Sales beter de baas

laat succes niet aan het toeval over

Prijs € 27,50

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Edwin de Haas

Paperback | September 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Sales beter de baas is een praktisch en herkenbaar boek voor directeuren en ondernemers met een verkoopuitdaging. Het daagt ze op luchtige en confronterende wijze uit de realiteit onder ogen te zien: de gemiddelde verkoper kan helemaal niet verkopen. In heldere bewoordingen legt de auteur uit hoe het anders kan. Dankzij de vele inspirerende praktijkvoorbeelden borrelen ideeën voor een andere aanpak in het eigen bedrijf tijdens het lezen als vanzelf op. Edwin de Haas kent het verkoopvak vanbinnen en vanbuiten. Hij is directeur/eigenaar van CanvassCompany, dat bedrijven ondersteunt bij het ontwikkelen van new business en het verbeteren van hun salesperformance. Auteur geeft lezingen. Advertenties in sales- en managementmagazines. Bannercampagne in diverse nieuwsbrieven en websites. Inzet Google Adwords. Socialmediacampagne op Twitter, LinkedIn, Facebook.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Edwin de Haas
Uitgever
Uitgeverij Boom/Nelissen
ISBN
9789024402854
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
September 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
120

Beschrijving

Sales beter de baas is een praktisch en herkenbaar boek voor directeuren en ondernemers met een verkoopuitdaging. Het daagt ze op luchtige en confronterende wijze uit de realiteit onder ogen te zien: de gemiddelde verkoper kan helemaal niet verkopen. In heldere bewoordingen legt de auteur uit hoe het anders kan. Dankzij de vele inspirerende praktijkvoorbeelden borrelen ideeën voor een andere aanpak in het eigen bedrijf tijdens het lezen als vanzelf op.

Edwin de Haas kent het verkoopvak vanbinnen en vanbuiten. Hij is directeur/eigenaar van CanvassCompany, dat bedrijven ondersteunt bij het ontwikkelen van new business en het verbeteren van hun salesperformance.

Auteur geeft lezingen.
Advertenties in sales- en managementmagazines.
Bannercampagne in diverse nieuwsbrieven en websites.
Inzet Google Adwords.
Socialmediacampagne op Twitter, LinkedIn, Facebook.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Edwin de Haas
Uitgever
Uitgeverij Boom/Nelissen
ISBN
9789024402854
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
September 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
120

Aanrader

Top 3 Marketingboeken