Zet je klant centraal! (e-Book)

bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie

Prijs € 15,00
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:
Deze titel komt in aanmerking voor

Roy Klaassen, Karolien van der Ouderaa, Evelien van Damme

EPUB | Mei 2017 |

Beoordeel dit boek als eerste!
Let op: Dit e-Book is niet leesbaar op e-readers met een zwart-wit scherm.

Beschrijving

Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal? Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en oneindig veel technologische ontwikkelingen. Organisaties zijn zoekende en stellen zich de vraag hoe om te gaan met deze ontwikkelingen en hoe stappen te zetten om in alle facetten van de organisatie commercieel gedachtegoed terug te laten komen. Daar ligt de sleutel om goed aan de klantwensen te voldoen. In het boek Zet je klant centraal! Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie lees je hoe je deze transformatie maakt vanuit een integrale aanpak. Ook delen 25 commercieel directeuren hun visie en lessen in het boek. Aan het woord komen directeuren van onder meer Achmea, Yacht, ASR, Transavia, Boskalis en Salesforce. Wees bereid je kwetsbaar op te stellen en open te staan voor nieuw gedachtegoed rondom commercie. Aan welke knop ga jij draaien om met de hele organisatie te bouwen aan commercieel succes? Roy Klaassen is Managing Partner bij Kirkman Company. Roy begeleidt grote transformatieprojecten onder andere op het gebied van Customer Excellence. Roy spreekt en publiceert over het thema Customer Excellence. Karolien van der Ouderaa is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Karolien helpt grote organisaties bij het centraal stellen van de klant in de hele organisatie en het implementeren van het Customer Excellence-gedachtegoed. Evelien van Damme is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Evelien ondersteunt klanten in diverse transformaties waarbij Customer Excellence centraal staat.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Roy Klaassen, Karolien van der Ouderaa, Evelien van Damme
Uitgever
Eburon Business
ISBN
9789463011013
Formaat
EPUB
Publicatiedatum
Mei 2017
Bestandsgrootte
9931313 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
120

Beschrijving

Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal? Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en oneindig veel technologische ontwikkelingen. Organisaties zijn zoekende en stellen zich de vraag hoe om te gaan met deze ontwikkelingen en hoe stappen te zetten om in alle facetten van de organisatie commercieel gedachtegoed terug te laten komen. Daar ligt de sleutel om goed aan de klantwensen te voldoen. In het boek Zet je klant centraal! Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie lees je hoe je deze transformatie maakt vanuit een integrale aanpak. Ook delen 25 commercieel directeuren hun visie en lessen in het boek. Aan het woord komen directeuren van onder meer Achmea, Yacht, ASR, Transavia, Boskalis en Salesforce. Wees bereid je kwetsbaar op te stellen en open te staan voor nieuw gedachtegoed rondom commercie. Aan welke knop ga jij draaien om met de hele organisatie te bouwen aan commercieel succes? Roy Klaassen is Managing Partner bij Kirkman Company. Roy begeleidt grote transformatieprojecten onder andere op het gebied van Customer Excellence. Roy spreekt en publiceert over het thema Customer Excellence. Karolien van der Ouderaa is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Karolien helpt grote organisaties bij het centraal stellen van de klant in de hele organisatie en het implementeren van het Customer Excellence-gedachtegoed. Evelien van Damme is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Evelien ondersteunt klanten in diverse transformaties waarbij Customer Excellence centraal staat.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Roy Klaassen, Karolien van der Ouderaa, Evelien van Damme
Uitgever
Eburon Business
ISBN
9789463011013
Formaat
EPUB
Publicatiedatum
Mei 2017
Bestandsgrootte
9931313 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
120

Aanrader

Top 3 Marketingboeken