Neuromarketing

maximale impact met marketing en communicatie

Prijs € 26,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel Smit

Paperback | September 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit demedische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom consumenten doen wat ze doen en hoemerken en marketingcommunicatie bepaalde emoties activeren. Neuromarketinglaat zien dat emoties zichtbaar en oproepbaar zijn.Dit boek biedt need to know-informatie voor merkenbouwers en iedereen die zichprofessioneel bezighoudt met communicatie. Kennis van neuromarketing zal merkensterker maken en communicatie effectiever. Daarnaast is het ook nog eens boeiendom te lezen wat er zich in je hersenpan afspeelt.De marketeer die niet leert, zorgt niet goed voor 'zijn' merk en de klanten van het merk. We moeten blijven leren over die intrigerende consument. Hoe grillig, onvoorspelbaar en adaptief die ook is! Daarom is het fascinerend om juist te leren hoe ons brein werkt. Het merk laden verdient constante aandacht, voeding en zorg. Dit boek verschaft ons inzichten in de manier waarop merken laden beter kan. Een must read voor hen die het versterken van de betekenis, de kracht en de waarde(n) van het merk echt tot hun verantwoordelijkheid maken. En niet alleen vanuit economische motieven, maar ook vanuit de opvatting dat een sterk merk wordt gemaakt en onderhouden door 'rentmeesters' die hun werkelijke uitbetaling in de toekomst behoren te krijgen. Jacques Kuyf, CEO - FD MediagroepNeuromarketing is een game changer. Niet de zoveelste buzz en moneymaker voorzelf uitgeroepen marketinggoeroes. In dit boek wordt haarfi jn en met interessantevoorbeelden uitgelegd waarom dat zo is en waarom neuromarketing onze modellenover hoe klanten denken en beslissen letterlijk op hun kop zet. Eric, Karel en Adriaan:schitterend werk met dit volledige en toegankelijke boek!Marc Van de Perre, managing partner Interface Marketing en auteur van Ken uw Klant:klantwaardemanagement als motor voor uw marketingMet het toepassen van neurosciencetechnieken krijgen marketing en marktonderzoekonmiskenbaar een nieuwe dimensie die communicatie en productontwikkelingeffectiever en doeltreffender kan helpen inzetten. Karel Smit, Adriaan Poldermanen Eric van Arendonk zetten met dit boek de ontwikkelingen op een rijtje en geven treffend aan dat de combinatie van de nieuwste neurotechnieken met bewezenonderzoeksmethoden verrassende nieuwe inzichten oplevert die het vak van demarketeer op een hoger plan tillen. Een must read voor wie bij wil blijven in een zichsnel ontwikkelende wereld!Drs. Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur onderzoeksbureauMotivaction en voorzitter MOA

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel Smit
Uitgever
Academic service
ISBN
9789462200050
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
September 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de
medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom consumenten doen wat ze doen en hoe
merken en marketingcommunicatie bepaalde emoties activeren. Neuromarketing
laat zien dat emoties zichtbaar en oproepbaar zijn.
Dit boek biedt need to know-informatie voor merkenbouwers en iedereen die zich
professioneel bezighoudt met communicatie. Kennis van neuromarketing zal merken
sterker maken en communicatie effectiever. Daarnaast is het ook nog eens boeiend
om te lezen wat er zich in je hersenpan afspeelt.
De marketeer die niet leert, zorgt niet goed voor 'zijn' merk en de klanten van het merk. We moeten blijven leren over die intrigerende consument. Hoe grillig, onvoorspelbaar en adaptief die ook is! Daarom is het fascinerend om juist te leren hoe ons brein werkt. Het merk laden verdient constante aandacht, voeding en zorg. Dit boek verschaft ons inzichten in de manier waarop merken laden beter kan. Een must read voor hen die het versterken van de betekenis, de kracht en de waarde(n) van het merk echt tot hun verantwoordelijkheid maken. En niet alleen vanuit economische motieven, maar ook vanuit de opvatting dat een sterk merk wordt gemaakt en onderhouden door 'rentmeesters' die hun werkelijke uitbetaling in de toekomst behoren te krijgen. Jacques Kuyf, CEO - FD Mediagroep
Neuromarketing is een game changer. Niet de zoveelste buzz en moneymaker voor
zelf uitgeroepen marketinggoeroes. In dit boek wordt haarfi jn en met interessantevoorbeelden uitgelegd waarom dat zo is en waarom neuromarketing onze modellenover hoe klanten denken en beslissen letterlijk op hun kop zet. Eric, Karel en Adriaan:
schitterend werk met dit volledige en toegankelijke boek!
Marc Van de Perre, managing partner Interface Marketing en auteur van Ken uw Klant:
klantwaardemanagement als motor voor uw marketing
Met het toepassen van neurosciencetechnieken krijgen marketing en marktonderzoek
onmiskenbaar een nieuwe dimensie die communicatie en productontwikkeling
effectiever en doeltreffender kan helpen inzetten. Karel Smit, Adriaan Polderman
en Eric van Arendonk zetten met dit boek de ontwikkelingen op een rijtje en geven treffend aan dat de combinatie van de nieuwste neurotechnieken met bewezen
onderzoeksmethoden verrassende nieuwe inzichten oplevert die het vak van de
marketeer op een hoger plan tillen. Een must read voor wie bij wil blijven in een zichsnel ontwikkelende wereld!
Drs. Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur onderzoeksbureau
Motivaction en voorzitter MOA

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel Smit
Uitgever
Academic service
ISBN
9789462200050
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
September 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken