225 titels gevonden in Bedrijfskunde vanaf € 3,27
-
Albert Holtzappel
Elke crisis is uniek, dus als er plotseling een plaatsvindt in uw organisatie is het moeilijk om snel en adequaat te reageren. Wat moet u doen, wie kunt u vertrouwen, hoe kunt u zich...
Meer
-
Gijs Weenink
Nederland vergadert zich suf. Dagelijks praten managers over nieuwe organisatiedoelen, mission statements en visies. Het leidt meestal tot wollige nota's vol braaftaal die in een la...
Meer
-
Rob van Lanen, Rini van Solingen
Agile is populair, en niet zonder reden. Door kleine stappen te zetten en al doende te leren kun je veel sneller resultaat boeken en eerder inspelen op veranderingen. Maar agile werken...
Meer
-
This book brings together international experience of business planning for digital libraries: the business case, the planning processes involved, the costs and benefi ts, practice and...
Meer
-
Luc Cipers
Hoe zorg je voor een sterke eerste indruk?Hoe kun je je visie met overtuiging brengen?Hoe kun je anderen inspireren en bezielen?We leven in een tijdperk van tweets, clicks en likes. Face to...
Meer
-
Tony Buzan, Barry Buzan
De mindmap is het meest effectieve denkhulpmiddel van onze tijd. Je kunt de techniek voor elke uitdaging of voor elk doel aanwenden. Het zal je intelligentie, creativiteit, communicatieve...
Meer
Prijs
€ 31,50
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
Barbara Torfs
Actief inzetten op een gezonde levensstijl van medewerkers rendeert. Meer bewegen op de werkvloer zorgt immers voor geluk, meer werkplezier en een hechte teamspirit. En dat vertaalt zich...
Meer
-
John A. Tracy
Raak je gefrustreerd door verwarrende financiële rapporten? Zou je graag voor jezelf beginnen, maar schrikt de administratieve rompslomp je af? In deze nieuwe editie van 'Financieel...
Meer
-
Kristel Groenenboom
Kristel Groenenboom runt sinds haar 23ste een miljoenenbedrijf dat containers bouwt. Maar een jonge, vrouwelijke directeur van een succesvol internationaal bedrijf? Die in een Porsche rijdt?...
Meer
-
Wouter Fioole
We zijn ontzettend goed in het bedenken van oplossingen, maar vaak werken ze niet omdat we het verkeerde probleem oplossen. In dit boek laat Wouter Fioole zien hoe u veel beter kunt worden...
Meer
-
Jan Dijkgraaf
De afgelopen jaren waren werkgevers de baas. Maar de crisis is ten einde en nu zijn de rollen aan het omdraaien: de werknemer komt weer aan de macht. Maar dan moet ie 'm wel grijpen! ...
Meer
-
Richard van Opstal
Problemen binnen Gemeente, UWV en Bijstand. Een traject van meer downs dan ups. Beloftes en nakomen van die beloftes. De omgang met uitkeringsgerechtigden binnen re-integratiebureaus. ...
Meer
-
Paul Seip
Het zelf bewegende voertuig, de automobiel heeft de wereld mobiel gemaakt. Hoe is dit zo gekomen en wie waren de hoofdrolspelers? De uitvinding van de "Otto" viertaktmotor stond aan de...
Meer
-
Petra Hoogerwerf
Dit boek staat op de Shortlist voor Managementboek van het Jaar 2018. Op 19 april maakt de jury tijdens ons managementboekengala bekend welk boek deze titel krijgt. De jury schreef over dit...
Meer
-
Christina L
Musicinside is een onderneming dat voornamelijk muziekonderwijs geeft en het organiseert evenementen op basisscholen, daarnaast kan men zich inschrijven voor muzieklessen. Verschillende...
Meer
-
Freek van Looveren
De huidige manier waarop we in organisaties werken heeft zijn beste tijd heeft gehad. Organisaties draaien wel veel veranderprogramma's, maar de manier hoe ze worden georganiseerd en...
Meer
-
Bart van der Kooi
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der...
Meer
-
Han Bekkers
De druppel en de oceaan is een boek over spiritueel leiderschap dat de weg wijst om veranderingen te laten slagen, zowel in organisaties als in je persoonlijke leven. Leiderschap dat niet is...
Meer
-
R.M. van Schaik
De intrigerende, slimme, strategische zetten van Victor Muller in de moderne zakenwereld zijn voor een buitenstaander haast niet te volgen. Dit boek vertelt het onwaarschijnlijke verhaal...
Meer
-
Saskia van Uffelen
Hoelang wil jij het nog rekken? Hoelang kun jij je organisatie, je team of je leven nog managen zonder dat je iets fundamenteels verandert? En vooral: hoelang vermijd je dat anderen je...
Meer
-
Mirjam Wiersma
Ben je ook zo druk? Kom je niet toe aan wat je echt wilt doen? Dan is het tijd om de regie te pakken: reken af met de drukte en creëer ruimte in je hoofd. Doe wat er echt toe doet, zodat je...
Meer
-
Nathalie van Donzel
Dit boek gaat over het proces van een hond die leert onderdeel te zijn van een team wat een duidelijk doel voor ogen heeft. Via de avonturen van de hond en zijn begeleider kunnen wij veel...
Meer
-
Elja Daae
Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt. Super social verandert de manier...
Meer
-
Wiggen van Marcel, Galle Frits, Vriens Gerard
Sommige mensen vinden hun werk echt leuk. Dit zijn de bruistabletten die energie krijgen van hun werk en anderen stimuleren. Jammer genoeg zijn er ook ventieltrekkers, dimmers en...
Meer
-
Siets Bakker
Als iets niet wil lukken, dat zit het ergens vast. Rake Vragen maken los wat vastzit.
Meer
-
Jef Cumps
Along with rapid growth, HRS is experiencing slow decision-making, demotivated people and a failed product release. Chris, the brand new CEO, has to save the company and make it successful...
Meer
-
D.M. Scholtus
Verwacht uw concurrentie te slim af te zijn met deze Ekxo masterclass in bedrijfsnaam design. Een effectieve bedrijfsnaam draagt significant bij aan de continuïteit en het succes van uw...
Meer
-
Harry Woldendorp, Thomas Woldendorp
Jonge professionals hebben steeds meer moeite hun startende carrière vorm te geven. Technologische ontwikkelingen volgen elkaar zo snel op, dat de arbeidsmarkt blijft veranderen....
Meer
-
Rolf Grouve
Als ondernemer investeer je om bij te blijven en je organisatie toekomstbestendig te maken. En dat kost veel energie en geld. De overheid heeft een stimuleringsbeleid door middel van...
Meer
-
Sarah Gagestein, Jolijn Mes
Heb je soms het gevoel dat je boodschap niet overkomt? Leer dan om je verhaal te framen. Door de juiste woorden te gebruiken, overtuig je iedereen, voordat ze het doorhebben. In...
Meer
-
David van der Loo
Je hebt een idee. Je wilt een populaire app starten. Alleen... hoe kom je van idee naar app? De meeste mensen gaan enthousiast van start, maar bijna niemand haalt het einddoel: die zo...
Meer
-
Astrid van Kollenburg
Online winkels worden steeds populairder. Toch stoppen elk jaar duizenden webwinkeliers omdat ze te weinig verdienen. Wil jij wel slagen? Lees dan in dit boek hoe je je webshop op de kaart...
Meer
-
Pelpina Trip
Wil je gezien worden? Maak dan een video. Video's zijn het populairste online medium. Maar hoe plan je een zakelijke video? Hoe zorg je voor goede audio? En een video editen, kun je dat...
Meer
-
Ellis Buis
Word je plotseling gevraagd om notulen te maken? Is het je dagelijks werk? Profiteer van alle tips in dit boek en begin de volgende vergadering vol zelfvertrouwen. Want een goede notulist is...
Meer
-
Carlijn Postma
Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal?...
Meer
-
Kirsten Jassies, Joyce Nafzger
Let op: betreft een flowable epub, deze titel is alleen leesbaar met de daarvoor geschikte apparaten (iPad) Insta-addicts en experts @kirstenjassies en @joycenafzger kunnen zich geen...
Meer
-
-
Rini van Solingen, Rob van Lanen
Scrummen is simpel: één resultaat, twee lijstjes, drie rollen en vier meetings.Scrum helpt bij het organiseren van je werk, als team. Of het nu gaat om decreatie van een product of dienst of...
Meer
-
-
Joey Scheufler
Voice komt er aan, we moeten iets met voice en voice is the next big thing op vrijwel elk marketingcongress, en bij elk marketingteam staat het thema voice op de agenda. Spraak...
Meer