Groeien naar resultaatverantwoordelijk werken in de non-profitsector

Prijs € 21,75

Niet beschikbaar

G. van Bavel, M. Frese, J. Bakermans

Paperback | Juli 2001 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

`Wat is resultaatverantwoordelijk werken?`, `Waarom wordt er binnen een organisatie gekozen voor resultaatverantwoordelijk werken?`, `Welke visie ligt er ten grondslag aan een dergelijke keuze?`, `Hoe ga je zelf resultaatverantwoordelijk werken?`, `Welke fasen worden doorlopen?` en `Wat doe je per fase?`. Allemaal vragen die je als toekomstig teambegeleider binnen de non-profitsector kunt stellen.In Groeien naar resultaatverantwoordelijk werken in de non-profitsector wordt antwoord gegeven op deze vragen. De auteurs beschrijven hoe je als aankomend teambegeleider/teamlid van een non-profitorganisatie leert op individueel en teamniveau verantwoordelijkheid voor eindresultaten te dragen.Daarbij worden vier fasen onderscheiden:verkennenvan visie naar doelen stellencreëerenzichtbaar maken van resultaten

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
G. van Bavel, M. Frese, J. Bakermans
Uitgever
Uitgeverij Boom/Nelissen
ISBN
9789024414819
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2001
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
103

Beschrijving

`Wat is resultaatverantwoordelijk werken?`, `Waarom wordt er binnen een organisatie gekozen voor resultaatverantwoordelijk werken?`, `Welke visie ligt er ten grondslag aan een dergelijke keuze?`, `Hoe ga je zelf resultaatverantwoordelijk werken?`, `Welke fasen worden doorlopen?` en `Wat doe je per fase?`. Allemaal vragen die je als toekomstig teambegeleider binnen de non-profitsector kunt stellen.

In Groeien naar resultaatverantwoordelijk werken in de non-profitsector wordt antwoord gegeven op deze vragen. De auteurs beschrijven hoe je als aankomend teambegeleider/teamlid van een non-profitorganisatie leert op individueel en teamniveau verantwoordelijkheid voor eindresultaten te dragen.

Daarbij worden vier fasen onderscheiden:
verkennen
van visie naar doelen stellen
creëeren
zichtbaar maken van resultaten

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
G. van Bavel, M. Frese, J. Bakermans
Uitgever
Uitgeverij Boom/Nelissen
ISBN
9789024414819
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2001
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
103

Aanrader

Top 3 Marketingboeken