51 titels gevonden in Tot € 30 Communicatiekunde vanaf € 9,99
-
Johannes de Geus, Jolanda Bouman
Veel mensen vinden het lastig om een discussie naar hun hand te zetten. Ze willen misschien te graag winnen en vergeten te luisteren. Of ze luisteren wel, maar het lukt ze niet de ander te...
Meer
-
Johannes de Geus, Jolanda Bouman
Veel mensen vinden het lastig om een discussie naar hun hand te zetten. Ze willen misschien te graag winnen en vergeten te luisteren. Of ze luisteren wel, maar het lukt ze niet de ander te...
Meer
-
H.T. van der Molen, A.E. Ivey
In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun `gesprekstechnieken` kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de...
Meer
-
Ilse van Ravenstein
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in de organisatiestrategie.We gingen vervolgens enthousiast samen met onze opdrachtgever aan de slag en...
Meer
-
Ron A.F. Jacobs
Hoe haal je meer uit je professionele gesprekken? Door gebruik te maken van het gedragsintelligentiemodel. Dit boek beschrijft dit praktisch bruikbare model in woord, beeld en veel cases....
Meer
Prijs
€ 20,51
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
Theo IJzermans, Lex Eckhardt
Having to speak in public ranks as number four in the top ten list of most frightening things in life - according to reliable research carried out in the Netherlands. Not being in control is...
Meer
-
Theo IJzermans, Lex Eckhardt
Alles over (beter) spreken in het openbaar. Leer waar de ‘vrees voor de zaal’ vandaan komt en gebruik een methode waarmee je de spanning terugbrengt tot een aanvaardbaar niveau.
Meer
-
Theo IJzermans, Lex Eckhardt
'Spreken in het openbaar' scoort altijd hoog als mensen gevraagd wordt `de tien ergste dingen' in hun leven te noemen. Bovendien zijn maar heel weinig mensen tevreden over hun...
Meer
-
Doris Martin
Je collega negeert je al de hele dag, je hebt zeker iets verkeerd gedaan. Een voetganger steekt over zonder uit te kijken en je slingert van schrik een reeks scheldwoorden uit het open...
Meer
-
Mariet Hermans
Ondernemers zijn voortdurend bezig om opdrachten binnen te halen. Een belangrijk middel daarbij is een wervende offerte. Hoe kun je een offerte zo schrijven dat een klant jou de opdracht...
Meer
-
Nienke Verhoeven, Roderik van der Meulen
Wil je weten hoe je acquisitie professioneel aanpakt? Commerciële kansen beter benutten? Of misschien gewoon meer opdrachten binnenhalen? Acquisitie op zak leert je hoe je dat doet.Je...
Meer
Prijs
€ 20,00
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
Koen van den Brandt, Roel van de Wiele
Tegendraadse managers boeken meer resultaten De mens lijdt aan een acute vorm van Adventure Deficit Disorder, en dat is een bedreiging voor onze creativiteit en vernieuwing. Het is waanzin...
Meer
-
Peter Hinssen, Steven van Belleghem, Harry Demey
Roadtrip van drie gerenommeerde experten-ondernemers door het belangrijkste innovatiecentrum van de wereld Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het gebied zo belangrijk kunnen worden?...
Meer
-
Joost Callens
Joost Callens over zijn persoonlijke zoektocht naar authentiek leiderschap Het begon allemaal met een Noordpoolexpeditie. Die reis confronteerde Joost Callens met de kwetsbaarheid van de...
Meer
-
Bart Flos
We worden overspoeld door kennis! Uit duizenden managementboeken, workshops en trainingen weten we alles over leiden en managen, innoveren en inspireren, veranderen en verduurzamen. Maar...
Meer
-
Gundi Gaschler, Frank Gaschler
"Als wij onze kinderen laten zien,hoe ze voor elkaar kunnen zorgen,zonder anderen te kwetsen,leren ze alles,wat ze voor het leven nodig hebben."Dit denkbeeld is de leidraad van het project...
Meer
Prijs
€ 24,25
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
Raimond Honig
4e druk - Houd ermee op! Over eerlijk communiceren met jezelf en anderen In `Houd ermee op! Over eerlijk communiceren met jezelf en anderen, gaat auteur Raimond Honig samen met jou op...
Meer
-
Farah Nobbe, Natalie Holwerda
Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren? In Meestersprekers zijn...
Meer
-
Marike van den Berg
Hoe leidt u als leidinggevende de gesprekken met uw medewerkers in goede banen, en houdt u ook bij kritiek of slecht nieuws de werkrelatie prettig? Hoe geeft u op een motiverende manier...
Meer
-
Raimond Honig
Houd ermee op!Over eerlijk communiceren met jezelf en anderenIn ‘Houd ermee op! over eerlijk communiceren met jezelf en anderen’, gaat auteur Raimond Honig samen met jou op zoek naar de vele...
Meer
-
Loes Hekkens, Fia Sanders, Bert Pol
Communicatiekragt? Dat schrijf je toch met `ch? In de titel van dit boek maken de schrijvers gebruik van het psychologisch mechanisme disrupt then reframe. Deze `schrijffout haalt mensen uit...
Meer
-
Frank Peters
Iedereen krijgt zakelijk of privé wel eens te maken met een crisissituatie. En dan telt eigenlijk niet meer wat je de afgelopen twintig jaar hebt opgebouwd, maar hoe je vandaag de dag omgaat...
Meer
-
Hans Van de Water, Toon Verlinden
Do you regularly give presentations?Are you unsure about timing?Worried you will send your public to sleep?Do you want to give a presentation that sticks, one that brings results?Authors...
Meer
-
Hans Van de Water, Toon Verlinden
Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen geven waarbij niet alleen niemand in slaap valt, maar die nog resultaat,...
Meer
-
Bea Aarnoutse
Een sterke reputatie begint intern. Daarom ambieert ook elke organisatie een aligned workforce. Medewerkers die zich thuis voelen, elke dag het beste van zichzelf geven en weten hoe ze...
Meer
-
-
Renée van Zijl
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk 'aanraakt'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het...
Meer
-
Ellen Steffens, Estrella Meijs
Dit boek leert je in de communicatie met anderen het zekere voor het onzekere te nemen en altijd te toetsen of jij begrijpt wat de ander bedoelt en omgedraaid. Want andere mensen zijn echt...
Meer
-
Ineke van den Berg, Tineke Kanters
Dit is een inspirerend boek vol praktische tips, om direct, persoonlijk en doelgericht met elkaar in gesprek te gaan. Door een goed gesprek op het werk ervaar je minder spanning, werk je...
Meer
-
Ellis Buis, Joyce Hardholt
Je wilt teksten schrijven die raak schieten en waar je lezers hebberig van worden. Teksten die ervoor zorgen dat ze in actie komen: een aankoop doen, een offerte opvragen, iets downloaden of...
Meer
-
Jaap Toorenaar
De meeste reclame-uitingen die we zien zakken meteen weg in het moeras van ons geheugen. Maar er bestaan ook reclamecampagnes die miljoenen Nederlanders zich kunnen herinneren en die deel...
Meer
-
Jack J.R. van Minden
Diplomatie is te verkiezen boven oorlog, tact boven botheid. Er zomaar iets uit flappen, op of buiten het werk, is zelden verstandig, of je nu gelijk hebt of niet. Zelfs al weet je dat je...
Meer
-
Karel Joos
Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de mediaZo worden ze genoemd: Big Oil, Big Pharma, Big Sugar, Big Tobacco, Big...
Meer
-
M. Draijer
'Hoe schrijf ik een goed artikel voor een vakblad?'U wilt als professional graag over uw vak publiceren, maar merkt dat het schrijven van een artikel nog een hele opgave is. De auteur reikt...
Meer
-
R. Jans
Organisaties ontwikkelen voortdurend beleid. Zij doen dat om problemen op te lossen, te verminderen of te voorkomen. Beleids adviezen spelen daarbij een belangrijke rol. Een goed...
Meer
-
Farah Nobbe, Natalie Holwerda
Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren?In Meestersprekers zijn...
Meer
-
Doris Märtin
Je collega negeert je al de hele dag, je hebt zeker iets verkeerd gedaan. Een voetganger steekt over zonder uit te kijken en je slingert van schrik een reeks scheldwoorden uit het open...
Meer
-
Ilse van Ravenstein
Er bestaan heel veel overtuigingen over waar interne communicatie over gaat, over wat de meest effectieve interventies of strategieën zijn. Over welke rollen de communicatieprofessional moet...
Meer
-
Ilse van Ravenstein
We kregen 'm steeds vaker: de vraag hoe krijgen we de lijncommunicatie aan de praat? Hoe helpen we spelers hun communicatierol (beter) te pakken? En hoe richten we nu het beste een...
Meer
-
Ilse van Ravenstein
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in verandering. En hoewel we er regelmatig enthousiast aan begonnen was het effect vaak matig....
Meer