-
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk 'aanraakt'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het... MeerEPUB met digitaal watermerk|Oktober 2019Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor18,95e
-
Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek... MeerEPUB met digitaal watermerk|Mei 2013Download direct dit e-Book17,99e
-
Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame. Ook jij kunt de Tesla worden onder de... MeerEPUB met digitaal watermerk|Juli 2019Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!Deze titel komt in aanmerking voor29,95e
-
Wie zijn die consumenten die je merk maken of kraken? En ook: waarom doen ze dat? Wie vraagt u om raad als U op zoek bent naar een lekkere wijn, nieuwe loopschoenen, een nieuwe tv, nieuwe... MeerEPUB met digitaal watermerk|September 2012Download direct dit e-Book17,99e
-
Vind het reclamebureau op maat van uw bedrijf! De magische vonk tussen adverteerder en reclamebureau maakt het verschil in een alsmaar competitievere markt. Maar hoe selecteer je het voor... MeerEPUB met digitaal watermerk|September 2012Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!21,99e
-
Whose advice do you ask if you are looking for good wine, new running shoes, the latest TV or even the best depilator on the market? How much of what you buy is influenced by the comments of... MeerEPUB met digitaal watermerk|April 2013Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!21,99e
-
Les marques, le marketing et la publicité sont aujourd'hui mis sous pression. Plus que jamais, la plus-value de la publicité est remise en question. Ce livre se veut une amorce au débat et à... MeerEPUB met digitaal watermerk|Mei 2013Download direct dit e-Book17,99e
-
Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het... MeerEPUB met digitaal watermerk|November 2013Download direct dit e-Book16,50e
-
Whose advice do you ask if you are looking for good wine, new running shoes, the latest TV or even the best depilator on the market? How much of what you buy is influenced by the comments of... MeerEPUB met digitaal watermerk|April 2015Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!21,99e
-
Deel alles wat je ziet met de wereld via Instagram. In dit praktische boek staat beschreven hoe je dit populaire platform privé en zakelijk kunt inzetten en hoe je snel meer likes en... MeerEPUB met digitaal watermerk|Juni 2015Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor12,50e
-
De aanleidingAls vervolg op het eerder verschenen boekAccount Management. Filosofie, instrumenten enimplementatie van dezelfde auteur, dat eerder'managerial' van karakter is, concentreert... MeerPaperback|Oktober 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!57,95Niet beschikbaar -
Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het... MeerPaperback|November 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,50Niet beschikbaar