-
DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPENMarketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet... MeerPaperback|Oktober 2008Voor 21.00 besteld, morgen in huis.16,95
-
Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze... MeerPaperback|Mei 2009Voor 21.00 besteld, morgen in huis.12,50
-
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant Koopgedrag vandaag is enerzijds versnipperd: meer merken, meer kanalen om te shoppen. Anderzijds is de consument ook 24/7 bereikbaar als... MeerPaperback|April 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!34,99Niet beschikbaar -
"De bijbel van netwerk marketing. Deze ultieme gids is een bundel van informatie, training en inspiratie. Het is het meest complete boek dat ooit is geschreven over netwerk... MeerPaperback|Januari 2013Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!79,87
-
Hoeveel bedrijven hebben `klantgericht werken wel niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Dit boek laat zien hoe u de customer... MeerPaperback|Maart 2014Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!23,99
-
* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé... MeerPaperback|September 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!48,25Niet beschikbaar -
Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling... MeerPaperback|November 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!26,95Niet beschikbaar