Zakelijke doelen bereiken met sociale media (e-Book)

€ 9,99
Prijs € 0,00

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Marco Frijlink, Wilco Verdoold

EPUB met digitaal watermerk | December 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Van lukraak naar doelgericht! Wil je bedrijfsmatig aan de slag met social media, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al actief op social media, maar weet je eigenlijk niet wat je wilt en kunt bereiken? En wat je daarvoor moet doen? Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden in samenwerking met de Universiteit Utrecht en tien vooraanstaande social media-experts een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf zakelijke doelen. Stuk voor stuk doelen die met de inzet van social media goed te verwezenlijken zijn, zoals het vergroten van je naamsbekendheid, het genereren van leads of het werven van nieuwe medewerkers. Voor elk doel wordt aangegeven welke activiteiten je op social media moet ontplooien om dat doel te realiseren. Talloze organisaties hebben het model al met succes in de praktijk toegepast. Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken: Naamsbekendheid vergroten Leads genereren Klanten behouden Klantenservice verbeteren Reputatie verbeteren Beïnvloeders betrekken Marktinzicht vergroten Risico’s beheersen Medewerkers werven Medewerkers betrekken Productiviteit verhogen Innovatie/ontwikkeling bevorderen

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marco Frijlink, Wilco Verdoold
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047007944
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
December 2015
Bestandsgrootte
1442029 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
174

Beschrijving

Van lukraak naar doelgericht! Wil je bedrijfsmatig aan de slag met social media, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al actief op social media, maar weet je eigenlijk niet wat je wilt en kunt bereiken? En wat je daarvoor moet doen? Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden in samenwerking met de Universiteit Utrecht en tien vooraanstaande social media-experts een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf zakelijke doelen. Stuk voor stuk doelen die met de inzet van social media goed te verwezenlijken zijn, zoals het vergroten van je naamsbekendheid, het genereren van leads of het werven van nieuwe medewerkers. Voor elk doel wordt aangegeven welke activiteiten je op social media moet ontplooien om dat doel te realiseren. Talloze organisaties hebben het model al met succes in de praktijk toegepast. Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken: Naamsbekendheid vergroten Leads genereren Klanten behouden Klantenservice verbeteren Reputatie verbeteren Beïnvloeders betrekken Marktinzicht vergroten Risico’s beheersen Medewerkers werven Medewerkers betrekken Productiviteit verhogen Innovatie/ontwikkeling bevorderen

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marco Frijlink, Wilco Verdoold
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047007944
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
December 2015
Bestandsgrootte
1442029 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
174

Aanrader

Top 3 Marketingboeken