575 titels gevonden in e-Book Tot € 30 EPUB Met digitaal watermerk vanaf € 3,27
-
Edouard Gruwez
Overtuigend presenteren zonder moeite Een presentatie staat of valt met de inhoud Hoe overtuig ik mijn publiek? Hoe ben ik bondig en toch volledig? En wat als ik echt weinig tijd heb?...
Meer
-
Anton Zandhuis, Rommert Stellingwerf
This pocket guide explains the content and the practical use of ISO 21500 - Guidance on project management, the latest international standard for project management, and the first of a...
Meer
-
Stijn Viaene
What to know? In recent years, digital development has accelerated and digital turbulence is the new normal. So, it's time for a synthesis, time to bring stability to that turbulence:...
Meer
-
Saskia Tjepkema, Luc Verheijen, Joeri Kabalt
Organisatie- en teamontwikkeling zijn bijna vanzelfsprekende onderdelen geworden van het werk van een leidinggevende. Daarbij kun je denken aan organisatiebrede, programmatische...
Meer
-
Marga Hoek
New Economy Business shows how business, sustainability and innovation can be brought together to create real, shared value. You will explore seven management areas and read numerous cases...
Meer
-
Ardi Bouwers
De communicatiestijlen van Chinezen en Nederlanders verschillen enorm: van indirect en cirkelend tot recht-toe-recht-aan, in rechte lijnen. Cross-cultureel communiceren vereist voorzichtiger...
Meer
-
Robert Castermans
Met SALARISONDERHANDELEN, DE BESTE STRATEGIEËN EN TIPS VOOR EEN HOGER SALARIS bereid je je perfect voor op je beoordelings- en salarisgesprek. In dit boek krijg je antwoord op vragen als:...
Meer
-
Nassim Nicholas Taleb
Nassim Nicholas Taleb vergaarde internationale faam met zijn bestseller De Zwarte Zwaan, over ingrijpende toevallige gebeurtenissen die ons leven bepalen. In Antifragiel Talebs magnum opus...
Meer
-
Michael Franken
Scrum helpt teams om op effectieve wijze te werken. Bovendien is deze projectmanagementmethode heel praktisch in een snel veranderende wereld; het biedt je de kans om snel en flexibel te...
Meer
-
Frederik Picard
Hoe geef je echt betekenis aan een merk? Hoe kun je doelgroepen overtuigen en duurzaam aan het merk binden?Aan de hand van 20 essentiële vragen over merkopbouw wordt een merk gepositioneerd,...
Meer
-
Nicole Mulder, Johan Kolsteeg
Hoe leid je een project naar succes als je geen idee hebt wat je gaat ontwerpen? Chaordisch projectmanagement helpt. Voor creatieve projecten Er lijkt iets paradoxaals te zitten in...
Meer
-
Marco Steenwinkel
Krijg jij ook de kriebels als de begroting of de jaarafsluiting weer om de hoek komt kijken? Of je nu ondernemer bent of particulier, als je voor eens en altijd je administratie op orde wilt...
Meer
-
Anna Roelofsz
Als je een huis wilt kopen ga je meestal niet over één nacht ijs. En ook niet over twee. Maar als je eenmaal weet dat je de grote stap gaat nemen, loop je onvermijdelijk tegen een aantal...
Meer
-
Ben Kuiken
Of je even wat aan de werkdruk wil doen. En of je meteen ook de bureaucratie wil aanpakken. Als bestuurder, manager, adviseur en professional krijg je heel wat problemen op je bord...
Meer
-
Freija van Duijne, Peter van der Wel
Voor bedrijven is het van levensbelang nu al met de toekomst bezig te zijn. Toekomstgerichte organisaties doen het aanmerkelijk beter dan hun concurrenten die zich hieraan niets gelegen...
Meer
-
Anthony Sinke
Veel mannen hebben behoefte aan meer bewustzijn en inzicht in hun rol als man in de huidige samenleving. Wat is hun mannelijke identiteit en in wat verschillen zij nou écht van de vrouw? ...
Meer
-
Jochen Roef, Jozefien De Feyter, Carolien Boom
Les clients d'aujourd'hui veulent une expérience d'achat hautement personnalisée et unique : ils demandent à bénéficier de l'encadrement d'experts dans un processus d'achat pertinent et...
Meer
-
Rob Adams
In de toekomst kijken is onmogelijk. De toekomst start bij niet-weten. Dus is het stellen van de juiste vragen een belangrijke competentie voor ieder mens en elke organisatie. Verbazing kan...
Meer
-
Filip Vandendriessche, Rik Moons
Een leider bepaalt de richting, de medewerkers de wegOutput beschrijft 'het gewenste resultaat', input beschrijft 'hoe' we dat resultaat bereiken. Tot waar mag een leider sturen? Effectieve...
Meer
-
Kees van Alphen, Arco Verolme
Als ondernemer of manager van een kleine of middelgrote onderneming richt je je het liefst op je eigen vakgebied, of houd je je bezig met de commercie. Natuurlijk heb je ook interesse in de...
Meer
-
Bart Stofberg
Wilt u dat uw medewerkers zelfstandig werken en initiatief nemen? Dan zult u ze moeten vertrouwen. Want controle is goed, maar vertrouwen is beter. Veel managers behandelen hun...
Meer
-
Elke Van Hoof
WAAROM HEBBEN STEEDS MEER MENSEN EEN BURN-OUT? HOE VOORKOM JE DAT MEDEWERKERS UITVALLEN? HOE MAAK JE VAN WERKPLEZIER EEN BELANGRIJK TARGET?Nog nooit waren er zo veel werknemers voor langere...
Meer
-
Marc Vande Gucht, Geert Serneels
De wereld verandert zo snel dat statische skills niet langer volstaan. We hebben het vaak over IQ en EQ, maar er is een derde Q waar we werk van moeten maken: de RQ of risico-coëfficiënt....
Meer
-
Annemieken van Reepingen, Nadja Talpaert
Paarden zijn experts in leiderschap. Ze overleven al miljoenen jaren langer dan wij, mensen, op een succesvolle manier in team op onze planeet.In dit boek delen paarden hun bijzonder...
Meer
-
Stefan Decuyper, Elisabeth Raes, Anne Boon
Teamwerk is vaak rommelig, ondoorzichtig en onvoorspelbaar. Dé kant-en-klare formule voor effectief samenwerken bestaat niet. Toch zijn er teams die keer op keer succesvol zijn in wat ze...
Meer
-
-
Ivan Verborgh
Waarom is het zo moeilijk om grip te krijgen op IT in een bedrijfscontext? Waaraan ligt dat en hoe krijg je het onder controle in jouw organisatie?Dit boek biedt een overzicht van hete...
Meer
-
Jeroen de Flander
Wat is het geheim van wereldklasse? Waarom zijn sommige mensen zo onvoorstelbaar goed in wat ze doen? Hoe word je een uitblinker?De meeste mensen denken dat je de top alleen kunt bereiken...
Meer
-
Jochen Roef, Jozefien De Feyter
Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe...
Meer
-
-
Erik Van Heuven
How can department stores regain their appeal? What do retail and showbiz have in common? Why is food the new fashion?Brands such as Galeries Lafayette, Harrods or De Bijenkorf appeal to the...
Meer
-
Erik Van Heuven, Stefan van Rompaey
Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug? Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen? Waarom wordt food het nieuwe mode genoemd?Namen als Galeries Lafayette, Harrods of De...
Meer
-
Thierry Cattoir
Wie de wereld wil veroveren met een nieuw product of nieuw bedrijf, heeft een inspirerend merk nodig. Maar hoe weet je zeker dat je voor het juiste kiest?Brand change is een van de eerste...
Meer
-
Peter van Welden
WAAROM WILLEN KLANTEN ALTIJD KORTING EN ZIJN ZE TOCH NIET TROUW? HOE MAAK JE VAN ELKE KLANT EEN WAARDEVOLLE AMBASSADEUR? HOE ZORG JE ERVOOR DAT JE MEDEWERKERS EMOTIONEEL BETROKKEN ZIJN EN...
Meer
-
Klaas Koster
Op weg naar een energieke organisatie! Fitte, vitale medewerkers die bevlogen hun werk doen. Het is een ambitie van veel bedrijven, zeker nu duurzame inzetbaarheid zo'n belangrijk...
Meer
-
Arko van Brakel
De belangrijkste wereldwijde ontwikkelingen van dit moment, vragen om ondernemende beslissingen. Nu onder druk van vergrijzing, klimaatverandering en technologische ontwikkelingen veel...
Meer
-
Matthijs Steeneveld
Handvatten om op een waarderende manier mensen te helpen in hun ontwikkeling en verandering. Hoe geef je verandering vorm? Appreciative inquiry (waarderend onderzoeken) is een krachtige...
Meer
-
Frederinke Bannink, Eline Kuiper, Özgür Eylen
Hospitality is een kunst, geen kunstje. Dit boek over hospitality gaat niet over gewone hospitality, maar over gastvrijheid gecombineerd met meer aandacht, meer verrassingen en een bredere...
Meer
-
-
Martijn Arets
Platformexpert bij uitstek Martijn Arets verkent sinds 2012 de opkomst van de platformeconomie en de impact ervan op onze samenleving. In gesprekken met alle belangrijke stakeholders (meer...
Meer