Waardepropositie ontwerpen

hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

Prijs € 49,90

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith

Paperback | November 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'Alex Osterwalders nieuwste boek Waardepropositie Ontwerp (Nederlandse vertaling van Value Proposition Design) is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller Business Model Generatie.Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities zichtbaar en tastbaar, waardoor het gemakkelijker wordt ze te bespreken, te managen én door te ontwikkelen.Waardepropositie Ontwerp helpt je om stap voor stap op een succesvolle manier de patronen van waardecreatie te begrijpen jouw team te voorzien van dezelfde taal en manier van werken de kans op falen van producten en diensten te beperken.Ontwerp, test en lever wat klanten echt willen!

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith
Uitgever
Boom
ISBN
9789462760158
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
November 2014
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
280

Beschrijving

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek Waardepropositie Ontwerp (Nederlandse vertaling van Value Proposition Design) is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller Business Model Generatie.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities zichtbaar en tastbaar, waardoor het gemakkelijker wordt ze te bespreken, te managen én door te ontwikkelen.

Waardepropositie Ontwerp helpt je om stap voor stap op een succesvolle manier

de patronen van waardecreatie te begrijpen
jouw team te voorzien van dezelfde taal en manier van werken
de kans op falen van producten en diensten te beperken.

Ontwerp, test en lever wat klanten echt willen!

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith
Uitgever
Boom
ISBN
9789462760158
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
November 2014
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
280

Aanrader

Top 3 Marketingboeken