154 titels gevonden in Paperback Managen Tot € 30 vanaf € 16,00
-
Marianne Smits
Van alle kanten word je bestookt met e-mails, verslagen, rapporten, presentaties, nieuwsbrieven en andere soorten informatie. Bovendien komt deze informatie tot je via diverse...
Meer
-
Ken Blanchard, Susan Fowler, Laurence Hawkins
Wat is de grootste wens van managers? Dat hun medewerkers zelfstandig en verantwoordelijk opereren. Wat is de belangrijkste klacht van medewerkers? Dat hun baas te weinig reageert op hun...
Meer
-
Caroline Kuijper
Praktisch procesmanagement in projecten is een boek voor (project) managers, opdrachtgevers, en professionals die meer van procesmanagement of procesregie willen weten. Centraal staat de...
Meer
-
Jim Collins
Jim Collins heeft met Good to Great een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle...
Meer
-
Stephen R. Covey
Het boek De zeven eigenschappen van effectief leiderschap behoeft nauwelijks nog introductie. Het vormt al jarenlang en wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen.Covey heeft met zijn boek...
Meer
-
Peter van der Geer, Sharon Kroes
OVERTUIGEND DEBATTERENAlle technieken, tips en trucsWaarom zou u debatteren? Omdat u zonder het debat zelden uw doel bereikt.Gelijk hebben is mooi, maar gelijk krijgen is beter. Om te...
Meer
-
-
Jan Willem Seip
Sommige mensen lijken geboren verkopers. Maar, zijn ze ook echt als verkoper geboren? Natuurlijk niet! De geboren verkoper bestaat niet, integendeel, de professionele verkoper is voortdurend...
Meer
-
De auteurs zijn allen werkzaam als interim-manager, adviseur, trainer of coach. Driemaandelijks spraken ze met elkaar over hun praktijk in relatie tot veranderdiagnose en kwamen zo tot...
Meer
-
Marieta Koopmans
Slik je je kritiek op anderen soms in? Maakt het je wat uit of je commentaar geeft aan je medewerker, collega of baas? Vermijd je het wel eens om positieve feedback te geven? Veel mensen...
Meer
-
Ron Witjas
Meer werk doen in minder uren, tijd vinden voor familie, sport, hobby'sen daarbij een ontspannen levensgevoel hebben: wie wil datniet? Maar tussen droom en daad staat een klok in de weg en...
Meer
-
Mart Rovers
This Pocket Guide provides a concise explanation of the nature, content and aim of ISO/IEC 20000-1: 2011. It brings ISO/IEC 20000-1: 2011within reach of a vast international audience by...
Meer
-
Patrick Lencioni
Bedrijven proberen nog steeds slimmer te zijn dan de concurrentie, maar elke organisatie heeft toegang tot dezelfde intelligentie, ervaring en kennis om succesvol te zijn. Hoe kunt u betere...
Meer
-
Paul Snijders, Thomas Wuttke, Anton Zandhuis
This pocket guide is based on the PMBOK® Guide Fifth Edition. It contains a summary of the PMBOK® Guide, to provide a quick introduction as well as a structured overview of this framework...
Meer
-
Maaike Thiecke, Bianca van Leeuwen
Systemisch TransitieManagement biedt veranderaars de tools voor veranderingen van betekenis en maakt veranderen makkelijker. Veel organisatieveranderaars weten allang dat alleen een nieuwe...
Meer
-
Johanna Kroon
Kent u het gevoel dat medewerkers geen zin hebben in weer een verandering? Ziet u regelmatig de energie uit zulke trajecten weglekken? Loopt u tegen weerstand aan, kent u uit eigen ervaring...
Meer
-
Stephen R. Covey
Wie succesvol wil worden, in zijn werk, maar ook in de omgang met vrienden en familie, moet weten wat hij wil en wat hij voor anderen kan betekenen. Stephen Covey ging te rade bij de grote...
Meer
-
Michiel Ruzius
Nieuwe samenwerkingsverbanden, vooruitgang in techniek, economische noodzaak: er zijn veel krachten waar organisaties vandaag de dag mee te maken hebben. Het doorvoeren van veranderingen is...
Meer
-
Henry Mintzberg
Henry Mintzberg is â s werelds meest
gevierde managementgoeroe en zijn
boeken zijn verplichte kost. Niemand kan
zo goed tot de essentie van het managen
doordringen als hij. Het is een...
Meer
-
Ten Gevers, Bart Hoitink
Everybody plays the role of Project Sponsor at some point, for example during a renovation project at home. At work this role also crops up more and more frequently. As director, you...
Meer
-
Paul Hersey
Situationeel leiding geven is theoretischer van inslag en blijft dichter bij de rol van de manager: zijn of haar taak in de organisatie, zijn stijl van leidinggeven, zijn vermogen om te...
Meer
-
Sjors van Leeuwen
CRM IN DE PRAKTIJK is de complete leidraad voor wie met crm aan de slag
wil. In dit boek komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor
een succesvolle invoering van crm. Het biedt...
Meer
-
Stephen R. Covey
De achtste eigenschap is een essentiële toevoeging op De 7 eigenschappen, de wereldwijde bestseller waarmee Stephen Covey zich op de kaart zette en de levens van velen veranderde. Waar hij...
Meer
-
Joep Firet, Patrick Steggerda
Geen tijd om te lezen, maar wel op zoek naar praktische tips over leiderschap? Bent u leidinggevende, ondernemer of projectleider en wilt u ontdekken hoe u uzelf herkent in Bert Koersem?...
Meer
-
Theo Camps
Samenwerking in de bouw is nodig. Samenwerking tussen overheden, projectontwikkelaars, architecten, maatschappelijke organisaties, toekomstige gebruikers en omwonenden. De complexiteit van...
Meer
-
Patrick Lencioni
In De vijf frustraties van teamwork legt Patrick Lencioni de kern van samenwerking in teams bloot. Dat doet hij aan de hand van deze parabel, waarin Catherine Petersen als ceo een team moet...
Meer
-
Norbert Greveling
Je zult maar manager zijn! De kritiek op managers neemt de laatste tijd alleen maar toe. Ze zouden zakkenvullers,incompetent, kille saneerders zijn en professionals alleen maar in de weg...
Meer
-
Michele Mees
“Ik geloof dat het in evenwicht brengen van masculiene en feminiene waarden een belang- rijke bijdrage kan leveren tot het welzijn en de ontwikkeling van mannen én vrouwen, van bedrijven en...
Meer
-
Bert Teeuwen
Organisaties verbeteren hun prestaties door technologische doorbraken. Een nieuwe, nóg snellere machine geeft een sprong voorwaarts in productiviteit, een automatiseringsslag vermindert het...
Meer
-
Lenny Kaarsgaren
OmschrijvingHet succesvol organiseren van een zakelijk evenementen doe je er niet 'zomaar even bij'. De zoektocht naar een geschikte invulling, het uitwerken van plannen, en de tijd die...
Meer
-
Johan Weerkamp, Truke Zeinstra
In een familiebedrijf vallen privé en bedrijf samen. In een agrarisch familiebedrijf is dat nog sterker: waar je woont, is waar je werkt. Langdurige samenwerking tussen verschillende...
Meer
-
Gert Jan Hofstede, Geert Hofstede, Paul Pedersen
Volgens Geert Hofstede, de auteur van Allemaal andersdenkenden, kunnen alle interculturele misverstanden teruggebracht worden tot vijf essentiële thema's: de omgang met ongelijkheid, de mate...
Meer
-
-
Marcel van Wiggen
Hoe krijg je medewerkers meer betrokken bij de resultaten? Waarom reageren ze soms anders dan je verwacht? Waarom draait het team de ene keer soepel en de andere keer juist stroef? Hoe stuur...
Meer
-
Rini van Solingen, Rob van Lanen
Scrummen is simpel: één resultaat, twee lijstjes, drie rollen en vier meetings.Scrum helpt bij het organiseren van je werk, als team. Of het nu gaat om decreatie van een product of dienst of...
Meer
-
George van Houtem
Onderhandelen is een spel waarvan je de regels maar beter kunt kennen – de geschreven regels én de ongeschreven regels. Want hoe graag we ook polderen, uiteindelijk willen we allemaal onze...
Meer
-
Angela Talen, Sasja Dirkse
In je werk heb je continu te maken met veranderingen. Soms door jezelfingegeven, in andere gevallen door de keuzes van anderen. Situaties die jeoverkomen geven stress. Terwijl keuzes die je...
Meer
-
Mike George, Dave Rowlands, Bill Kastle
'Wat is Lean Six Sigma?' is een introductie in Lean Six Sigma, een methodiek die veel grote internationale bedrijven gebruiken om hun winstgevendheid en kwaliteit te verbeteren. Klanten...
Meer
-
Pieter van der Haak
Veel professionals die manager zijn geworden, vinden het leiding geven maar een hoop gedoe. De vraag is dan ook: hoe kun je de passie voor je vak combineren met je rol als (team)leider?...
Meer
-
Aartjan van Erkel
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit...
Meer