1.312 titels gevonden in Managen vanaf € 3,27
-
Paul Pietersma, Gerben van den Berg
Slimme strategische keuzes maken organisaties interactiever, authentieker, exibeler en slagvaardiger. De inrichting van het strategieproces is hierbij een kritische succesfactor voor het...
Meer
-
Jan Bijker
A challenging book to improve your influencing skills. Manager, consultant, member of the Works Council: in any of these functions you want to exert maximum influence to reach your...
Meer
-
Erik Veldhoen
You-topia brengt de gevolgen van de digitale revolutie in beeld * You-topia gaat over mensen, organisaties en onze samenleving * In You-topia ontstaat een nieuwe life-work-balance * In...
Meer
-
Stephen R. Covey
Het boek De zeven eigenschappen van effectief leiderschap behoeft nauwelijks nog introductie. Het vormt al jarenlang en wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen.Covey heeft met zijn boek...
Meer
-
Beheersbaarheid is een manier van denken en organiseren die diep in ons zit, maar die steeds vaker leidt tot inefficiënte bedrijfsvoering en slechte dienstverlening. Bovendien schieten we...
Meer
-
Jaap Schaveling, Bill Bryan, Michael Goodman
Hoe komt het dat grotere inspanningen van de afdeling Verkoop leiden tot een lagere omzet? Waarom neemt de werkdruk alleen maar toe, ook als we hulp inhuren? Hoe goed we het allemaal ook...
Meer
-
Nir Eyal, Ryan Hoover
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het...
Meer
-
Annemieke Nijman
Kort en krachtig boekje over het herkennen en oplossen van conflicten - 'Krachtig & kort' reeks - Direct toepasbaar in de praktijk Hoe snel kan een conflict ontstaan op het werk:...
Meer
-
Daniel Coyle
De weg naar succes is voor elk bedrijf uniek, maar alle succesvolle bedrijven hebben één ding met elkaar gemeen: een sterke bedrijfscultuur. De bedrijfscultuur-code laat zien dat zo'n...
Meer
-
-
Paul van Schaik, Dennis Stout, Alfred Schmits
Met het vervoer van 1,25 miljoen reizigers per dag en een plaats in de top vijf van beste treinbedrijven ter wereld timmert de Nederlandse Spoorwegen stevig aan de weg. Toch bleef de...
Meer
-
Rini van Solingen
Door verregaande digitalisering ondergaat onze maatschappij een fundamentele verandering en versnelling. Organisaties en mensen willen flexibeler werken en eerder tot resultaten komen....
Meer
-
Alexander de Haan, Pauline de Heer
We live in an ever-changing world, where people with different interests and goals have to deal with an unpredictable future. In this world, everybody is solving problems every day. But...
Meer
-
Willem Hendrikx
Wie schrijft voor sites, voor blogs, voor het bedrijfsintranet, wie twitterten berichten plaatst op Facebook en LinkedIn, moet van veel marktenthuis zijn. Deze geheel vernieuwde, 6e druk van...
Meer
-
Thijs Homan
Eigenlijk is het vreemd. Soms hebben grootschalige verandertrajecten inorganisaties nauwelijks enig effect. En soms zie je dat organisaties zichrazendsnel ontwikkelen, terwijl er helemaal...
Meer
-
Joost Kampen
'Een logische en vruchtbare aanvulling op Verwaarloosde organisaties (2011). De auteur beschrijft een verdere ontwikkeling en detaillering van het concept, maar geeft ook een verdere...
Meer
-
M. Vroemen
Wij Nederlanders vinden onszelf goede teamspelers. We zijn er bovendien van overtuigd dat het werken in teams ons veel kan opleveren. Maar kennen we ook alle succesfactoren en valkuilen? Als...
Meer
-
Noelle Aarts, Chantal Steuten, Cees van Woerkum
Strategische Communcatie
3e geheel herziene druk
De hele dag door worden we bestookt met informatie en suggesties, bedoeld om ons ergens toe aan te zetten of juist van af te brengen, in het...
Meer
-
Patrick Lencioni
Een onderneming leiden is eigenlijk heel simpel, als je tenminste niet in een van de vijf valkuilen voor managers trapt. In deze parabel voert Patrick Lencioni een adviseur ten tonele die...
Meer
-
W. Kweekel
Er is op het ogenblik heel veel belangstelling voor resultaatgericht werken en als je managers vraagt waarom dat zo is, noemen ze zeer diverse, relevante elementen:# De resultaten vallen...
Meer
-
Ben Kuiken
Of je even wat aan de werkdruk wil doen. En of je meteen ook de bureaucratie wil aanpakken. Als bestuurder, manager, adviseur en professional krijg je heel wat problemen op je bord...
Meer
-
Jeff Gaspersz
Voor wie is dit boek geschreven: · Je bent professional in een sterk veranderende organisatie. Men verwacht dat je met de verandering meebeweegt en de mogelijkheden ontdekt. Hoe versterk je...
Meer
-
Steven Levy
Toen Mark Zuckerberg op zijn universiteitscampus een website begon als sociaal netwerk kon niemand vermoeden dat die zou uitgroeien tot het grootste socialmediaplatform met bijna drie...
Meer
-
Steven de Groot
Organisations have long been dominated by the perspectives of the Good (quality) and the True (efficiency). The perspective of the Beautiful, an aesthetic lens on organisations, has largely...
Meer
-
Mike Ganino
Organisaties over de hele wereld strijden elke dag voor de beste medewerkers, de trouwste klanten en de gunstigste merkreputatie. Centraal bij elk van deze doelstellingen staat een geweldige...
Meer
-
Freija van Duijne, Peter van der Wel
Voor bedrijven is het van levensbelang nu al met de toekomst bezig te zijn. Toekomstgerichte organisaties doen het aanmerkelijk beter dan hun concurrenten die zich hieraan niets gelegen...
Meer
-
Jan Adriaanse, Arjan Yspeert, Gonny Vink, Gijs Weenink, Jacques Pijl, Jan Bletz, Gert-Jan Hospers, Erik in 't Groen, Bart Stofberg, Elja Daae, Erwin Wijman, Marcel van Wiggen
Hoe kun je het tij keren als je geconfronteerd wordt met een crisis? En hoe kun je voorkomen dat je nog een keer getroffen wordt? In dit boek beschrijven tien deskundigen welke maatregelen...
Meer
-
Rob Adams
In de toekomst kijken is onmogelijk. De toekomst start bij niet-weten. Dus is het stellen van de juiste vragen een belangrijke competentie voor ieder mens en elke organisatie. Verbazing kan...
Meer
-
Marianne Zwagerman
Het is pas nieuws als het in De Telegraaf heeft gestaan. De krant kon zich die arrogantie veroorloven. Decennialang was De Telegraaf een onaantastbaar bolwerk en veruit de grootste krant...
Meer
-
Nelleke Griffioen
Staat het realiseren en runnen van een B&B, camping, hotel, vakantiehuis of trainingslocatie op jouw bucketlist? Maar ligt deze langgekoesterde droom al jaren in de ijskast? Laat je...
Meer
-
Safi Bahcall
Safi Bahcall, natuurkundige en innovatieadviseur van Barack Obama, onthult in deze bestseller hoe baanbrekende innovaties (loonshots) gecreëerd én geïmplementeerd kunnen worden. Aan de...
Meer
-
Kees van Alphen, Arco Verolme
Als ondernemer of manager van een kleine of middelgrote onderneming richt je je het liefst op je eigen vakgebied, of houd je je bezig met de commercie. Natuurlijk heb je ook interesse in de...
Meer
-
Bart Stofberg
Wilt u dat uw medewerkers zelfstandig werken en initiatief nemen? Dan zult u ze moeten vertrouwen. Want controle is goed, maar vertrouwen is beter. Veel managers behandelen hun...
Meer
-
Hanneke de Wit
Managementboeken zijn populairder dan ooit en steeds meer ondernemers schrijven een boek voor hun bedrijf. Niet zo gek, want een boek is een prachtige marketingtool. Het verhoogt je...
Meer
-
Dr. Johan Boudewijns
De uitdaging van organisaties en bestuurders in deze tijd: betrouwbaar presteren in een wereld die onvoorspelbaarder en veeleisender is dan ooit. Organisaties die in een wereld vol...
Meer
-
Zanna van der Aa
Every organization receives signals from its customers, from satisfaction surveys, e-mails and telephone calls, to angry posts on social media. They're generally registered and a list of...
Meer
-
Arko van Brakel
De belangrijkste wereldwijde ontwikkelingen van dit moment, vragen om ondernemende beslissingen. Nu onder druk van vergrijzing, klimaatverandering en technologische ontwikkelingen veel...
Meer
-
Peter Dona
Aan de slag met duurzame inzetbaarheid introduceert een nieuw fenomeen: de DI Analytics. Het boek legt uit wat DI Analytics is, hoe je een DI Dashboard inricht en welke rekenmodellen je kunt...
Meer
-
Daniel Stillman
Human beings are conversational animals: We live our lives one conversation at a time. Take a moment and collect all of the conversations that matter most to you, in your work and life....
Meer
-
Frederinke Bannink, Eline Kuiper, Özgür Eylen
Hospitality is een kunst, geen kunstje. Dit boek over hospitality gaat niet over gewone hospitality, maar over gastvrijheid gecombineerd met meer aandacht, meer verrassingen en een bredere...
Meer