-
De zeven sleutels tot succesvol verkopen
Verkopen is voor veel bedrijven van groot belang. Zonder een succesvolle verkoop, blijven de meeste bedrijven niet lang bestaan. Jarenlang heeft men zich bij dit verkopen steeds gericht op... Meer -
Overtuigen op één A4
Een tekst waarvan in één oogopslag duidelijk is waar hij over gaat. Een tekst die prikkelt om door te lezen. Die to the point is. Logisch opgebouwd en begrijpelijk. Als lezer weet u precies... Meer -
Je bent wie je kent
Netwerken is veel meer dan kaartjes verzamelen. Het is een levenskunst zo oud als de mensheid zelf. Wij zijn immers sociale dieren en om in de groep te overleven was het letterlijk van... Meer -
Het etcetera-principe
Eigenlijk is het vreemd. Soms hebben grootschalige verandertrajecten inorganisaties nauwelijks enig effect. En soms zie je dat organisaties zichrazendsnel ontwikkelen, terwijl er helemaal... Meer -
Het gesprek aangaan
Wat je zegt is belangrijk, maar nog belangrijker is hoe je iets zegt.Mensen in organisaties verzuchten nogal eens: 'Waarom praten we toch zoveel? Kunnen we daar niet eens mee stoppen en ons... Meer -
Het groot strategieboek
Slimme strategische keuzes maken organisaties interactiever, authentieker, exibeler en slagvaardiger. De inrichting van het strategieproces is hierbij een kritische succesfactor voor het... Meer -
Stimulerend personeelsmanagement
Stimulerend personeelsmanagementIn dit boek. de opvolger van Personeetsmanagement in bedrijf, is een aantal bijdragen opgenomen dat zich richt op het beter (laten) presteren van mensen in... Meer -
Grondslagen van interculturele communicatie
Enkele gebeurtenissen zoals de aanslagen op II September 2001, de moord op Van Gogh en de wijze waarop het integratiedebat is gevoerd hebben ertoe geleid dat de communicatie tussen de... Meer -
Het opzetten van een secretaressepool
OmschrijvingDit boek is bedoeld als bron van inspiratie voor het organiseren én het opnieuw vormgeven van je secretariële dienstverlening.Onderzoek heeft aangetoond dat nog slechts 25% van... Meer -
Coachen op competentieontwikkeling
Coachen op competentieontwikkeling is een vervolg op boeken die gaan over competentiemanagement.<br>Competenties beschrijven het cruciale gedrag om tot succesvol resultaat te komen, op... Meer -
Aan de slag met diversiteit
Aan de slag met diversiteit voorziet in een behoefte van beroepskrachten in de dienstverlening. Dit boek geeft een concreet handvat om beter om te gaan met culturele... Meer -
Je nieuwe werkleven
Het nieuwe werken biedt een zee aan mogelijkheden om werken vrije tijd anders in te richten, maar het brengt ook het risico met zich mee van altijd en overal werken. Dit boek laat de lezer... Meer -
Het eurobedrog
Jean Wanningen (financieel journalist en voormalig insider in Brussel) neemt ons mee op een boeiende Europese reis, die voert van de Schuman verklaring uit 1950 naar het heden van het... Meer -
Argumentatie en debat
Wat gebeurt er als je de theorie en de praktijk van het debatteren bij elkaar brengt? Argumentatie en debat vormt een antwoord op deze vraag. De auteurs combineren theoretische inzichten... Meer -
Van de verzorgingsstaat naar de participatie maatschappij
Door de invoering van de Participatiewet, Jeugdwet en de nieuwe Wet maatschappelijke ondersteuning 2015 wijzigt er veel in de wetgeving. Veel taken die tot 1 januari 2015 werden uitgevoerd... Meer -
Bedrijf te koop
Bedrijf te koop biedt een praktische introductie op alle relevante aspecten bij de koop of verkoop van een onderneming. Stap voor stap worden de verschillendefases in het overnameproces... Meer -
Het groot beleggers handboek
In dit handboek worden alle voor beleggers relevante onderwerpen in begrijpelijke taal gepresenteerd, en waar nodig toegelicht met grafieken, voorbeelden en tabellen. Het handboek is breed... Meer -
Mag het ietsje minder zijn?
Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij... Meer -
Onze strategie komt niet aan!?
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in de organisatiestrategie.We gingen vervolgens enthousiast samen met onze opdrachtgever aan de slag en... Meer -
Teamrollen op het werk
Een goed team is geen willekeurige verzameling individuen, maar bestaat uit teamleden met verschillende rollen. Om optimaal te functioneren, moet elk teamlid de rol vervullen die hem van... Meer -
Resultaatgericht werken, managen en organiseren
Er is op het ogenblik heel veel belangstelling voor resultaatgericht werken en als je managers vraagt waarom dat zo is, noemen ze zeer diverse, relevante elementen:# De resultaten vallen... Meer -
Ik zie ik zie wat jij niet zegt
Hoe haal je meer uit je professionele gesprekken? Door gebruik te maken van het gedragsintelligentiemodel. Dit boek beschrijft dit praktisch bruikbare model in woord, beeld en veel cases.... Meer -
De organisatiefilosoof (e-Book)
Of je even wat aan de werkdruk wil doen. En of je meteen ook de bureaucratie wil aanpakken. Als bestuurder, manager, adviseur en professional krijg je heel wat problemen op je bord... Meer -
Partner van een expat? (e-Book)
Can you plan your professional future as expat partner? Can you pursue a career in your new environment? What are your expectations and priorities?The effect of giving up some certainties by... Meer -
Zó ontdek je kansen voor innovatie (e-Book)
Voor wie is dit boek geschreven: · Je bent professional in een sterk veranderende organisatie. Men verwacht dat je met de verandering meebeweegt en de mogelijkheden ontdekt. Hoe versterk je... Meer -
Facebook (e-Book)
Toen Mark Zuckerberg op zijn universiteitscampus een website begon als sociaal netwerk kon niemand vermoeden dat die zou uitgroeien tot het grootste socialmediaplatform met bijna drie... Meer -
De kleine SEO voor Dummies (e-Book)
Dit boekje staat vol tips en technieken waarmee je de vindbaarheid van jouw website aanzienlijk kan verbeteren. Je leest hoe zoekmachines precies werken en hoe je hoog eindigt in Google's... Meer -
Organisational Aesthetics (e-Book)
Organisations have long been dominated by the perspectives of the Good (quality) and the True (efficiency). The perspective of the Beautiful, an aesthetic lens on organisations, has largely... Meer -
Bedrijfscultuur voor Dummies (e-Book)
Organisaties over de hele wereld strijden elke dag voor de beste medewerkers, de trouwste klanten en de gunstigste merkreputatie. Centraal bij elk van deze doelstellingen staat een geweldige... Meer -
Toekomstverkennen (e-Book)
Voor bedrijven is het van levensbelang nu al met de toekomst bezig te zijn. Toekomstgerichte organisaties doen het aanmerkelijk beter dan hun concurrenten die zich hieraan niets gelegen... Meer -
Never waste a good crisis (e-Book)
Hoe kun je het tij keren als je geconfronteerd wordt met een crisis? En hoe kun je voorkomen dat je nog een keer getroffen wordt? In dit boek beschrijven tien deskundigen welke maatregelen... Meer -
Mannelijk Bewustzijn (e-Book)
Veel mannen hebben behoefte aan meer bewustzijn en inzicht in hun rol als man in de huidige samenleving. Wat is hun mannelijke identiteit en in wat verschillen zij nou écht van de vrouw? ... Meer -
Facebookmarketing voor Dummies (e-Book)
Met maandelijks wereldwijd 2 miljard actieve gebruikers is Facebook uitgegroeid tot een gemeenschap van consumenten en daarmee een belangrijke resource voor marketeers geworden. Dit betekent... Meer -
Connexion + Confiance = Acquisition (e-Book)
Les clients d'aujourd'hui veulent une expérience d'achat hautement personnalisée et unique : ils demandent à bénéficier de l'encadrement d'experts dans un processus d'achat pertinent et... Meer -
Return on learning (e-Book)
In de toekomst kijken is onmogelijk. De toekomst start bij niet-weten. Dus is het stellen van de juiste vragen een belangrijke competentie voor ieder mens en elke organisatie. Verbazing kan... Meer -
Gemold of gered? (e-Book)
Het is pas nieuws als het in De Telegraaf heeft gestaan. De krant kon zich die arrogantie veroorloven. Decennialang was De Telegraaf een onaantastbaar bolwerk en veruit de grootste krant... Meer