629 titels gevonden in e-Book EPUB Tot € 30 vanaf € 3,27
-
Jeroen de Flander
Wat is het geheim van wereldklasse? Waarom zijn sommige mensen zo onvoorstelbaar goed in wat ze doen? Hoe word je een uitblinker?De meeste mensen denken dat je de top alleen kunt bereiken...
Meer
-
Jochen Roef, Jozefien De Feyter
Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe...
Meer
-
-
Erik Van Heuven
How can department stores regain their appeal? What do retail and showbiz have in common? Why is food the new fashion?Brands such as Galeries Lafayette, Harrods or De Bijenkorf appeal to the...
Meer
-
Erik Van Heuven, Stefan van Rompaey
Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug? Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen? Waarom wordt food het nieuwe mode genoemd?Namen als Galeries Lafayette, Harrods of De...
Meer
-
Thierry Cattoir
Wie de wereld wil veroveren met een nieuw product of nieuw bedrijf, heeft een inspirerend merk nodig. Maar hoe weet je zeker dat je voor het juiste kiest?Brand change is een van de eerste...
Meer
-
Peter van Welden
WAAROM WILLEN KLANTEN ALTIJD KORTING EN ZIJN ZE TOCH NIET TROUW? HOE MAAK JE VAN ELKE KLANT EEN WAARDEVOLLE AMBASSADEUR? HOE ZORG JE ERVOOR DAT JE MEDEWERKERS EMOTIONEEL BETROKKEN ZIJN EN...
Meer
-
Zanna van der Aa
Every organization receives signals from its customers, from satisfaction surveys, e-mails and telephone calls, to angry posts on social media. They're generally registered and a list of...
Meer
-
Klaas Koster
Op weg naar een energieke organisatie! Fitte, vitale medewerkers die bevlogen hun werk doen. Het is een ambitie van veel bedrijven, zeker nu duurzame inzetbaarheid zo'n belangrijk...
Meer
-
Arko van Brakel
De belangrijkste wereldwijde ontwikkelingen van dit moment, vragen om ondernemende beslissingen. Nu onder druk van vergrijzing, klimaatverandering en technologische ontwikkelingen veel...
Meer
-
Peter Dona
Aan de slag met duurzame inzetbaarheid introduceert een nieuw fenomeen: de DI Analytics. Het boek legt uit wat DI Analytics is, hoe je een DI Dashboard inricht en welke rekenmodellen je kunt...
Meer
-
Matthijs Steeneveld
Handvatten om op een waarderende manier mensen te helpen in hun ontwikkeling en verandering. Hoe geef je verandering vorm? Appreciative inquiry (waarderend onderzoeken) is een krachtige...
Meer
-
Frederinke Bannink, Eline Kuiper, Özgür Eylen
Hospitality is een kunst, geen kunstje. Dit boek over hospitality gaat niet over gewone hospitality, maar over gastvrijheid gecombineerd met meer aandacht, meer verrassingen en een bredere...
Meer
-
-
Martijn Arets
Platformexpert bij uitstek Martijn Arets verkent sinds 2012 de opkomst van de platformeconomie en de impact ervan op onze samenleving. In gesprekken met alle belangrijke stakeholders (meer...
Meer
-
Hans Wopereis
We leven in een overgangstijd waarin de hiërarchische manier van organiseren onder druk staat. Meer dan 1,2 miljoen mensen volgen liever hun hart als zzp'er dan zich te voegen in de systemen...
Meer
-
Rob van der Rijt
Het verlagen van de energiekosten, voldoen aan wet- en regelgeving én bijdragen aan het tegengaan van verdere klimaatverandering. Belangrijke redenen voor u als organisatie om te starten met...
Meer
-
Tom Van den Bergh
Beyond Brands vertelt hoe merken ons leven makkelijker en mooier moeten, kunnen en zullen maken. Ervan overtuigd dat ze een dienst op zich zijn, in deze VUCA-dagen waarin tegelijk de meest...
Meer
-
Maarten Leyts
Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation Y is ondertussen de meest beschreven...
Meer
-
Cees Oerlemans, Patries Quant
Iedereen die met projecten werkt, herkent het: er worden veel plannen, afspraken, notities, notulen en actielijstjes geproduceerd dat je als projectleider werkelijk door de bomen het bos...
Meer
-
Harry van der Schans
In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij...
Meer
-
Petra Kuipers
Als kind bracht samenwerken aan een project ons in een opgewonden, creatieve stemming. Denk aan het samen bouwen van een boomhut: dat maakte een enorme voorraad aan fantasie en positieve...
Meer
-
Steven Van Belleghem
Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe technologieën zoals 5G, artificiële intelligentie,...
Meer
-
Henry Mintzberg
'Probeer niet verontwaardigd te zijn over alles wat je leest. Sommige van mijn meest wilde ideeën blijken mijn beste te zijn, het duurt een tijdje voordat dat duidelijk wordt.' In 42...
Meer
-
Hans Boutellier
We leven in een improvisatiemaatschappij. Die is even onvoorspelbaar als inspirerend. Ze genereert onbehagen, maar ook nieuwe dynamiek. Vooral van gemeenten wordt verwacht dat zij dichtbij...
Meer
-
Edwin de Haas
Meer klanten en meer omzet. Voor veel directeuren, ondernemers en verkopers is het een ware uitdaging. Zeker nu opdrachten niet meer vanzelf komen aanwaaien en de roep om new business groter...
Meer
-
Rene Kneybe, Jelmer Evers
Iedereen wil goed onderwijs. Toch lijkt er iets niet goed te gaan. Het onderwijs staat in een allesbehalve goed daglicht. Het alternatief onderzoekt hoe het anders kan. In plaats van te...
Meer
-
Peter Olsthoorn
Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het...
Meer
-
Ron Witjas
Who wouldnt love to get more work done in less time, have time for family, sports and hobbies, thus creating a relaxed way of life? The trouble is that between dream and reality, theres a...
Meer
-
Marieta Koopmans
Do you tend to keep your comments about others to yourself? Is there a difference between giving feedback to an employee, a colleague or your boss? Do you avoid praising others for their...
Meer
-
Patries Quant
Projectmatig werken is in. Begrijpelijk, want deze manier van werken sluit uitstekend aan bij de manier waarop mensen in organisaties tegenwoordig graag werken: iedereen vindt het prettig om...
Meer
-
Karin Raes, Lieke Thijssen
De top. Een enigma dat mannelijke en vrouwelijke professionals al tientallen jaren bezighoudt. Vragen als: Wat heb je nodig om die te bereiken? en Hoe zorg je als organisatie voor een...
Meer
-
Jacky van de Goor
Sommige organisaties zijn een inspirerende omgeving waarin mensen hun kwaliteiten inzetten voor zinvol werk. In andere organisaties raken mensen in de greep van verstikkende patronen, waar...
Meer
-
Mayke van Keep, Sybrig van Keep
In de internationale media duiken steeds vaker termen als CEO- en corporate activisme op. Men beseft dat je als bedrijf maatschappelijke impact kan en moet maken. In Nederland dringt dit nu...
Meer
-
-
Marinka Lipsius
Staande blijven in een mijnenveld van belangen, koers houden in turbulente omstandigheden, moed tonen ondanks risico's, je morele kompas scherp houden ondanks verleidingen en ondertussen...
Meer
-
Rik van der Wardt
Scrum is aan een opmars bezig! Wat oorspronkelijk als softwareontwikkelmethode is bedacht, wordt tegenwoordig op de meest uiteenlopende projecten toegepast. Optimaal raamwerk Scrum is...
Meer
-
David Beckett
Hi, my name is David Beckett, I'm a Pitch Coach, and I'm here to ensure your ideas have a voice. The big pitch is coming up. You've got just a few minutes to convince that investor or...
Meer
-
Leigh Gallagher
In 2008 bouwden twee arme studenten (Brian Chesky en Joe Gebbia) en hun programmerende nerdvriend (Nathan Blecharczyk) een platform dat binnen tien jaar de grootste aanbieder van...
Meer
-
Hans van der Loo, Patrick Davidson
Wakker het werkvuur aan - zonder op te branden Onze manier van werken werkt niet meer Het verlangen naar bevredigend werk is groter dan ooit. Toch is het werkvuur - de positieve...
Meer