387 titels gevonden in Paperback Tot € 30 vanaf € 16,00
-
-
George van Houtem
Onderhandelen is een spel waarvan je de regels maar beter kunt kennen – de geschreven regels én de ongeschreven regels. Want hoe graag we ook polderen, uiteindelijk willen we allemaal onze...
Meer
-
Aart Bontekoning
Tot na 2030 neemt de vergrijzing in Nederland fors toe. Dit geldt voor veel sectoren. In ieder geval voor het onderwijs, de industrie, de landbouw en visserij, de zorg, de bouw, de...
Meer
-
Verne Harnish
Verne Harnish is expert op het gebied van strategische groei. Uitgangspunt voor dit handboek zijn drie basisprincipes voor succesvol management, afkomstig uit de biografie van oliemagnaat...
Meer
-
A. Gawande
Ondanks onze gigantische knowhow blijven we in ons werk vermijdbare fouten maken. De reden is simpel: de omvang en complexiteit van onze kennis zijn zó groot, dat we die niet altijd juist en...
Meer
-
Yvonne Burger
Coaching is nog altijd bezig aan een opmars, executive coaching in het bijzonder. Waar het over gaat, wat er aan de top wordt besproken, blijft echter vaak binnenskamers. Ook de...
Meer
-
Thomas Benedict
Uw zakelijke succes hangt in belangrijke mate af van de kwaliteit van de gesprekken en onderhandelingen die u voert. De winnende dialoog biedt u het overzicht, de techniek én het inzicht om...
Meer
-
Joost Crasborn, Petra Sevinga
Coachend leidinggevenden overbruggen steeds opnieuw tegenstellingen die soms
onoverbrugbaar lijken. Hoe? Tja, daarvoor is geen pasklaar recept. De complexiteit van de praktijk kun je niet...
Meer
-
-
-
Insoo Kim Berg, Peter Szabo
Het aantal coaches is de laatste jaren enorm toegenomen. Niemand kijkt er dan ook meer van op als iemand het over zijn personal coach heeft. Op dit moment heeft Nederland zelfs de grootste...
Meer
-
Angela Talen, Sasja Dirkse
In je werk heb je continu te maken met veranderingen. Soms door jezelfingegeven, in andere gevallen door de keuzes van anderen. Situaties die jeoverkomen geven stress. Terwijl keuzes die je...
Meer
-
Ken Blanchard, Patricia Zigarmi, Drea Zigarmi
Situationeel leiderschap ii en de One Minute Manager is een echte Blanchard: een goed uitgewerkt, toepasbaar model verteld in de vorm van een makkelijk leesbare parabel. Een ondernemer komt...
Meer
-
Sarah Gagestein
Zou het niet geweldig zijn als je de mensen om je heen voortaan moeiteloos kunt overtuigen van jouw ideeën, thuis en op het werk? Het kan, door slim in te spelen op hun onbewuste...
Meer
-
Jelle Peters
Forex voor ambitieuze beginners - het eerste Nederlandstalige boek over zelf handelen op de Forex - leert je in rap tempo hoe de valutamarkt in elkaar steekt, wat de belangrijkste...
Meer
-
Ellen Steffens, Estrella Meijs
Dit boek leert je in de communicatie met anderen niets als vanzelfsprekend aan te nemen en altijd te toetsen of jij begrijpt wat de ander bedoelt en of de ander begrijpt wat jij bedoelt....
Meer
-
Theo Compernolle
Nieuwe editie van Theo Compernolles nog steeds brandend actuele bestseller over stressmanagement;;;Een volledig herziene en geactualiseerde editie, waarin alle recente bevindingen in het...
Meer
-
Ken Blanchard, William Oncken Jr, Hal Burrows
BUSINESS BIBLIOTHEEKMaar al te vaak krijg je als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De verleiding is dan groot om te zeggen: ‘Geef...
Meer
-
Patrick Lencioni
'Ik kom niet aan werken toe vandaag, ik vergader alleen nog maar.' Hoe vaak hoor je dat niet - of zeg je het zelf? Vergaderingen horen bij ons werk, maar ze lijken niet veel op te leveren....
Meer
-
Willem Middelkoop
English edition: ISBN 9789089645999In 2007 schreef Willem Middelkoop in Als de dollar valt dat het niet de vraag was óf ons financiële systeem zou instorten, maar wanneer. Het bleken...
Meer
-
Naomi Ellemers, Dick de Gilder
Wat je doet is veel minder vaak gebaseerd op bewuste keuzes dan je zou denken. Ook op het werk is dat zo. Bijna iedereen onderschat de invloed van collega's of toevallige omstandigheden op...
Meer
-
-
-
-
Marianne Smits
Van alle kanten word je bestookt met e-mails, verslagen, rapporten, presentaties, nieuwsbrieven en andere soorten informatie. Bovendien komt deze informatie tot je via diverse...
Meer
-
-
Lenny Kaarsgaren
OmschrijvingHet succesvol organiseren van een zakelijk evenementen doe je er niet 'zomaar even bij'. De zoektocht naar een geschikte invulling, het uitwerken van plannen, en de tijd die...
Meer
-
A.M. Nijssen
In het boek Durven delegeren staan technieken beschreven die de manager in staat stellen om op een professionele wijze te delegeren. Aan bod komen: het kiezen van de juiste medewerker voor...
Meer
-
Y. Vlasman
Investeren in leren en ontwikkelen is noodzakelijk voor zowel organisatie als medewerker. Voor de organisatie om de medewerker in te kunnen zetten om de bedrijfsresultaten te behalen. Voor...
Meer
-
R. Jans
Notulen moeten kernachtig, logisch en goed geschreven zijn. De notulist moet in staat zijn uit alles wat tijdens een vergadering ter sprake komt, de relevante informatie te filteren en van...
Meer
-
N. Wijnands, H. van den Boom
Een draaiboek om verspillingen terug te dringen<br>Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden...
Meer
-
M. Draijer
'Hoe schrijf ik een goed artikel voor een vakblad?'U wilt als professional graag over uw vak publiceren, maar merkt dat het schrijven van een artikel nog een hele opgave is. De auteur reikt...
Meer
-
R. Hogewoning, Maria Noordman
Dit boek biedt een heldere en overzichtelijke methode voor coaches en loopbaanbegeleiders om (hardnekkige) dilemma's bij hun cli en te kunnen diagnosticeren en te kunnen...
Meer
-
Gerard de Bruin
Blijven zeuren, niet willen luisteren, alles ter discussie stellen, geen ‘nee’ accepteren, schelden, dreigen, intimideren en soms zelfs fysiek geweld. Professionals krijgen tijdens hun werk...
Meer
-
Michiel Cobben
De gunfactor is de belangrijkste reden waarom mensen met elkaar zaken willen en blijven doen. Product, reclame en prijs zijn in elke markt van ondergeschikt belang, het is je gunfactor die...
Meer
-
J. Vollenbroek, B. Vollenbroek
Fouten van andere mensen lijken veel dommer te zijn dan de fouten die we zelf maken. In dit boekje wordt de nadruk gelegd op het alledaagse van fouten uit het nieuws.<br>Een Chinees...
Meer
-
H. Bakker
Door de snelle veranderingen in onze maatschappij wordt er steeds meer een beroep gedaan op de creatieve kwaliteiten van studenten en werkenden. Dit boek beschrijft de basisideeën over en...
Meer
-
R. Jans
Organisaties ontwikkelen voortdurend beleid. Zij doen dat om problemen op te lossen, te verminderen of te voorkomen. Beleids adviezen spelen daarbij een belangrijke rol. Een goed...
Meer
-
G. van Bavel, M. Frese, J. Bakermans
`Wat is resultaatverantwoordelijk werken?`, `Waarom wordt er binnen een organisatie gekozen voor resultaatverantwoordelijk werken?`, `Welke visie ligt er ten grondslag aan een dergelijke...
Meer
-
Marijke Lingsma, Ger van Doorn
Dit boek sluit perfect aan bij de groeiende belangstelling voor intervisie in organisaties.
Intervisiecoaching is wezenlijk anders dan teamcoaching. Intervisie coaching is tijdelijk en...
Meer