-
Een lezer wil dat een tekst gestructureerd, boeiend en overtuigend is. Maar hoe zorg je daar als schrijver voor? Waar haal je inspiratie vandaan? Hoe pas je creatieve denk-en... MeerPaperback|Februari 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!35,95Niet beschikbaar -
De verkoper staat allang niet meer alleen in de organisatie. Verkoop is meestaleen goed geïntegreerd onderdeel van het marketingbeleid. Maar in het verkoopgesprek zelf staat de verkoper wél... MeerPaperback|November 2009
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Als manager en ondernemer wilt u graag grip hebben op de commerciëleprocessen in uw organisatie. U wilt scherp inkopen en gunstig verkopen.Soms zit u aan de ene kant van de... MeerPaperback|Juli 2009
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!35,95Niet beschikbaar -
Organisatieverandering is dagelijkse kost voor moderne managers. Maar daarmee ishet nog geen gesneden koek. Welke emoties, belangen, dynamiek en dilemma’s komt u tegen? Hoe herkent u deze en... MeerPaperback|Maart 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!38,95Niet beschikbaar -
Managementtechnieken en communicatiemodellen- het lijkt alsof organisatieserop draaien. Maar wat ze echt nodig hebben om te innoveren, zijn niet debestaande modellen en de platgetreden... MeerPaperback|Mei 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!39,95Niet beschikbaar -
“De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen”, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op... MeerPaperback|Augustus 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!38,95Niet beschikbaar -
In een markt met vele aanbieders en een 'product' dat in nauwe samenwerking met de klant tot stand komt, is personal branding de manier om je te onderscheiden. Volgens acquisitie-expert... MeerPaperback|November 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!37,95Niet beschikbaar -
U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Helaas is het opstellen van een marketingplan elke keer weer een tijdrovende en omslachtige bezigheid. En datterwijl de uitvoerige analyses die... MeerPaperback|November 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!33,50Niet beschikbaar -
Als adviseur moet u goed zijn in uw vak; u bent bijvoorbeeld een uitstekend fiscalist, communicatiedeskundige, of organisatie-expert. Maar dat is niet genoeg: een goede adviseur heeft passie... MeerPaperback|Maart 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!38,50Niet beschikbaar -
Wat een wereldbaan: manager zijn. Een heuse leider! Alleen jammer dat er in jouw team nou nèt een aantal van die zeurderige types zitten.Die altijd de organisatie, het systeem of de klant de... MeerPaperback|September 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
De inzetbaarheid van je mensen meten en managen.Op elk organisatieniveau!We moeten allemaal langer werken, maar we kunnen niet altijd ons huidige werk blijven doen. Hoe kunnen organisaties... MeerPaperback|September 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!43,95Niet beschikbaar -
Waar wordt samengewerkt, ontstaan conflicten. En dat is goed, want conflictenzijn cruciaal in de ontwikkeling van een team. Echt samenwerken lukt namelijk alleen wanneer teams hun conflicten... MeerPaperback|Augustus 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!37,95Niet beschikbaar -
Hoe maak je van passieve medewerkers weer spraakmakende veranderaars? Hoe zorg je voor interactie in een bomvolle zaal? Hoe verleid je boze burgers of ontevreden personeel tot een dialoog... MeerPaperback|November 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Wat is de toegevoegde waarde van de marketingfunctie voor een organisatie?Hoe maakt de marketeer duidelijk dat hij meer budget nodig heeft? Hoe verklaartde marketeer achteraf waarom de... MeerPaperback|Februari 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!39,50Niet beschikbaar -
Binnen de reeks boeken uitgegeven door de TSC Academy, presenteert The Security Company (TSC) een nieuwe uitgave: 11 Manieren om naar massa's te kijken. In tegenstelling tot de vorige twee... MeerPaperback|Juli 2013Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!32,50
-
Regievoeren zonder macht: kan dat wel? Het begrip regievoeren wordt steeds vaker gebruikt voor de sturende rol die overheden hebben in de realisatie van beleid in samenwerking met de... MeerPaperback|September 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
"Dit boek biedt voorbeelden, inzichten en inspiraties om succesvol te werkenaan strategische en culturele veranderingen in organisaties."Cultuurverandering is een van de meest genoemde en... MeerPaperback|Januari 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!31,50Niet beschikbaar -
Dit is waarschijnlijk het eerste boek over het schrijven van een bedrijfsplan voor jouw eigen netwerk marketingbedrijf, waarbij jij gebruik gaat maken van jouw linker- en rechter... MeerPaperback|Januari 2014Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!38,27
-
De conjunctuur is afgelopen jaren onderwerp van gesprek. Na een spectaculaire economische groei rond de eeuwwisseling en in 2007/2008 staan de afgelopen jaren in het teken van een dalende... MeerPaperback|Maart 2020Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!30,80
-
Het faillissement is in zakelijk opzicht een gevoelig onderwerp en schuldsanering een teken van slecht persoonlijk financieel beheer. Toch brengen faillissementsaspecten ook veel... MeerPaperback|April 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!39,25Niet beschikbaar -
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek enpersoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders isde laatste jaren als sneeuw voor de zon... MeerPaperback|April 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!37,50Niet beschikbaar -
Het financiële landschap is ingrijpend veranderd en de vraag 'hoe je je kunt onderscheiden van andere financiële adviseurs' is meer actueel dan ooit tevoren. Dit boek geeft je praktische... MeerPaperback|December 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!39,95Niet beschikbaar -
Universitair Medische Centra zijn grote en complexe organisaties met drie verschillende kernactiviteiten: onderwijs, onderzoek en patiëntenzorg. Hoe bereik je in zo’n pluriforme organisatie... MeerPaperback|Maart 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!30,95Niet beschikbaar -
Procesmanagement is niet meer weg te denken uit het hedendaagse bedrijfsleven. Het stelt u in staat uw concurrentiekracht te verbeteren door niet alleen effici er, maar tegelijk ook... MeerPaperback|December 2006Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!32,50
-
OmschrijvingAls twee of meer organisaties besluiten om te fuseren, breken er voor communicatiemensen drukke tijden aan. De fusie moet in- en extern worden aangekondigd en verder begeleid tot... MeerPaperback|Augustus 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Er zijn doorgaans twee manieren waarop mensen lastige problemen oplossen, endie zijn allebei fundamenteel fout: ze proberen koste wat kost hun wil door tedrukken - met oorlog als uiterste... MeerPaperback|Januari 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!34,95Niet beschikbaar -
Auteur Vorstman, de bedenker van het primaire proces, benoemt in dit boek op simpele maar indringende wijze organisatorische processen die in uw eigen praktijk erg herkenbaar zijn. De door... MeerPaperback|December 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!31,50Niet beschikbaar -
Auteur Vorstman, de bedenker van het primaire proces, benoemt in dit boek op simpele maar indringende wijze organisatorische processen die in uw eigen praktijk erg herkenbaar zijn. De door... MeerPaperback|December 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!31,50Niet beschikbaar -
In dit boek zal jij de technieken ontdekken die jou in staat stellen om een groot team op te bouwen in netwerk marketing binnen een jaar, wat jou anders tien jaar zou hebben gekost. Iedereen... MeerPaperback|Oktober 2012Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!32,67
-
Betrokkenheid staat centraal in menig adviesrapport: 'Commitment van de top is noodzakelijk om van het veranderproces een succes te maken'. Maar wat is commitment eigenlijk? Betrokken... MeerPaperback|Mei 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!34,50Niet beschikbaar -
Van MedeWerkers naar MedeMerkersKlanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hunervaringen.Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurderuit de bus komen dan de... MeerPaperback|December 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,95Niet beschikbaar -
Hoe komt het dat argumenten meestal niets helpen om iemand van gedachten te laten veranderen? Hoe valt te verklaren dat de volgende zin de omzet van een telecommercial verveelvoudigde: "Als... MeerPaperback|April 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!30,50Niet beschikbaar -
Strategische Communcatie 3e geheel herziene druk De hele dag door worden we bestookt met informatie en suggesties, bedoeld om ons ergens toe aan te zetten of juist van af te brengen, in het... MeerPaperback|Maart 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!38,00Niet beschikbaar -
An in-depth analysis of Belgium's public finance in the recent pastPrior to the outbreak of the financial crisis in 2008 Belgium's fiscal balances and debt ratios seemed to be on a firm... MeerPaperback|Januari 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!38,00Niet beschikbaar -
Moet je onderneming een missie hebben? Hoe bepaal je strategische prioriteiten? Waarvoor dient een SWOT? Hoe leer je opportuniteiten ontdekken? Is het soms niet beter om een product af te... MeerPaperback|April 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!34,99Niet beschikbaar -
Otto Scharmer en Katrin Kaufer maken een grondige analyse van de onderliggende oorzaken van de economische, sociale en spiritueel-culturele crises van onze tijd. Voorts bieden zij een... MeerPaperback|November 2013Levertijd: 2-3 werkdagenActie: Geen verzendkosten!36,50