-
In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun `gesprekstechnieken` kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de... MeerPaperback|Juli 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,75Niet beschikbaar -
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in de organisatiestrategie.We gingen vervolgens enthousiast samen met onze opdrachtgever aan de slag en... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
Hoe haal je meer uit je professionele gesprekken? Door gebruik te maken van het gedragsintelligentiemodel. Dit boek beschrijft dit praktisch bruikbare model in woord, beeld en veel cases.... MeerPaperback|Maart 2020Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!20,51
-
Houd ermee op!Over eerlijk communiceren met jezelf en anderenIn ‘Houd ermee op! over eerlijk communiceren met jezelf en anderen’, gaat auteur Raimond Honig samen met jou op zoek naar de vele... MeerHardback|Mei 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!25,00Niet beschikbaar -
Uw zakelijke succes hangt in belangrijke mate af van de kwaliteit van de gesprekken en onderhandelingen die u voert. De winnende dialoog biedt u het overzicht, de techniek én het inzicht om... MeerPaperback|December 2009Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!20,99
-
Organisaties ontwikkelen voortdurend beleid. Zij doen dat om problemen op te lossen, te verminderen of te voorkomen. Beleids adviezen spelen daarbij een belangrijke rol. Een goed... MeerPaperback|Juli 2000
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!24,95Niet beschikbaar -
Having to speak in public ranks as number four in the top ten list of most frightening things in life - according to reliable research carried out in the Netherlands. Not being in control is... MeerPaperback|Januari 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,00Niet beschikbaar -
Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren?In Meestersprekers zijn... MeerPaperback|Augustus 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
'Hoe schrijf ik een goed artikel voor een vakblad?'U wilt als professional graag over uw vak publiceren, maar merkt dat het schrijven van een artikel nog een hele opgave is. De auteur reikt... MeerPaperback|Juli 2008
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!27,50Niet beschikbaar -
Je collega negeert je al de hele dag, je hebt zeker iets verkeerd gedaan. Een voetganger steekt over zonder uit te kijken en je slingert van schrik een reeks scheldwoorden uit het open... MeerPaperback|April 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!28,00Niet beschikbaar -
Er bestaan heel veel overtuigingen over waar interne communicatie over gaat, over wat de meest effectieve interventies of strategieën zijn. Over welke rollen de communicatieprofessional moet... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
We kregen 'm steeds vaker: de vraag hoe krijgen we de lijncommunicatie aan de praat? Hoe helpen we spelers hun communicatierol (beter) te pakken? En hoe richten we nu het beste een... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in verandering. En hoewel we er regelmatig enthousiast aan begonnen was het effect vaak matig.... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
Wie het vakgenoten op de man af vraagt krijgt steevast hetzelfde antwoord. De meesten denken dat de bijdrage van interne communicatie aan de organisatiedoelen wel is te bewijzen, ze vinden... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
Heeft een organisatie eigenlijk wel een IC-functie nodig? En zo ja, waarom? Hoe ontwerp je die functie dan? Hoe richt je haar in en waar in de organisatie positioneer je haar?Welke taken... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
Hoe leidt u als leidinggevende de gesprekken met uw medewerkers in goede banen, en houdt u ook bij kritiek of slecht nieuws de werkrelatie prettig? Hoe geeft u op een motiverende manier... MeerPaperback|December 2006
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar