Mag het ietsje minder zijn?

Waarom jij als klant niet gezien wordt?

Prijs € 24,95

Voor 21.00 besteld, morgen in huis.

Actie: Geen verzendkosten!

Ook beschikbaar als:

Alexander van Dijl

Paperback | Juni 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht. Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf. Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland. Met zijn website VraagAlex.nl helpt hij consumenten al jaren om 0900-nummers te omzeilen. Met dit boek gaat hij nog een stap verder door jou te helpen om echt de beste service te krijgen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Alexander van Dijl
Uitgever
Brave New Books
ISBN
9789402118117
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2014
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
102

Beschrijving

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht. Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf. Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland. Met zijn website VraagAlex.nl helpt hij consumenten al jaren om 0900-nummers te omzeilen. Met dit boek gaat hij nog een stap verder door jou te helpen om echt de beste service te krijgen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Alexander van Dijl
Uitgever
Brave New Books
ISBN
9789402118117
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2014
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
102

Aanrader

Top 3 Marketingboeken