1.430 titels gevonden in e-Book EPUB vanaf € 2,69
-
Erik Veldhoen
You-topia brengt de gevolgen van de digitale revolutie in beeld * You-topia gaat over mensen, organisaties en onze samenleving * In You-topia ontstaat een nieuwe life-work-balance * In...
Meer
-
Beheersbaarheid is een manier van denken en organiseren die diep in ons zit, maar die steeds vaker leidt tot inefficiënte bedrijfsvoering en slechte dienstverlening. Bovendien schieten we...
Meer
-
Johannes de Geus, Jolanda Bouman
Veel mensen vinden het lastig om een discussie naar hun hand te zetten. Ze willen misschien te graag winnen en vergeten te luisteren. Of ze luisteren wel, maar het lukt ze niet de ander te...
Meer
-
Jaap Schaveling, Bill Bryan, Michael Goodman
Hoe komt het dat grotere inspanningen van de afdeling Verkoop leiden tot een lagere omzet? Waarom neemt de werkdruk alleen maar toe, ook als we hulp inhuren? Hoe goed we het allemaal ook...
Meer
-
Nir Eyal, Ryan Hoover
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het...
Meer
-
Nico Tempelaere
Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving. We facebooken, tweeten en instagrammen erop los. Toekomstgerichte ondernemers benutten maar beter de kracht van die digitale...
Meer
-
Bert Hedeman, Gabor Vis van Heemst, Roel Riepma
Mede door de verschijning van de eerste druk van dit boek, in 2008, is de belangstelling bij projectmanagers om een training te volgen op basis van de IPMA-C of IPMA-D examens zeer sterk...
Meer
-
Daniel Coyle
De weg naar succes is voor elk bedrijf uniek, maar alle succesvolle bedrijven hebben één ding met elkaar gemeen: een sterke bedrijfscultuur. De bedrijfscultuur-code laat zien dat zo'n...
Meer
-
-
Paul van Schaik, Dennis Stout, Alfred Schmits
Met het vervoer van 1,25 miljoen reizigers per dag en een plaats in de top vijf van beste treinbedrijven ter wereld timmert de Nederlandse Spoorwegen stevig aan de weg. Toch bleef de...
Meer
-
Koen Knaepen, Didier Brooms
Discover your business's strengths and fix its weaknesses How do the different systems in your business function together? How does knowledge of these systems make it easier to analyse...
Meer
-
Geert Delobelle
Het eerste boek dat verkopers en ondernemers leert hoe ze hun eigen manager worden om zo het maximum uit hun verkoop te halen;;;Een logisch stappenplan en een heleboel handige documenten om...
Meer
-
Rini van Solingen
Door verregaande digitalisering ondergaat onze maatschappij een fundamentele verandering en versnelling. Organisaties en mensen willen flexibeler werken en eerder tot resultaten komen....
Meer
-
Alexander de Haan, Pauline de Heer
We live in an ever-changing world, where people with different interests and goals have to deal with an unpredictable future. In this world, everybody is solving problems every day. But...
Meer
-
Monica Wigman
Monica Wigman deelt in dit praktische handboek haar persoonlijke ervaringen als adviseur en als docent en workshopbegeleider. Ze laat de lezer zien welke communicatie past bij de diverse...
Meer
-
Marga Hoek
New Economy Business shows how business, sustainability and innovation can be brought together to create real, shared value. You will explore seven management areas and read numerous cases...
Meer
-
Ben Kuiken
Of je even wat aan de werkdruk wil doen. En of je meteen ook de bureaucratie wil aanpakken. Als bestuurder, manager, adviseur en professional krijg je heel wat problemen op je bord...
Meer
-
Carine Bormans, Marie Geukens
Can you plan your professional future as expat partner? Can you pursue a career in your new environment? What are your expectations and priorities?The effect of giving up some certainties by...
Meer
-
Jeff Gaspersz
Voor wie is dit boek geschreven: · Je bent professional in een sterk veranderende organisatie. Men verwacht dat je met de verandering meebeweegt en de mogelijkheden ontdekt. Hoe versterk je...
Meer
-
Steven Levy
Toen Mark Zuckerberg op zijn universiteitscampus een website begon als sociaal netwerk kon niemand vermoeden dat die zou uitgroeien tot het grootste socialmediaplatform met bijna drie...
Meer
-
Mark Jansen
Dit boekje staat vol tips en technieken waarmee je de vindbaarheid van jouw website aanzienlijk kan verbeteren. Je leest hoe zoekmachines precies werken en hoe je hoog eindigt in Google's...
Meer
-
Steven de Groot
Organisations have long been dominated by the perspectives of the Good (quality) and the True (efficiency). The perspective of the Beautiful, an aesthetic lens on organisations, has largely...
Meer
-
Mike Ganino
Organisaties over de hele wereld strijden elke dag voor de beste medewerkers, de trouwste klanten en de gunstigste merkreputatie. Centraal bij elk van deze doelstellingen staat een geweldige...
Meer
-
Freija van Duijne, Peter van der Wel
Voor bedrijven is het van levensbelang nu al met de toekomst bezig te zijn. Toekomstgerichte organisaties doen het aanmerkelijk beter dan hun concurrenten die zich hieraan niets gelegen...
Meer
-
Jan Adriaanse, Arjan Yspeert, Gonny Vink, Gijs Weenink, Jacques Pijl, Jan Bletz, Gert-Jan Hospers, Erik in 't Groen, Bart Stofberg, Elja Daae, Erwin Wijman, Marcel van Wiggen
Hoe kun je het tij keren als je geconfronteerd wordt met een crisis? En hoe kun je voorkomen dat je nog een keer getroffen wordt? In dit boek beschrijven tien deskundigen welke maatregelen...
Meer
-
Anthony Sinke
Veel mannen hebben behoefte aan meer bewustzijn en inzicht in hun rol als man in de huidige samenleving. Wat is hun mannelijke identiteit en in wat verschillen zij nou écht van de vrouw? ...
Meer
-
Stephanie Diamond, John Haydon
Met maandelijks wereldwijd 2 miljard actieve gebruikers is Facebook uitgegroeid tot een gemeenschap van consumenten en daarmee een belangrijke resource voor marketeers geworden. Dit betekent...
Meer
-
Jochen Roef, Jozefien De Feyter, Carolien Boom
Les clients d'aujourd'hui veulent une expérience d'achat hautement personnalisée et unique : ils demandent à bénéficier de l'encadrement d'experts dans un processus d'achat pertinent et...
Meer
-
Rob Adams
In de toekomst kijken is onmogelijk. De toekomst start bij niet-weten. Dus is het stellen van de juiste vragen een belangrijke competentie voor ieder mens en elke organisatie. Verbazing kan...
Meer
-
Marianne Zwagerman
Het is pas nieuws als het in De Telegraaf heeft gestaan. De krant kon zich die arrogantie veroorloven. Decennialang was De Telegraaf een onaantastbaar bolwerk en veruit de grootste krant...
Meer
-
Filip Vandendriessche, Rik Moons
Een leider bepaalt de richting, de medewerkers de wegOutput beschrijft 'het gewenste resultaat', input beschrijft 'hoe' we dat resultaat bereiken. Tot waar mag een leider sturen? Effectieve...
Meer
-
Nelleke Griffioen
Staat het realiseren en runnen van een B&B, camping, hotel, vakantiehuis of trainingslocatie op jouw bucketlist? Maar ligt deze langgekoesterde droom al jaren in de ijskast? Laat je...
Meer
-
Karin Ammerlaan
GRIP OP JE SCRIPTIEDIP: als je vastzit met je scriptie en door de bomen het bos niet meer ziet, is uitstellen vaak het gevolg. En zo raak je steeds verder achterop. Hoe doorbreek je dit, hoe...
Meer
-
Harm van Wijk, Jaap van Duijn
Dit praktische boek helpt je in 10 stappen om jouw geld voor je te laten werken. Je ontdekt een wetenschappelijk bewezen methode om de beurs te verslaan. Met een voorwoord van Jaap van Duijn...
Meer
-
Safi Bahcall
Safi Bahcall, natuurkundige en innovatieadviseur van Barack Obama, onthult in deze bestseller hoe baanbrekende innovaties (loonshots) gecreëerd én geïmplementeerd kunnen worden. Aan de...
Meer
-
Kees van Alphen, Arco Verolme
Als ondernemer of manager van een kleine of middelgrote onderneming richt je je het liefst op je eigen vakgebied, of houd je je bezig met de commercie. Natuurlijk heb je ook interesse in de...
Meer
-
Maria Staal
Marketing voor schrijvers Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In...
Meer
-
Antonio Banderas
A potential customer is browsing your Facebook page, taking a look at customer comments and your posts, and they decide to reach out to your chatbot. While you may think a basic Hello is...
Meer
-
Bart Stofberg
Wilt u dat uw medewerkers zelfstandig werken en initiatief nemen? Dan zult u ze moeten vertrouwen. Want controle is goed, maar vertrouwen is beter. Veel managers behandelen hun...
Meer
-
Serge van Rooij
Alleen al in Nederland worden elke dag ontelbare presentaties gegeven. De meeste van die presentaties zijn oersaai. De spreker, maar ook het publiek, beleeft er meestal weinig lol aan. ...
Meer