131 titels gevonden in e-Book Met digitaal watermerk Marketing vanaf € 2,99
-
Clo Willaerts
Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter. Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen. Social media zetten traditionele marketing, adverteren en zelfs businessmodellen...
Meer
-
Jos Burgers
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nog vaker adverteren, weer een mailing en...
Meer
-
Petra de Boevere
Bijna elk bedrijf zit tegenwoordig op internet. Soms alleen met een website, soms ook door social media in te zetten. Maar online opereren vereist een andere strategie dan de marketing zoals...
Meer
-
Harley Lovegrove
In business, one is continually faced with challenges and problems of every sort. Some businesses adopt a formal methodology to tackle them, while others merely improvise. Either way, the...
Meer
-
Peter Hinssen
Peter Hinssens uitdagend boek over de toekomst van onze digitale wereldPeter Hinssen is een van de internetpioniers in België en Europa. Hij is een veelgevraagde keynotespreker over de hele...
Meer
-
Fons Van Dyck
Het eerste niet-economische boek over de impact van de crisis op het gedrag van consumenten;;;Graaft dieper dan de puur financiële analyses van de crisis.;;;Een kompas voor mensen en...
Meer
-
Seth Godin
De undergroundklassieker die je uitlegt hoe marketing écht werkt en waarom authenciteit de allerbeste marketingtool is. Als wat jij doet van belang is, werkelijk van belang is, dan hoop ik...
Meer
-
Jeroen Betrams
Geheel herziene editie 2011. Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van...
Meer
-
Steven van Belleghem
?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel...
Meer
-
Jim Stolze
Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons...
Meer
-
Geert Delobelle
Verkopen doe je met stijl 16 filmpjes helpen je op weg Iedereen kan verkopen in z'n eigen stijl. Maar welk type verkoper schuilt er in u? Waarin bent u sterk? Of net minder sterk? Hoe maakt...
Meer
-
Dion van der Vaart
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan...
Meer
-
Steven Van Belleghem
We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten...
Meer
-
N.I.B. Provocateur
Super Accountmanager is een gids voor startende (en bestaande) accountmanagers. De schrijver, N.I.B. Provocateur, heeft meer dan 15 jaar saleservaring in de 21e eeuw in de Benelux. Hij...
Meer
-
Carole Lamarque
Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaanAls de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de wereldspelers kunnen blijven staan. Dat kun je door volop in te zetten op je...
Meer
-
Sandra Derksen
A lot of therapists, coaches, counsellors and healers with a practice crave financial stability and abundance, but they don't know how to establish that. Apart from feeling insecure and...
Meer
-
Marvin Bos
Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er bijzonder gericht adverteren. Veel bedrijven...
Meer
-
André Schraa
Dit praktische handboek is geschreven om ondernemers in de (administratieve) dienstverlening te ondersteunen met praktische tips om via de traditionele marketing weg nieuwe klanten te...
Meer
-
Sandra Derksen
Als jij streeft naar persoonlijke begeleiding van cliënten vanuit een online praktijk dan heb je het juiste boek in handen. In haar inmiddels vijfde boek Bloeiende Online Praktijk Lancering...
Meer
-
Egbert Jan van Bel
Leer van de winnaars! Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid. * Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid...
Meer
-
Marc van Eck
Karaktervol positioneren is het eerste boek in een reeks van drie. Een ware must voor elke marketeer, manager of directeur die worstelt met hoe zijn organisatie en/of merk zinvol en...
Meer
-
Sandra Derksen
Heb jij als ondernemende kennis- en transformationeel professional iets waardevols te vertellen waarmee je verschil kunt maken in het leven van anderen? Wacht dan niet langer en schrijf je...
Meer
-
Jeanette McMurtry
Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er...
Meer
-
Fons Van Dyck
De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven. Wat maakt een onderneming onsterfelijk in deze...
Meer
-
Rik Vera
Technology continues to change the world. In order to keep evolving as a manager, you have to find inspiration in that world. You have to have the courage to read the signals, to fully...
Meer
-
Gino Van Ossel
De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en...
Meer
-
Peter Snoeckx
Hoe begrijp je je digitale klanten?Hoe ontwikkel je een digitale strategie, vanaf nul en zonder voorkennis?Welke Technologieën zijn er en hoe gebruik je ze?Machines zijn hyperefficiënt...
Meer
-
Ment Kuiper
Veel marketingplannen verdwijnen ongelezen in een la: vreemd eigenlijk dat we zoveel kennis, tijd, capaciteit, maar vooral positieve energie zomaar van tafel vegen. Plannen leiden tot...
Meer
-
Seth Godin
The New York Times- en Wall Street Journal-bestseller Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar...
Meer
-
Bert Van Wassenhove
WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?Door de snelle evolutie van digitale kanalen,...
Meer
-
Steven Van Belleghem
?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen...
Meer
-
Kiki Verbeek
Ben je onvoldoende zichtbaar als professional? Heb je veel te bieden, maar te weinig klanten? En houd je er eigenlijk niet van om jezelf te verkopen? Met enige regelmaat bloggen gaat je...
Meer
-
Rik Vera
WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT?WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN?HOE KUN JE EEN ORGANISATIE OPNIEUW ONTWERPEN OM DUURZAAM RELEVANT TE...
Meer
-
Shiv Singh, Stephanie Diamond
De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen...
Meer
-
Steven Van Belleghem
We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence. This shift will radically change the relationship between companies...
Meer
-
Wim Vermeulen
Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?Wat kan het TapForward-model voor jouw merk betekenen?Marketing in de...
Meer
-
Bart van der Kooi
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der...
Meer
-
Christophe Jauquet
Why are people more conscious of their health today than ever before? How can you truly make your customers healthy and happy? What do health-conscious people expect from your company or...
Meer
-
Harald Pol
Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures,...
Meer
-
Archana Haarnack
Geweldig dat je meer wil weten over Pinterest en hoe je optimaal gebruik maakt van deze visuele zoekmachine. Als je Pinterest ook succesvol wil inzetten voor meer traffic naar je website,...
Meer