Trainen met resultaat (e-Book)

Prijs € 46,75
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

EPUB | Januari 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Als trainer of coach wilt u meer dan alleen een training geven. U wilt de klant werkelijk helpen en u gaat uit van de belangen van de deelnemers. Als u met passie wilt trainen, is dit boek het perfecte instrument om dat te bereiken. In Trainen met resultaat worden u op praktische wijze handvatten aangereikt om van klantvraag tot training te komen. Wat wil de klant precies? Hoe is de situatie ontstaan? Welke mogelijkheden zijn er om het aan te pakken? Om welke competenties gaat het en welk resultaat heeft de klant voor ogen? Allemaal vragen waar u als trainer mee te maken krijgt. In dit boek staan tips, checklisten, modellen en werkvormen waarmee u direct aan de slag kunt om deze vragen te beantwoorden. De kern van het boek wordt gevormd door tien thema's uit de praktijk: besluitvorming conflicthantering integriteit klantgerichtheid motivatie onderhandelen probleem oplossen samenwerken weerstand zelfkennis Elk thema is onderbouwd met theorieën en werkvormen. In de hoofdstukken over intake en evaluatie, transfer en resultaat staan tips, werkvormen, checklisten en strategieën die u kunt inzetten om van klantvraag tot resultaat te komen. Bent u trainer? Dan is dit boek onmisbaar voor u. Maar het is ook een prima hulpmiddel als u zich bezighoudt met leren als bijvoorbeeld docent, opleidingsfunctionaris, P&O'er, manager of therapeut. Aanvullende informatie Over de auteur Aafke de Vor is zelfstandig trainer, supervisor en ontwikkelaar. Ze maakt gebruik van theorieën en modellen om de situatie vanuit de positie van de deelnemer en de klant te verbeteren.

Volledige beschrijving

Specificaties

Uitgever
Boom
ISBN
9789013107333
Formaat
EPUB
Publicatiedatum
Januari 2013
Bestandsgrootte
4002609 bytes
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Als trainer of coach wilt u meer dan alleen een training geven. U wilt de klant werkelijk helpen en u gaat uit van de belangen van de deelnemers. Als u met passie wilt trainen, is dit boek het perfecte instrument om dat te bereiken. In Trainen met resultaat worden u op praktische wijze handvatten aangereikt om van klantvraag tot training te komen. Wat wil de klant precies? Hoe is de situatie ontstaan? Welke mogelijkheden zijn er om het aan te pakken? Om welke competenties gaat het en welk resultaat heeft de klant voor ogen? Allemaal vragen waar u als trainer mee te maken krijgt. In dit boek staan tips, checklisten, modellen en werkvormen waarmee u direct aan de slag kunt om deze vragen te beantwoorden. De kern van het boek wordt gevormd door tien thema's uit de praktijk: besluitvorming conflicthantering integriteit klantgerichtheid motivatie onderhandelen probleem oplossen samenwerken weerstand zelfkennis Elk thema is onderbouwd met theorieën en werkvormen. In de hoofdstukken over intake en evaluatie, transfer en resultaat staan tips, werkvormen, checklisten en strategieën die u kunt inzetten om van klantvraag tot resultaat te komen. Bent u trainer? Dan is dit boek onmisbaar voor u. Maar het is ook een prima hulpmiddel als u zich bezighoudt met leren als bijvoorbeeld docent, opleidingsfunctionaris, P&O'er, manager of therapeut. Aanvullende informatie Over de auteur Aafke de Vor is zelfstandig trainer, supervisor en ontwikkelaar. Ze maakt gebruik van theorieën en modellen om de situatie vanuit de positie van de deelnemer en de klant te verbeteren.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Uitgever
Boom
ISBN
9789013107333
Formaat
EPUB
Publicatiedatum
Januari 2013
Bestandsgrootte
4002609 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken