61 titels gevonden in e-Book Tot € 30 Marketing vanaf € 13,51
-
Sandra Derksen
Als jij streeft naar persoonlijke begeleiding van cliënten vanuit een online praktijk dan heb je het juiste boek in handen. In haar inmiddels vijfde boek Bloeiende Online Praktijk Lancering...
Meer
-
Egbert Jan van Bel
Leer van de winnaars! Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid. * Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid...
Meer
-
Sandra Derksen
Heb jij als ondernemende kennis- en transformationeel professional iets waardevols te vertellen waarmee je verschil kunt maken in het leven van anderen? Wacht dan niet langer en schrijf je...
Meer
-
Fons Van Dyck
De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven. Wat maakt een onderneming onsterfelijk in deze...
Meer
-
Rik Vera
Technology continues to change the world. In order to keep evolving as a manager, you have to find inspiration in that world. You have to have the courage to read the signals, to fully...
Meer
-
Gino Van Ossel
De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en...
Meer
-
Peter Snoeckx
Hoe begrijp je je digitale klanten?Hoe ontwikkel je een digitale strategie, vanaf nul en zonder voorkennis?Welke Technologieën zijn er en hoe gebruik je ze?Machines zijn hyperefficiënt...
Meer
-
Ment Kuiper
Veel marketingplannen verdwijnen ongelezen in een la: vreemd eigenlijk dat we zoveel kennis, tijd, capaciteit, maar vooral positieve energie zomaar van tafel vegen. Plannen leiden tot...
Meer
-
Seth Godin
The New York Times- en Wall Street Journal-bestseller Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar...
Meer
-
Bert Van Wassenhove
WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?Door de snelle evolutie van digitale kanalen,...
Meer
-
Steven Van Belleghem
?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen...
Meer
-
Kiki Verbeek
Ben je onvoldoende zichtbaar als professional? Heb je veel te bieden, maar te weinig klanten? En houd je er eigenlijk niet van om jezelf te verkopen? Met enige regelmaat bloggen gaat je...
Meer
-
Rik Vera
WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT?WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN?HOE KUN JE EEN ORGANISATIE OPNIEUW ONTWERPEN OM DUURZAAM RELEVANT TE...
Meer
-
Steven Van Belleghem
We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence. This shift will radically change the relationship between companies...
Meer
-
Wim Vermeulen
Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?Wat kan het TapForward-model voor jouw merk betekenen?Marketing in de...
Meer
-
Christophe Jauquet
Why are people more conscious of their health today than ever before? How can you truly make your customers healthy and happy? What do health-conscious people expect from your company or...
Meer
-
Harald Pol
Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures,...
Meer
-
Carlijn Postma
Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal?...
Meer
-
Ebele Wybenga
A MUST-READ FOR JOURNALISTS, PUBLISHERS,BRAND OWNERS, PUBLIC RELATIONS PROFESSIONALS AND ADVERTISING CREATIVES Today, advertisers are facing an attention crisis while independent media are ...
Meer
-
Bas Wouters, Joris Groen
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en...
Meer
-
Jan-Willem Grievink, Embrecht van Groesen
De manier waarop retailers en fabrikanten assortimenten en producten selecteren en managen gaat veel verder dan het inkopen en verkopen van door fabrikanten gemaakte producten. Category...
Meer