Voodoo-marketing (e-Book)

de geheime trucs om consumenten te verleiden

Prijs € 23,50
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Ronald Voorn, Jan Dijkgraaf

EPUB met digitaal watermerk | September 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De geheime trucs om consumenten te verleiden Worden consumenten inderdaad steeds slimmer? Hoe kan het dan toch dat ze zich nog altijd gemakkelijk laten beïnvloeden? In Voodoo-marketing wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. En hoe consumenten zich daartegen kunnen wapenen. Allerlei partijen bedenken dagelijks nieuwe technieken en psychologische strategieën om producten of diensten aan de man te brengen of gedrag te beïnvloeden. Daar is niets mis mee. Maar als de consument niet weet welke technieken en strategieën dat zijn, is sprake van een oneerlijke ‘strijd’. Dit boek wil zorgen voor een level playing field. Voodoo-marketing is geschreven voor consumenten én voor professionals die werken in marketingcommunicatie en bij bedrijven die zich bezighouden met het verleiden van consumenten. Voor verkopers is dit boek een ultieme checklist om te bepalen welke verkoopmethoden ze wel of bewust niet willen gebruiken. Voor eerstejaarsstudenten is het een heldere inleiding in een aantal van de persuasieve communicatiemethoden. Dit boek is vermakelijk en verbijsterend. Na het lezen ervan weet je hoe je de nieuwste verkoopmethoden kunt ontdekken en leer je een aantal technieken waarmee je jezelf kunt beschermen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Ronald Voorn, Jan Dijkgraaf
Uitgever
Adfo Books
ISBN
9789492196057
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
September 2015
Bestandsgrootte
1377225 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
138

Beschrijving

De geheime trucs om consumenten te verleiden Worden consumenten inderdaad steeds slimmer? Hoe kan het dan toch dat ze zich nog altijd gemakkelijk laten beïnvloeden? In Voodoo-marketing wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. En hoe consumenten zich daartegen kunnen wapenen. Allerlei partijen bedenken dagelijks nieuwe technieken en psychologische strategieën om producten of diensten aan de man te brengen of gedrag te beïnvloeden. Daar is niets mis mee. Maar als de consument niet weet welke technieken en strategieën dat zijn, is sprake van een oneerlijke ‘strijd’. Dit boek wil zorgen voor een level playing field. Voodoo-marketing is geschreven voor consumenten én voor professionals die werken in marketingcommunicatie en bij bedrijven die zich bezighouden met het verleiden van consumenten. Voor verkopers is dit boek een ultieme checklist om te bepalen welke verkoopmethoden ze wel of bewust niet willen gebruiken. Voor eerstejaarsstudenten is het een heldere inleiding in een aantal van de persuasieve communicatiemethoden. Dit boek is vermakelijk en verbijsterend. Na het lezen ervan weet je hoe je de nieuwste verkoopmethoden kunt ontdekken en leer je een aantal technieken waarmee je jezelf kunt beschermen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Ronald Voorn, Jan Dijkgraaf
Uitgever
Adfo Books
ISBN
9789492196057
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
September 2015
Bestandsgrootte
1377225 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
138

Aanrader

Top 3 Marketingboeken