-
Als manager wil je je bedrijf of afdeling zo goed mogelijk leiden. Je richt je daarom niet alleen op zaken als balans en de winst-en-verliesrekening, maar bijvoorbeeld ook op interne... MeerPaperback|Februari 2010Levertijd: 1-2 werkdagen17,50
-
Zelfstandige ondernemers, directeuren, niet-financiele managers en adviseurs hebben met financiele informatie te maken. Dit boekje geeft een inleiding op dit gebied voor niet-deskundigen. De... MeerPaperback|September 2010Levertijd: 1-2 werkdagen17,50
-
Je hebt een geweldig idee. Je hoort al bijna het applaus. En dan volgt de ontgoocheling: je collega’s delen jouw visie niet en je idee gaat roemloos ten onder.Om je boodschap goed over te... MeerPaperback|Oktober 2010Levertijd: 1-2 werkdagen18,25
-
Functionering- en beoordelingsgesprekken; communicatie met een hoog risicogehalte!Zowel bij de werknemer als bij de manager bestaat vaak veel weerstand tegen deze – meestal verplichte –... MeerPaperback|November 2010Levertijd: 1-2 werkdagen17,50
-
Als je beter weet wie je bent, als je weet waar je kracht ligt en waar je hart sneller van gaat kloppen, ben je beter in staat een aangenaam en succesvol leven te leiden. In Ontdek wie je... MeerPaperback|Mei 2014Levertijd: 1-2 werkdagen16,50
-
'Operational Excellence in de Financiële Dienstverlening' is een praktijkboek over het belangrijkste ingrediënt van succesvol ondernemen in de financiële dienstverlening: het vertrouwen van... MeerPaperback|Februari 2006Levertijd: 1-2 werkdagen19,95
-
There are many reasons why things go wrong in the way teams work together. With this book you learn to what degree certain factors can influence the way your team operates. The starting... MeerPaperback|Januari 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!25,00Niet beschikbaar -
So much is expected of managers; supervising the staff, running the department, motivating employees, open communication, delegating tasks, finding creative solutions, providing and... MeerPaperback|Januari 2010
Niet beschikbaar
16,00Niet beschikbaar -
This book offers a number of ground rules for being successful at work, based on Eastern philosophies and martial arts, at the heart of which lies the right balance between reason and... MeerPaperback|Augustus 2012Levertijd: 1-2 werkdagen19,90
-
Medewerkers onthullen met hun gedrag veel van wie ze zijn, wat ze kunnen en hoe ze werken. Gedrag is naast resultaten dan ook een belangrijke factor in hun functioneren. Maar resultaat is... MeerPaperback|September 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!27,99Niet beschikbaar -
Wanneer je functioneel of operationeel leidinggevende van je collega’s wordt terwijl je een deel van je tijd ook nog met hen blijft samenwerken,moet je opnieuw je plek veroveren. Je relatie... MeerPaperback|Februari 2007Levertijd: 1-2 werkdagen15,00
-
Maak geen herrie, laat uw team samenwerken in harmonie! Effectief samenwerken in een team heeft veel weg van muzikaal samenspel. In elk goed orkest zijn alle individuele musici met hun... MeerHardback|September 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!30,99Niet beschikbaar -
Doen wat werkt gaat over oplossingsgericht werken, een doelgerichte en respectvolle aanpak om veranderingen te bewerkstelligen. Het is een stimulerende manier om verandering in... MeerPaperback|Januari 2009
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!30,99Niet beschikbaar -
Het succes van een presentatie valt of staat met de overtuigingskracht van de spreker. Maar hoe zorg je ervoor dat je publiek geboeid raakt én blijft? Christa Althof en Rosita Setz geven in... MeerPaperback|September 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!26,99Niet beschikbaar