20 titels gevonden in e-Book Tot € 30 Met digitaal watermerk Communicatiekunde vanaf € 9,99
-
Edouard Gruwez
Overtuigend presenteren zonder moeite Een presentatie staat of valt met de inhoud Hoe overtuig ik mijn publiek? Hoe ben ik bondig en toch volledig? En wat als ik echt weinig tijd heb?...
Meer
-
Johannes de Geus, Jolanda Bouman
Veel mensen vinden het lastig om een discussie naar hun hand te zetten. Ze willen misschien te graag winnen en vergeten te luisteren. Of ze luisteren wel, maar het lukt ze niet de ander te...
Meer
-
Theo IJzermans, Lex Eckhardt
Having to speak in public ranks as number four in the top ten list of most frightening things in life - according to reliable research carried out in the Netherlands. Not being in control is...
Meer
-
Theo IJzermans, Lex Eckhardt
'Spreken in het openbaar' scoort altijd hoog als mensen gevraagd wordt `de tien ergste dingen' in hun leven te noemen. Bovendien zijn maar heel weinig mensen tevreden over hun...
Meer
-
Doris Martin
Je collega negeert je al de hele dag, je hebt zeker iets verkeerd gedaan. Een voetganger steekt over zonder uit te kijken en je slingert van schrik een reeks scheldwoorden uit het open...
Meer
-
Koen van den Brandt, Roel van de Wiele
Tegendraadse managers boeken meer resultaten De mens lijdt aan een acute vorm van Adventure Deficit Disorder, en dat is een bedreiging voor onze creativiteit en vernieuwing. Het is waanzin...
Meer
-
Peter Hinssen, Steven van Belleghem, Harry Demey
Roadtrip van drie gerenommeerde experten-ondernemers door het belangrijkste innovatiecentrum van de wereld Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het gebied zo belangrijk kunnen worden?...
Meer
-
Joost Callens
Joost Callens over zijn persoonlijke zoektocht naar authentiek leiderschap Het begon allemaal met een Noordpoolexpeditie. Die reis confronteerde Joost Callens met de kwetsbaarheid van de...
Meer
-
Bart Flos
We worden overspoeld door kennis! Uit duizenden managementboeken, workshops en trainingen weten we alles over leiden en managen, innoveren en inspireren, veranderen en verduurzamen. Maar...
Meer
-
Loes Hekkens, Fia Sanders, Bert Pol
Communicatiekragt? Dat schrijf je toch met `ch? In de titel van dit boek maken de schrijvers gebruik van het psychologisch mechanisme disrupt then reframe. Deze `schrijffout haalt mensen uit...
Meer
-
Frank Peters
Iedereen krijgt zakelijk of privé wel eens te maken met een crisissituatie. En dan telt eigenlijk niet meer wat je de afgelopen twintig jaar hebt opgebouwd, maar hoe je vandaag de dag omgaat...
Meer
-
Hans Van de Water, Toon Verlinden
Do you regularly give presentations?Are you unsure about timing?Worried you will send your public to sleep?Do you want to give a presentation that sticks, one that brings results?Authors...
Meer
-
Hans Van de Water, Toon Verlinden
Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen geven waarbij niet alleen niemand in slaap valt, maar die nog resultaat,...
Meer
-
Bea Aarnoutse
Een sterke reputatie begint intern. Daarom ambieert ook elke organisatie een aligned workforce. Medewerkers die zich thuis voelen, elke dag het beste van zichzelf geven en weten hoe ze...
Meer
-
Renée van Zijl
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk 'aanraakt'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het...
Meer
-
Ineke van den Berg, Tineke Kanters
Dit is een inspirerend boek vol praktische tips, om direct, persoonlijk en doelgericht met elkaar in gesprek te gaan. Door een goed gesprek op het werk ervaar je minder spanning, werk je...
Meer
-
Ellis Buis, Joyce Hardholt
Je wilt teksten schrijven die raak schieten en waar je lezers hebberig van worden. Teksten die ervoor zorgen dat ze in actie komen: een aankoop doen, een offerte opvragen, iets downloaden of...
Meer
-
Jack J.R. van Minden
Diplomatie is te verkiezen boven oorlog, tact boven botheid. Er zomaar iets uit flappen, op of buiten het werk, is zelden verstandig, of je nu gelijk hebt of niet. Zelfs al weet je dat je...
Meer
-
Karel Joos
Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de mediaZo worden ze genoemd: Big Oil, Big Pharma, Big Sugar, Big Tobacco, Big...
Meer
-
Ellen Steffens, Estrella Meijs
Dit boek leert je in de communicatie met anderen het zekere voor het onzekere te nemen en altijd te toetsen of jij begrijpt wat de ander bedoelt en omgedraaid. Want andere mensen zijn echt...
Meer