Projectmatig werken anno nu (e-Book)

Op naar een nieuwe aanpak

Prijs € 17,00
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Floris Quant, Patries Quant

EPUB met digitaal watermerk | November 2017 |

Beoordeel dit boek als eerste!
Let op: Dit e-Book is niet leesbaar op e-readers met een zwart-wit scherm.

Beschrijving

De planning van het project dreigt uit te lopen, het budget wordt overschreden, de opdrachtgever wil toch net iets anders en ondertussen loopt de projectleider zich de benen uit het lijf om de deadline nog enigszins te halen. Hoewel het project goed is voorbereid, de opdrachtgever akkoord heeft gegeven en het projectteam zich gecommitteerd heeft aan de activiteitenplanning, gaat het toch niet lukken! Herkenbaar? Projectmatig werken in een snelle wereld Het lijkt erop dat de 'traditionele' methode in veel gevallen niet meer werkt. En dat is niet gek. Want die methode gaat uit van een overzichtelijke, analoge wereld, een wereld waarin alles minutieus kan worden voorbereid en keuzes van tevoren kunnen worden gemaakt. Maar die wereld bestaat niet meer. Er verandert nu zo veel en zo snel dat je je heel vaak geen lange voorbereiding en vooraf gemaakte keuzes meer kunt veroorloven. Je kunt bij een project geen maanden meer vooruit kijken: een tijdspanne van twee weken is al veel. Zo'n wereld vraagt steeds vaker om een andere manier van Projectmatig Werken. De traditionele methode of scrum Dit boek leert je wanneer je voor welke methode kiest: de traditionele methode of de nieuwe scrummethode. De praktijkvoorbeelden helpen je die keus te maken. Want natuurlijk is niet alles wat nieuw en in de mode is per se beter: bij bepaalde projecten is de traditionele methode nog steeds de beste, maar bij andere juist niet. Uiteraard leer je ook wat beide methodes inhouden en hoe je ermee werkt. Kunnen werken met 'oud 'en 'nieuw' maakt je flexibeler, en geeft je een nog steviger basis om projecten te managen!

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Floris Quant, Patries Quant
Uitgever
Uitgeverij Thema
ISBN
9789462721319
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2017
Bestandsgrootte
1417469 bytes
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

De planning van het project dreigt uit te lopen, het budget wordt overschreden, de opdrachtgever wil toch net iets anders en ondertussen loopt de projectleider zich de benen uit het lijf om de deadline nog enigszins te halen. Hoewel het project goed is voorbereid, de opdrachtgever akkoord heeft gegeven en het projectteam zich gecommitteerd heeft aan de activiteitenplanning, gaat het toch niet lukken! Herkenbaar? Projectmatig werken in een snelle wereld Het lijkt erop dat de 'traditionele' methode in veel gevallen niet meer werkt. En dat is niet gek. Want die methode gaat uit van een overzichtelijke, analoge wereld, een wereld waarin alles minutieus kan worden voorbereid en keuzes van tevoren kunnen worden gemaakt. Maar die wereld bestaat niet meer. Er verandert nu zo veel en zo snel dat je je heel vaak geen lange voorbereiding en vooraf gemaakte keuzes meer kunt veroorloven. Je kunt bij een project geen maanden meer vooruit kijken: een tijdspanne van twee weken is al veel. Zo'n wereld vraagt steeds vaker om een andere manier van Projectmatig Werken. De traditionele methode of scrum Dit boek leert je wanneer je voor welke methode kiest: de traditionele methode of de nieuwe scrummethode. De praktijkvoorbeelden helpen je die keus te maken. Want natuurlijk is niet alles wat nieuw en in de mode is per se beter: bij bepaalde projecten is de traditionele methode nog steeds de beste, maar bij andere juist niet. Uiteraard leer je ook wat beide methodes inhouden en hoe je ermee werkt. Kunnen werken met 'oud 'en 'nieuw' maakt je flexibeler, en geeft je een nog steviger basis om projecten te managen!

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Floris Quant, Patries Quant
Uitgever
Uitgeverij Thema
ISBN
9789462721319
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2017
Bestandsgrootte
1417469 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken