It contains a summary of...
Meer
-
Ruud Hendriks, Patrick de Zeeuw
100 ideeën om een succesvol bedrijf te starten en te laten groeien Ruud Hendriks en Patrick de Zeeuw zijn mede-eigenaars van Startupbootcamp Global dat jaarlijks in Kopenhagen, Dublin,...
Meer
-
Peter van der Geer, Sharon Kroes
Waarom zou u debatteren? Omdat u zonder het debat zelden uw doel bereikt. Gelijk hebben is mooi, maar gelijk krijgen is beter. Om te overtuigen, zult u het spel met tegenspelers en publiek...
Meer
-
Chris van Roey, Martine Ballegeer
Vind het reclamebureau op maat van uw bedrijf! De magische vonk tussen adverteerder en reclamebureau maakt het verschil in een alsmaar competitievere markt. Maar hoe selecteer je het voor...
Meer
-
Bjorn Aris
This book offers a number of ground rules for being successful at work, based on Eastern philosophies and martial arts, at the heart of which lies the right balance between reason and...
Meer
-
Bjorn Aris
Aan de hand van Oosterse filosofieën en gevechtskunsten biedt dit boek een aantal basisregels voor succes op het werk. Kern is een juiste balans tussen rationaliteit en intuïtie. Begrippen...
Meer
-
Miranda Keijser-van Gils
Wat een wereldbaan: manager zijn. Een heuse leider! Alleen jammer dat er in jouw team nou nèt een aantal van die zeurderige types zitten. Die altijd de organisatie, het systeem of de...
Meer
-
Gerald Morssinkhof
`Gedraag je! is wat we zo nu en dan graag tegen medewerkers, collegas en bazen zouden willen roepen. Maar meestal laten we dat verstandig achterwege. Het gedrag van de mensen om ons heen...
Meer
-
Martin de Munnik
Door in onze hersenen te kijken, zien neurowetenschappers voor welke producten we gevoelig zijn en welke reclame ons aanzet tot kopen. Neuromarketing is hot en het onderzoek daartoe heeft...
Meer
-
Inge Nuijten
Leiderschap is enorm in beweging. Dat het anders moet dan in de 20ste eeuw zien de meeste mensen wel. Maar hoe anders en hoe doe je dat? Dienend-leiderschap wordt in dit kader steeds vaker...
Meer
-
Adriaan Oomen
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er...
Meer
-
Farah Nobbe, Natalie Holwerda-Mieras
Spreken is een fantastisch middel om je professionele zichtbaarheid te vergroten. Maar een vrouw die spreekt moet balanceren op een smalle evenwichtsbalk. Als ze zich te dominant opstelt...
Meer
-
Hans Hubers
Strategievorming heeft vaak veel weg van een geheime operatie, exclusief uitgevoerd door het topmanagement. Maar er is een nieuwe trend zichtbaar: steeds meer organisaties kiezen ervoor om...
Meer
-
Tomas Sedlacek
`Schitterend geschreven ... ik kon dit boek tot op twee derde ervan niet wegleggen of ook maar aan iets anders denken ... je blijft lezen.' - Samuel Brittan, Financial Times `Tomás...
Meer
-
Met de eerste herfstblaadjes op het spoor lijkt het alweer mis te gaan: vierkante wielen. Dit schijnbaar technische mankement werd de titel van het boek over de ervaringen van Arie van As...
Meer
-
Eliyahu M. Goldratt
De race gaat over de vraag hoe we onze concurrentiepositie kunnen verbeteren. Ook al lijkt er nu nog geen vuiltje aan de lucht, altijd bestaat het gevaar dat onze concurrentiepositie...
Meer
-
Eliyahu M. Goldratt
Eliyahu Goldratt is wereldberoemd geworden door de bestseller Het doel, waarin hij zijn Theory of Constraints (beperkingentheorie) uitlegt in romanvorm. In De zwakste schakel verlegt hij...
Meer
-
Eelco Smit
- Hoe weet jij zeker dat je alles uit het leven haalt wat erin zit? - Hoe zorg jij voor meer passie en meer plezier in jouw relatie? - Hoe is het met jouw balans tussen werk en privé? ...
Meer
-
Mark van Vugt, Max Wildschut
Het oude leiderschap op basis van macht werkt niet meer in moderne organisaties. Om het beste uit mensen te halen heb je als leider gezag nodig. Gezag betekent dat mensen naar je luisteren...
Meer
-
Sander Hoogendoorn
Sander Hoogendoorn deelt in dit boek zijn ruime kennis en ervaring met het coachen van en werken in agile teams. Dankzij de vele illustraties en praktijkvoorbeelden is Dit is agile niet...
Meer
-
Toon van Mierlo, Reinwout Schram
Alles wat je moet lezen over management. In slechts één boek! Het klankboek `Heb je even? maakt jou als manager (nog) beter en gelukkiger want je gaat met meer gemak en zekerheid je doelen...
Meer
-
Dave Vass, Doug Vass
In dit boek zal jij de technieken ontdekken die jou in staat stellen om een groot team op te bouwen in netwerk marketing binnen een jaar, wat jou anders tien jaren zou hebben gekost....
Meer
-
Pamela Hemmings
Droom jij van snel rijk worden? Dan is dit boek helemaal niet geschikt voor jou! Een eigen bedrijf aan huis is nog altijd hard werken.De gedachte van het opzetten van een webwinkel en dan...
Meer
-
Jan van den Bergh
Whose advice do you ask if you are looking for good wine, new running shoes, the latest TV or even the best depilator on the market? How much of what you buy is influenced by the comments of...
Meer
-
Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt...
Meer
-
Paul Snijders, Thomas Wuttke, Anton Zandhuis
Note: This pocket book is available in several languages: English, German, French, Spanish, Dutch. This pocket guide is based on the PMBOK® Guide Fifth Edition. It contains a summary of...
Meer
-
Nicolette Kat
Als coach samen met je coachee bouwen aan bewustwording, bewustzijn en verantwoordelijkheidsbesef, met een resultaatgerichte aanpak die in directe relatie staat tot de werkcontext dat is de...
Meer
-
Viktor Mayer-Schönberger, Kenneth Cukier
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale fotos, bonuskaartgegevens, filmpjes en financiële cijfers. Deze...
Meer
-
Yousri Mandour
Groei staat altijd op de agenda. Sommige ondernemingen willen groeien omdat ze graag de uitdaging aangaan, andere moeten groeien uit pure noodzaak. Maar hoe bereik je nog groei in een...
Meer
-
Andre De Waal
Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het...
Meer
-
Dees oosterhout
Steeds vaker verwachten bestuurders in het publieke domein voorstellen die samen met de buitenwereld zijn gecreëerd. Het belang van externe samenwerking en verankering neemt daarmee toe....
Meer
-
Sjors Leeuwen
Bedrijven en organisaties kunnen niet langer overleven zonder te innoveren. Maar nog steeds mislukt een groot deel van alle nieuwe producten en diensten, omdat ze klanten te weinig...
Meer