Wat is nu eigenlijk het probleem? (e-Book)

een krachtige en overtuigende adviesaanpak

Prijs € 12,99
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:
Deze titel komt in aanmerking voor

Peter van Loevezijn

EPUB met digitaal watermerk | November 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Als consultant wilt u maar één ding: dat een klant het door u uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder een goede onderbouwing zien klanten niet in waarom een advies waardevol is en waarom ze het zouden moeten overnemen. Alleen goed onderbouwde adviezen hebben overtuigingskracht en daarmee kans van slagen. Maar hoe pakt u dat aan? In dit boek vindt u een succesvolle adviesaanpak, gebaseerd op twee beproefde modellen: PROA en OPR. PROA staat voor Probleem, Risico, Oorzaak en Advies, en is bedoeld om een logische redenering van probleem naar advies te presenteren. OPR staat voor Oorzaak, Probleem en Risico, en heeft tot doel de juiste oorzaak voor de PROA te analyseren. Daarmee heeft u een krachtig middel in handen om klanten voor u te winnen. * Een bewezen adviesaanpak aan de hand van twee logische en praktische modellen. * Veel voorbeelden van slecht en goed onderbouwde adviezen. * Bedoeld voor elke consultant die met beter onderbouwde adviezen meer succes wil behalen. Over de auteur Peter van Loevezijn werkt voor trainingsbureau Vergouwen Overduin, waar hij meer dan tien jaar consultants/professionals van klantorganisaties begeleidt bij hun schriftelijke en mondelinge adviezen met de PROA- en OPR-modellen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Peter van Loevezijn
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089651143
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2011
Bestandsgrootte
549159 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
104

Beschrijving

Als consultant wilt u maar één ding: dat een klant het door u uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder een goede onderbouwing zien klanten niet in waarom een advies waardevol is en waarom ze het zouden moeten overnemen. Alleen goed onderbouwde adviezen hebben overtuigingskracht en daarmee kans van slagen. Maar hoe pakt u dat aan? In dit boek vindt u een succesvolle adviesaanpak, gebaseerd op twee beproefde modellen: PROA en OPR. PROA staat voor Probleem, Risico, Oorzaak en Advies, en is bedoeld om een logische redenering van probleem naar advies te presenteren. OPR staat voor Oorzaak, Probleem en Risico, en heeft tot doel de juiste oorzaak voor de PROA te analyseren. Daarmee heeft u een krachtig middel in handen om klanten voor u te winnen. * Een bewezen adviesaanpak aan de hand van twee logische en praktische modellen. * Veel voorbeelden van slecht en goed onderbouwde adviezen. * Bedoeld voor elke consultant die met beter onderbouwde adviezen meer succes wil behalen. Over de auteur Peter van Loevezijn werkt voor trainingsbureau Vergouwen Overduin, waar hij meer dan tien jaar consultants/professionals van klantorganisaties begeleidt bij hun schriftelijke en mondelinge adviezen met de PROA- en OPR-modellen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Peter van Loevezijn
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089651143
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2011
Bestandsgrootte
549159 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
104

Aanrader

Top 3 Marketingboeken