Van waarnemen naar waarmaken

expeditie naar waarde met professionals

Prijs € 40,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Paul Kloosterboer

Hardback | December 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Dit boek is het verslag van een ontdekkingstocht naar de slaag- en faalfactoren voor vernieuwen met professionals. Het onthult:* waarom professionals en hun managers graag leren, maar niet van elkaar;* de faalscenario's én kernprincipes;* waarde als verdelend én verbindend criterium;* vier fundamentele leer- en vernieuwingsmotoren;* emotie als beslissende factor;* het geheim van lerend leiderschap;* de Expeditie naar Waarde als beproefde aanpak;* een palet aan interventies en technieken.De Expeditie naar Waarde is een strategische ontdekkingstocht met professionals. De uitgekiende aanpak van Waarnemen naar Waarmaken verbindt professionals en managers aan een gezamenlijke, waardevolle toekomst.Paul Kloosterboer is in 2011 gepromoveerd op de Expeditie naar Waarde.'Dit boek is een uitbreiding en verrijking van het vakgebied van de manageren organisatieadviseur. Een must voor iedere organisatie-professional!'- prof. dr. léon de caluwé, hoogleraar advieskunde aan de vu en senior partner twijnstra gudde'Sinds mijn expeditie-ervaring zijn de vier vernieuwingsprincipes uit dit boek een voortdurende leidraad in mijn handelen.'- ing. hedzer schotsman msc, directielid saltro 'Vanuit een doorleefde praktijk en een brede verkenning in de literatuurbiedt Paul een uitdagend boek met vernieuwende inzichten. Verplichtekost voor iedereen die bijdraagt aan de ontwikkeling van (professionele)organisaties. Zet aan tot denken, is pittig en inspireert.'- prof. dr. andré wierdsma, hoogleraar organiseren en co-creëren aan nyenrode business universiteit'Ik raad iedere leidinggevende die beseft dat het anders moet, maar nog niet weet hoe, dit boek van harte aan. Het helpt om ongedroomde mogelijkheden te realiseren.'- dr. gertjan de groot mcm, teamleider procesinnovatie ministerie van bzk

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Paul Kloosterboer
Uitgever
Boom
ISBN
9789052618821
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
December 2011
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Beschrijving

Dit boek is het verslag van een ontdekkingstocht naar de slaag- en faalfactoren voor vernieuwen met professionals. Het onthult:
* waarom professionals en hun managers graag leren, maar niet van elkaar;
* de faalscenario's én kernprincipes;
* waarde als verdelend én verbindend criterium;
* vier fundamentele leer- en vernieuwingsmotoren;
* emotie als beslissende factor;
* het geheim van lerend leiderschap;
* de Expeditie naar Waarde als beproefde aanpak;
* een palet aan interventies en technieken.

De Expeditie naar Waarde is een strategische ontdekkingstocht met professionals. De uitgekiende aanpak van Waarnemen naar Waarmaken verbindt professionals en managers aan een gezamenlijke, waardevolle toekomst.
Paul Kloosterboer is in 2011 gepromoveerd op de Expeditie naar Waarde.

'Dit boek is een uitbreiding en verrijking van het vakgebied van de manager
en organisatieadviseur. Een must voor iedere organisatie-professional!'
- prof. dr. léon de caluwé, hoogleraar advieskunde aan de vu en senior partner twijnstra gudde

'Sinds mijn expeditie-ervaring zijn de vier vernieuwingsprincipes uit dit boek een voortdurende leidraad in mijn handelen.'
- ing. hedzer schotsman msc, directielid saltro

'Vanuit een doorleefde praktijk en een brede verkenning in de literatuur
biedt Paul een uitdagend boek met vernieuwende inzichten. Verplichte
kost voor iedereen die bijdraagt aan de ontwikkeling van (professionele)
organisaties. Zet aan tot denken, is pittig en inspireert.'
- prof. dr. andré wierdsma, hoogleraar organiseren en co-creëren aan nyenrode business universiteit

'Ik raad iedere leidinggevende die beseft dat het anders moet, maar nog niet weet hoe, dit boek van harte aan. Het helpt om ongedroomde mogelijkheden te realiseren.'
- dr. gertjan de groot mcm, teamleider procesinnovatie ministerie van bzk

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Paul Kloosterboer
Uitgever
Boom
ISBN
9789052618821
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
December 2011
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Aanrader

Top 3 Marketingboeken