14 titels gevonden in Paperback Levertijd 2-3 werkdagen Tot € 40 vanaf € 31,50
-
Frits Evelein, Fred Korthagen
Genieten van je werk of studie levert je veel op. Ben je in flow en zet je jouw persoonlijke kwaliteiten in, dan functioneer je optimaal. Als je kunt zijn wie je bent, als je je autonoom en...
Meer
-
Renske van Berkel
Dit boek maakt een vertaling van mindfulness in brede zin naar de betekenis van mindfulness in coaching. De coach krijgt inzicht in waar het in essentie bij mindfulness om draait en welke...
Meer
-
Leon M. Hielkema, Ankie J.A. Swakhoven
Iedere project- en changemanager wil met zijn advies een organisatie- of gedragsverandering succesvol realiseren. Maar hoe creëer je draagvlak voor deze verandering? Hoe voorkom je weerstand...
Meer
-
-
Jeroen Wouters, Irene van Krieken
Als (aankomend) professional kom je vaak terecht in complexe organisaties, waar veel flexibiliteit en verantwoordelijkheid voor je eigen ontwikkeling wordt gevraagd. Dat vereist een hoge...
Meer
-
L. de Zoete, R. de Koning
* Goed opdrachtgeverschap is een doorslaggevende factor voor het slagen van projecten, zo blijkt uit dit boek.* De doelgroep is in eerste instantie iedereen die opdrachtgever is of wil...
Meer
-
This book brings together The Open Group’s set of publications addressing risk management, which have been developed and approved by The Open Group. It is presented in three parts: The...
Meer
-
Norbert Greveling
Je zult maar manager zijn! De kritiek op managers neemt de laatste tijd alleen maar toe. Ze zouden zakkenvullers,incompetent, kille saneerders zijn en professionals alleen maar in de weg...
Meer
-
-
Tanja van den Akker
Dit boek gaat in op alle belangrijke zaken die te maken hebben met veranderingen in organisaties en het verandermanagement dat daarbij wordt ingezet. Met 'verandermanagement' wordt hier...
Meer
-
-
-
An in-depth analysis of Belgium's public finance in the recent pastPrior to the outbreak of the financial crisis in 2008 Belgium's fiscal balances and debt ratios seemed to be on a firm...
Meer
-
Aimé Heene, Johan Vanhaverbeke, Simonne Vermeylen
Moet je onderneming een missie hebben? Hoe bepaal je strategische prioriteiten? Waarvoor dient een SWOT? Hoe leer je opportuniteiten ontdekken? Is het soms niet beter om een product af te...
Meer