Verkoopkunst

Het afwijkende gedrag van professionals

Prijs € 19,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Wim Aalbers

Hardback | November 2008 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Dit is geen leerboek maar een inspiratieboek, voor iedereen die iets met verkopen heeft. Het beschrijft wat topverkopers anders doen, om meer en vaker te scoren. Of het nu gaat om producten en diensten, of om ideeën en plannen. Verkoopkunst is overal. Verkoopkunst bevat geen theoretische verhandelingen, schema’s of stappenplannen. Er staat zelfs geen matrix in. Het is een verzameling kernachtige observaties uit de commerciële praktijk, over het gedrag van uitblinkers. Elk hoofdstuk maakt daarvan een punt en samen maken ze het verschil. Dit is een onmisbaar boek voor wie de verkoopvaardigheid van individu en organisatie op een hoger niveau wil brengen. De schrijfstijl is toegankelijk en met liefde voor het ‘ambacht’. Wim Aalbers putte voor dit boek uit zijn rijke praktijk als manager, trainer en coach op het gebied van commercie en communicatie. Hij schrijft zoals hij werkt, snel ter zake, geen blad voor de mond en met een flinke dosis humor. “Verkopen is communiceren op het scherp van de snede.”

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Wim Aalbers
Uitgever
Eburon Uitgeverij B.V.
ISBN
9789059722804
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2008
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
126

Beschrijving

Dit is geen leerboek maar een inspiratieboek, voor iedereen die iets met verkopen heeft. Het beschrijft wat topverkopers anders doen, om meer en vaker te scoren. Of het nu gaat om producten en diensten, of om ideeën en plannen. Verkoopkunst is overal.
Verkoopkunst bevat geen theoretische verhandelingen, schema’s of stappenplannen. Er staat zelfs geen matrix in. Het is een verzameling kernachtige observaties uit de commerciële praktijk, over het gedrag van uitblinkers. Elk hoofdstuk maakt daarvan een punt en samen maken ze het verschil.

Dit is een onmisbaar boek voor wie de verkoopvaardigheid van individu en organisatie op een hoger niveau wil brengen. De schrijfstijl is toegankelijk en met liefde voor het ‘ambacht’.

Wim Aalbers putte voor dit boek uit zijn rijke praktijk als manager, trainer en coach op het gebied van commercie en communicatie. Hij schrijft zoals hij werkt, snel ter zake, geen blad voor de mond en met een flinke dosis humor.

“Verkopen is communiceren op het scherp van de snede.”

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Wim Aalbers
Uitgever
Eburon Uitgeverij B.V.
ISBN
9789059722804
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2008
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
126

Aanrader

Top 3 Marketingboeken