-
In dit boek vind jij een korte beschrijving van de aspecten waar jij op moet letten bij de keuze van een netwerk marketingorganisatie. Aan het einde van de boek tref je een handige... MeerEPUB met digitaal watermerk|November 2014Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor13,27e
-
Overconsumptie, verspilling, verslaving, smakeloosheid, slechte eetgewoonten en vervlakking van de media; er zijn maar weinig maatschappelijke problemen waar marketing en reclame niet deels... MeerEPUB met digitaal watermerk|December 2014Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor5,40e
-
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag... MeerEPUB met digitaal watermerk|November 2014Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor16,99e
-
Er is ontzettend veel kritiek op managers. Onterecht! Want als we weten wat we van managers willen, dan is het een van de belangrijkste beroepen in onze samenleving. Om een goed beeld te... MeerEPUB met digitaal watermerk|November 2014Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor16,99e
-
Ben jij als trainer, coach, adviseur of spreker een kei in je vak maar vind je het lastig om je publiek te bereiken, je workshop te vullen of nieuwe klanten aan te trekken? Dan is dit boek... MeerEPUB|December 2014Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor16,95e
-
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van... MeerPaperback|Oktober 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,99Niet beschikbaar -
CRM IN DE PRAKTIJK is de complete leidraad voor wie met crm aan de slag wil. In dit boek komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt... MeerEPUB met digitaal watermerk|Februari 2015Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!29,95e
-
In PERFECT STORE beschrijft Peter Liesting hoe je als leverancier of retailer in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) op een slimme manier je markt kunt bewerken. Het concept Perfect Store... MeerEPUB met digitaal watermerk|Maart 2015Download direct dit e-Book19,75e
-
Een krachtig model om alle digitale kanalen optimaal in te zetten voor je bedrijf De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het... MeerEPUB met digitaal watermerk|November 2016Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!21,99e
-
?Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn... MeerEPUB met digitaal watermerk|Maart 2017Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!21,99e
-
x
Claim je waarde / deel hoe je stopt onderbetaald en ondergewaardeerd te worden en een goed inkomen realiseert door te verdienen naar de waarde die je biedt (e-Book)
Veel therapeuten, coaches, counselors en healers met een praktijk verlangen naar financiële stabiliteit en overvloed, maar ze weten niet hoe dit te realiseren. Naast dat ze zich onzeker en... MeerEPUB met digitaal watermerk|Juni 2017Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!Deze titel komt in aanmerking voor25,00e -
Generatie Einstein 3.0: slimmer, socialer en... volwassener! Communiceren met jongeren van de 21e eeuw Generatie Einstein is opgegroeid. Waren zij in de vorige edities van dit boek nog... MeerPaperback|Oktober 2010Levertijd: 1-2 werkdagen19,95
-
Een cultuurfilosofie voor (eeuwige) beginners;;;Een verzameling lichte en soms geestige filosofische mini-essays Een boek over de oorsprong van alles: de stilte, de muziek, de poëzie, het... MeerEPUB met digitaal watermerk|Mei 2011Download direct dit e-Book17,99e
-
Waar we ook gaan en staan, we worden altijd omringd door merken. Toch vragen we ons zelden af hoe ze zijn ontstaan. Welke filosofie hield de oprichter van een merk er op na? Welke factoren... MeerEPUB|Maart 2011Download direct dit e-Book4,95e
-
Clo Willaerts explains how online conversations can be observed, influenced and transformed into conversions, resulting in the kind of return on investment everybody likes: lower costs and... MeerEPUB met digitaal watermerk|Maart 2011Download direct dit e-Book17,99e
-
Wat is klantwaarde en wat is het nut ervan? Hoe bereken ik de klantwaarde voor mijn onderneming? Hoe kan ik klantwaarde in de praktijk gebruiken? Hoe identificeer ik opportuniteiten en kan... MeerEPUB met digitaal watermerk|Januari 2011Download direct dit e-Book17,99e
-
Winnaar van de PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008;;;Fons Van Dyck over mens en merk. Met exclusieve praktijkgetuigenissen van toonaangevende merken Een BMW op de parking van een Aldi... MeerEPUB met digitaal watermerk|Oktober 2009Download direct dit e-Book17,99e
-
Als manager van Colin Kyteman Benders en marketeer van Kytemans Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als... MeerEPUB|Februari 2011Download direct dit e-Book7,99e
-
Waar we ook gaan en staan, we worden altijd omringd door merken. Toch vragen we ons zelden af hoe ze zijn ontstaan. Welke filosofie hield de oprichter van een merk er op na? Welke factoren... MeerHardback|April 2011Levertijd: 1-2 werkdagen19,95
-
Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter. Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen. Social media zetten traditionele marketing, adverteren en zelfs businessmodellen... MeerEPUB met digitaal watermerk|April 2011Download direct dit e-Book17,99e
-
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nog vaker adverteren, weer een mailing en... MeerEPUB met digitaal watermerk|Oktober 2009Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!21,95e
-
Bijna elk bedrijf zit tegenwoordig op internet. Soms alleen met een website, soms ook door social media in te zetten. Maar online opereren vereist een andere strategie dan de marketing zoals... MeerEPUB met digitaal watermerk|September 2010Download direct dit e-Book7,99e
-
In business, one is continually faced with challenges and problems of every sort. Some businesses adopt a formal methodology to tackle them, while others merely improvise. Either way, the... MeerEPUB met digitaal watermerk|November 2010Download direct dit e-Book19,99e
-
Peter Hinssens uitdagend boek over de toekomst van onze digitale wereldPeter Hinssen is een van de internetpioniers in België en Europa. Hij is een veelgevraagde keynotespreker over de hele... MeerEPUB met digitaal watermerk|Oktober 2010Download direct dit e-Book11,99e
-
Het eerste niet-economische boek over de impact van de crisis op het gedrag van consumenten;;;Graaft dieper dan de puur financiële analyses van de crisis.;;;Een kompas voor mensen en... MeerEPUB met digitaal watermerk|Oktober 2009Download direct dit e-Book17,99e
-
In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor... MeerPaperback|Oktober 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!44,50Niet beschikbaar -
Consumenten nemen hun beslissingen vooral onbewust. Althans, dit zeggen enkele toonaangevende wetenschappers. Als deze stelling waar is kan dit verregaande implicaties hebben voor... MeerEPUB|November 2011Download direct dit e-Book4,95e
-
De undergroundklassieker die je uitlegt hoe marketing écht werkt en waarom authenciteit de allerbeste marketingtool is. Als wat jij doet van belang is, werkelijk van belang is, dan hoop ik... MeerEPUB met digitaal watermerk|November 2011Download direct dit e-Book7,99e
-
Geheel herziene editie 2011. Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van... MeerEPUB met digitaal watermerk|November 2011Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor14,99e
-
?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel... MeerEPUB met digitaal watermerk|Februari 2012Download direct dit e-BookActie: Geen verzendkosten!22,99e
-
Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen? Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk... MeerPaperback|Maart 2012Levertijd: 2-3 werkdagen16,90
-
DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPENMarketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet... MeerPaperback|Oktober 2008Levertijd: 1-2 werkdagen16,95
-
Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze... MeerPaperback|Mei 2009Levertijd: 1-2 werkdagen12,50
-
Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons... MeerEPUB met digitaal watermerk|Mei 2012Download direct dit e-Book9,99e
-
Verkopen doe je met stijl 16 filmpjes helpen je op weg Iedereen kan verkopen in z'n eigen stijl. Maar welk type verkoper schuilt er in u? Waarin bent u sterk? Of net minder sterk? Hoe maakt... MeerEPUB met digitaal watermerk|Juni 2012Download direct dit e-Book14,99e
-
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan... MeerEPUB met digitaal watermerk|Juni 2017Download direct dit e-BookDeze titel komt in aanmerking voor12,50e