1.425 titels gevonden in e-Book Met digitaal watermerk vanaf € 2,69
-
Frederik Picard
Hoe geef je echt betekenis aan een merk? Hoe kun je doelgroepen overtuigen en duurzaam aan het merk binden?Aan de hand van 20 essentiële vragen over merkopbouw wordt een merk gepositioneerd,...
Meer
-
Luc Ardies
Het is wetenschappelijk bewezen: plezier op het werk werkt! Als we gelukkig zijn op het werk groeien onze vitaliteit, prestaties en ons zelfvertrouwen, zowel op professioneel als persoonlijk...
Meer
-
Filip Lievens
Back-to-basicsbenadering van HRMVolledig geactualiseerde editieMet extra digitaal materiaal: cases, slides, opdrachten, vragen en video'sVoor studenten en professionals die de basics willen...
Meer
-
Marc Vande Gucht, Geert Serneels
De wereld verandert zo snel dat statische skills niet langer volstaan. We hebben het vaak over IQ en EQ, maar er is een derde Q waar we werk van moeten maken: de RQ of risico-coëfficiënt....
Meer
-
Annemieken van Reepingen, Nadja Talpaert
Paarden zijn experts in leiderschap. Ze overleven al miljoenen jaren langer dan wij, mensen, op een succesvolle manier in team op onze planeet.In dit boek delen paarden hun bijzonder...
Meer
-
Stefan Decuyper, Elisabeth Raes, Anne Boon
Teamwerk is vaak rommelig, ondoorzichtig en onvoorspelbaar. Dé kant-en-klare formule voor effectief samenwerken bestaat niet. Toch zijn er teams die keer op keer succesvol zijn in wat ze...
Meer
-
Dr. Johan Boudewijns
De uitdaging van organisaties en bestuurders in deze tijd: betrouwbaar presteren in een wereld die onvoorspelbaarder en veeleisender is dan ooit. Organisaties die in een wereld vol...
Meer
-
Jochanan Eynikel
Kan een bedrijf een bron van betekenis zijn? Hoe evolueren we van bullshitjobs naar vervullende jobs? Levert het op om als bedrijf te investeren in persoonlijke zingeving?Een op de drie...
Meer
-
-
Ivan Verborgh
Waarom is het zo moeilijk om grip te krijgen op IT in een bedrijfscontext? Waaraan ligt dat en hoe krijg je het onder controle in jouw organisatie?Dit boek biedt een overzicht van hete...
Meer
-
Jeroen de Flander
Wat is het geheim van wereldklasse? Waarom zijn sommige mensen zo onvoorstelbaar goed in wat ze doen? Hoe word je een uitblinker?De meeste mensen denken dat je de top alleen kunt bereiken...
Meer
-
Carine Bormans, Marie Geukens
Hoe bepaal je zelf je toekomst als partner van een expat? Kun je een carrière hebben in je nieuwe leefomgeving? Welke invulling geef jij aan werk en wat zijn je prioriteiten?Het opgeven van...
Meer
-
Jochen Roef, Jozefien De Feyter
Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe...
Meer
-
-
Erik Van Heuven
How can department stores regain their appeal? What do retail and showbiz have in common? Why is food the new fashion?Brands such as Galeries Lafayette, Harrods or De Bijenkorf appeal to the...
Meer
-
Dries van Nieuwenhuyse
De uitdaging voor organisaties om gefundeerde besluitvorming te introduceren is groot. Performance Management software kan helpen, maar dwingt organisaties om ook op technologisch vlak aan...
Meer
-
Erik Van Heuven, Stefan van Rompaey
Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug? Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen? Waarom wordt food het nieuwe mode genoemd?Namen als Galeries Lafayette, Harrods of De...
Meer
-
Thierry Cattoir
Wie de wereld wil veroveren met een nieuw product of nieuw bedrijf, heeft een inspirerend merk nodig. Maar hoe weet je zeker dat je voor het juiste kiest?Brand change is een van de eerste...
Meer
-
Peter van Welden
WAAROM WILLEN KLANTEN ALTIJD KORTING EN ZIJN ZE TOCH NIET TROUW? HOE MAAK JE VAN ELKE KLANT EEN WAARDEVOLLE AMBASSADEUR? HOE ZORG JE ERVOOR DAT JE MEDEWERKERS EMOTIONEEL BETROKKEN ZIJN EN...
Meer
-
Peter Teffer
'Zo vasthoudend en nauwgezet als Teffer journalistiek bedreef in Brussel, zo indringend en scherp beschrijft hij het lobbyen in Brussel. De lobby niet als bedreiging maar als een gegeven dat...
Meer
-
Klaas Koster
Op weg naar een energieke organisatie! Fitte, vitale medewerkers die bevlogen hun werk doen. Het is een ambitie van veel bedrijven, zeker nu duurzame inzetbaarheid zo'n belangrijk...
Meer
-
Arko van Brakel
De belangrijkste wereldwijde ontwikkelingen van dit moment, vragen om ondernemende beslissingen. Nu onder druk van vergrijzing, klimaatverandering en technologische ontwikkelingen veel...
Meer
-
Peter Dona
Aan de slag met duurzame inzetbaarheid introduceert een nieuw fenomeen: de DI Analytics. Het boek legt uit wat DI Analytics is, hoe je een DI Dashboard inricht en welke rekenmodellen je kunt...
Meer
-
Matthijs Steeneveld
Handvatten om op een waarderende manier mensen te helpen in hun ontwikkeling en verandering. Hoe geef je verandering vorm? Appreciative inquiry (waarderend onderzoeken) is een krachtige...
Meer
-
Daniel Stillman
Human beings are conversational animals: We live our lives one conversation at a time. Take a moment and collect all of the conversations that matter most to you, in your work and life....
Meer
-
Frederinke Bannink, Eline Kuiper, Özgür Eylen
Hospitality is een kunst, geen kunstje. Dit boek over hospitality gaat niet over gewone hospitality, maar over gastvrijheid gecombineerd met meer aandacht, meer verrassingen en een bredere...
Meer
-
Jacques Pijl
Jacques Pijl (1968) has over twenty years of experience in advising company directors and teams of leading organizations on strategy execution and innovation. In addition, he participates in...
Meer
-
-
Martijn Arets
Platformexpert bij uitstek Martijn Arets verkent sinds 2012 de opkomst van de platformeconomie en de impact ervan op onze samenleving. In gesprekken met alle belangrijke stakeholders (meer...
Meer
-
Simon van der Veer
Eerst de lerende organisatie, toen zelfsturende teams en nu ook agile en continu verbeteren. Onze cultuur is doordrongen van het maakbaarheidsgeloof, waardoor we voortdurend organisaties...
Meer
-
Hans Wopereis
We leven in een overgangstijd waarin de hiërarchische manier van organiseren onder druk staat. Meer dan 1,2 miljoen mensen volgen liever hun hart als zzp'er dan zich te voegen in de systemen...
Meer
-
Rob van der Rijt
Het verlagen van de energiekosten, voldoen aan wet- en regelgeving én bijdragen aan het tegengaan van verdere klimaatverandering. Belangrijke redenen voor u als organisatie om te starten met...
Meer
-
Tom Van den Bergh
Beyond Brands vertelt hoe merken ons leven makkelijker en mooier moeten, kunnen en zullen maken. Ervan overtuigd dat ze een dienst op zich zijn, in deze VUCA-dagen waarin tegelijk de meest...
Meer
-
Maarten Leyts
Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation Y is ondertussen de meest beschreven...
Meer
-
Cees Oerlemans, Patries Quant
Iedereen die met projecten werkt, herkent het: er worden veel plannen, afspraken, notities, notulen en actielijstjes geproduceerd dat je als projectleider werkelijk door de bomen het bos...
Meer
-
Harry van der Schans
In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij...
Meer
-
Petra Kuipers
Als kind bracht samenwerken aan een project ons in een opgewonden, creatieve stemming. Denk aan het samen bouwen van een boomhut: dat maakte een enorme voorraad aan fantasie en positieve...
Meer
-
Steven Van Belleghem
Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe technologieën zoals 5G, artificiële intelligentie,...
Meer
-
Henry Mintzberg
'Probeer niet verontwaardigd te zijn over alles wat je leest. Sommige van mijn meest wilde ideeën blijken mijn beste te zijn, het duurt een tijdje voordat dat duidelijk wordt.' In 42...
Meer
-
Hans Boutellier
We leven in een improvisatiemaatschappij. Die is even onvoorspelbaar als inspirerend. Ze genereert onbehagen, maar ook nieuwe dynamiek. Vooral van gemeenten wordt verwacht dat zij dichtbij...
Meer