-
4e DRUKProcessen zijn in feite datgene wat er in een organisatie werkelijk gebeurt. Zonder processen bestaat een organisatie gewoonweg niet. Zij vormen de verbindende schakel tussen de... MeerHardback|April 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!69,95Niet beschikbaar -
Rudy Kor neemt de acht managementrollen van de Amerikaanse wetenschapper Quinn als uitgangspunt in zijn boek. Managen = Gewoon Doen is daarmee het eerste originele Nederlandstalige boek dat... MeerPaperback|September 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,95Niet beschikbaar -
Is coachen meer dan praten alleen? In Tools voor de coach biedt Jeroen Hendriksen methoden en werkvormen. Coaches kunnen deze tools inzetten bij tweegesprekken om gerichter te... MeerPaperback|Juli 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!34,50Niet beschikbaar -
Cultuur is per definitie iets van mensen. Zodra dieren gedrag vertonen dat op cultuur lijkt, wordt dat direct verklaard met "instinct" of "imitatie"; andere opvattingen worden weggewuifd... MeerPaperback|Mei 2009Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!21,99
-
Strategie is het meest prestigieuze maar ook het meest verwarrende element van organisatiekunde. In deze herziene uitgave van Strategy Safari banen de auteurs een pad door de ondoordringbare... MeerHardback|September 2009Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!48,95
-
Moet je een probleem oplossen, een bedrijfsplan opstellen of een team formeren? Zoek je naar nieuwe manieren om uw werk te doen? Met Zakelijk mindmappen heb je het ultieme zakelijke... MeerPaperback|Juli 2010Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!25,95
-
Institutionele.economieIn de economische theorie wordt vaak uitgegaan van een consument, een producent of een overheid die verschillende keuzemogelijkheden tegen elkaar afweegt om zo tot de... MeerPaperback|April 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!21,50Niet beschikbaar -
Hoe KPMG, Deloitte, Ernst & Youngen PricewaterhouseCoopers fraudes ‘niet zagen’ en$ 100 miljard ‘misten’, met fatale gevolgen.De financiële crisis sinds eind 2007 heeft geen einde kunnen... MeerHardback|Maart 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!42,50Niet beschikbaar -
De laatste tijd merk je dat je niet echt gelukkig (meer) bent in je werk. Of je hebt het gevoel dat er meer uit jezelf en de situatie te halen is dan je nu doet. Dan is dit boekje een steun... MeerHardback|Maart 2009Voor 21.00 besteld, morgen in huis.15,45
-
Cash is King, het is al jaren van toepassing maar zeker na de huizencrisis en de kredietcrisis is dit gezegde voor veel organisaties actueler dan ooit; het verkrijgen van kredieten valt niet... MeerHardback|September 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!42,00Niet beschikbaar -
In ons streven controle te houden over de problemen waarmee we ons geconfronteerd zien hebben we een maatschappij en organisaties gevormd die zo complex zijn, dat het ons steeds meer moeite... MeerHardback|November 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!24,99Niet beschikbaar -
Nog niet eerder was het als trainer of docent zo makkelijk om deelnemers aan het werk te zetten. En ze op die manier aan het werk te zetten die het beste bij hen past. Want de een schrijft... MeerHandleiding|Januari 2013Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!53,00
-
Ambitious, inspirational brain twists with a mission!Cool is Hot is much more than just another book. Each brain candy leaves you bubbling with newfound energy. Just like in the bestseller... MeerPaperback|Augustus 2012Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!21,99
-
Rob van Es presenteerde in 2011 een fasenmodel voor morele besluitvorming in zijn boek Professionele Ethiek. Dit model is inmiddels een groot succes tijdens beleidssessies en trainingen in... MeerPaperback|Oktober 2012
Niet beschikbaar
16,95Niet beschikbaar -
Iedere organisatie heeft een herkenbare rationele logica. Maar in iedere organisatie komt daarnaast een veel minder zichtbare emotionele logica voor. Een onderstroom met geheel eigen... MeerHardback|Juni 2014Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!39,95
-
Artificial Intelligence (AI) ontwikkelt zich razendsnel tot bron van praktische oplossingen voor bedrijven en organisaties. Bedrijven zetten AI bijvoorbeeld in om sollicitanten te... MeerEPUB met digitaal watermerk|Juli 2019Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!Deze titel komt in aanmerking voor23,99e
-
In Kun je een rups leren vliegen? ging Jan Bommerez al in op het fundamentele verschil tussen verandermanagement en transformationeel leiderschap. In Door de bomen het bos zien gaat hij... MeerAdobe PDF|Juni 2016Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor19,45e
-
Een tekst waarvan in één oogopslag duidelijk is waar hij over gaat. Een tekst die prikkelt om door te lezen. Die to the point is. Logisch opgebouwd en begrijpelijk. Als lezer weet u precies... MeerPaperback|Augustus 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,95Niet beschikbaar -
Goed presteren is heerlijk. Zowel voor medewerkers, voor werkgevers als voor hun klanten. Toch levert maar 20% van de Nederlanders de best mogelijke prestatie op het werk. De sleutel naar... MeerEPUB met digitaal watermerk|April 2013Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor19,99e
-
Doen wat werkt gaat over oplossingsgericht werken, een doelgerichte en respectvolle aanpak om veranderingen te bewerkstelligen. Het is een stimulerende manier om verandering in... MeerPaperback|Januari 2009
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!30,99Niet beschikbaar -
Doen wat werkt gaat over oplossingsgericht werken, een doelgerichte en respectvolle aanpak om veranderingen te bewerkstelligen. Het is een stimulerende manier om verandering in... MeerEPUB met digitaal watermerk|Augustus 2010Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor19,99e
-
Het succes van een presentatie valt of staat met de overtuigingskracht van de spreker. Maar hoe zorg je ervoor dat je publiek geboeid raakt én blijft? Christa Althof en Rosita Setz geven in... MeerPaperback|September 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!26,99Niet beschikbaar -
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit... MeerEPUB met digitaal watermerk|Mei 2011Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor16,99e
-
De klok tikt ongenadig: het klimaat verandert. We moeten, zo krijgen we te horen, samenwerken: allemaal samen tegen CO2. Steeds meer ngo's, bedrijven en politieke partijen vinden elkaar rond... MeerPaperback|Oktober 2012
Niet beschikbaar
19,95Niet beschikbaar -
Als leidinggevende, medewerker of organisatiecoach kom je soms in organisaties waar je intuïtief voelt dat er iets niet klopt. Beproefde methodes om de organisatie nieuw leven in te blazen... MeerEPUB met digitaal watermerk|November 2020Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!26,99e
-
Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Waarom werken bepaalde afsluittechnieken wel bij kleine orders maar niet bij... MeerHardback|Juni 2008Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!28,95
-
We worden geregeerd door mailtjes, smsjes, telefoontjes, Twitter, Facebook, vergaderingen, te lezen boeken en rapporten. Met de komst van die handige tablets en smartphones, waardoor we... MeerEPUB met digitaal watermerk|Maart 2013Download direct dit e-Book7,58e
-
Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij... MeerPaperback|Juni 2014Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!24,95
-
'Spreken in het openbaar' scoort altijd hoog als mensen gevraagd wordt `de tien ergste dingen' in hun leven te noemen. Bovendien zijn maar heel weinig mensen tevreden over hun... MeerPaperback|Juni 2009
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!27,00Niet beschikbaar -
Kansen en bedreigingen denderen op onze organisaties af en veroorzaken (verander)stress. Overmatige en langdurige stress kan ontaarden in (on)bewust slachtoffergedrag. Niet de... MeerEPUB met digitaal watermerk|Oktober 2017Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor19,99e