Spreken is zilver. Overtuigen is goud.

waarschijnlijk de beste mediatraining die u zal krijgen. In minder dan 2 uur lezen. Lessen uit 25 jaar media- en debatervaring van een bonthandelaar.

Prijs € 20,56

Levertijd: 1-2 werkdagen

Actie: Geen verzendkosten!

Ook beschikbaar als:

Marc Wajsberg

Paperback | December 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Wordt u niet nerveus bij de gedachte dat een journalist u een microfoon of camera voor uw gezicht duwt? Wil u in dergelijke omstandigheden, of in een openbaar debat, zo goed mogelijk naar voren komen? Verwerf controle als men u een microfoon onder de neus schuift, of als de camera's draaien. Managers die een bedrijf of branche verdedigen en de politicus op elk niveau, moeten in die omstandigheden scoren. Met dit boek kan u op elk niveau uiterst snel aan de slag. De auteur maakt een onderscheid tussen basistechnieken en meer geavanceerde kennis. U kan er op elk niveau, en vooral uiterst snel, mee aan de slag. Bij manier van spreken bent u na een uur lezen klaar voor uw vuurproef. Deze handleiding is praktijkgericht. Simpel maar niet simplistisch. De auteur deelt 25 jaar ervaring en methodes met u. Laat u meekijken in en graaien uit zijn trukendoos. Zodat u uw punt helder brengt. Innemend, verleidelijk en overtuigend. "Eindelijk een mediatraining door iemand die gewend is vragen te beantwoorden en ze niet, zoals een journalist enkel moet stellen. Bovendien met verve in dit boek, vol kleine en grote praktische tips." â Marc is een echte communicatiedeskundige."

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marc Wajsberg
Uitgever
Brave New Books
ISBN
9789402110302
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2013
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
175

Beschrijving

Wordt u niet nerveus bij de gedachte dat een journalist u een microfoon of camera voor uw gezicht duwt? Wil u in dergelijke omstandigheden, of in een openbaar debat, zo goed mogelijk naar voren komen? Verwerf controle als men u een microfoon onder de neus schuift, of als de camera's draaien. Managers die een bedrijf of branche verdedigen en de politicus op elk niveau, moeten in die omstandigheden scoren. Met dit boek kan u op elk niveau uiterst snel aan de slag. De auteur maakt een onderscheid tussen basistechnieken en meer geavanceerde kennis. U kan er op elk niveau, en vooral uiterst snel, mee aan de slag. Bij manier van spreken bent u na een uur lezen klaar voor uw vuurproef. Deze handleiding is praktijkgericht. Simpel maar niet simplistisch. De auteur deelt 25 jaar ervaring en methodes met u. Laat u meekijken in en graaien uit zijn trukendoos. Zodat u uw punt helder brengt. Innemend, verleidelijk en overtuigend. "Eindelijk een mediatraining door iemand die gewend is vragen te beantwoorden en ze niet, zoals een journalist enkel moet stellen. Bovendien met verve in dit boek, vol kleine en grote praktische tips." â Marc is een echte communicatiedeskundige."

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marc Wajsberg
Uitgever
Brave New Books
ISBN
9789402110302
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2013
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
175

Aanrader

Top 3 Marketingboeken