Planning en control - gesprekken

Prijs € 41,00

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

H. Puts

Paperback | Februari 2007 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Het planning en control-proces wordt vaak als een tijdrovende activiteit ervaren, die nog dubbelop is ook. Echt sturen, echt besluiten nemen gebeurt in andere vergaderingen.Die mening doet geen recht aan wat het P&C-proces voor organisaties kan betekenen. Als het goed wordt gebruikt, maakt P&C het mogelijk om afstand te nemen tot de dagelijkse gang van zaken en overzicht te krijgen. Daardoor is het bij uitstek een hulpmiddel voor bestuurders en managers om de uitvoeringsorganisatie aan te sturen.Om zo te kunnen functioneren, moeten volgens dit boek wel de volgende uitgangspunten worden gehanteerd:de hoeveelhied schriftelijke informatie moet veel beperkter zijn dan nu vaak gebruikelijk is;het P&C-gesprek moet als het belangrijkste onderdeel van het P&C-proces worden gezien.In dit boek krijgt de lezer een groot aantal handvatten aangereikt om het P&C-proces op zo’n manier in te richten dat het P&C-gesprek centraal staat.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
H. Puts
Uitgever
Convoy Uitgevers BV
ISBN
9789035240261
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
117

Beschrijving

Het planning en control-proces wordt vaak als een tijdrovende activiteit ervaren, die nog dubbelop is ook. Echt sturen, echt besluiten nemen gebeurt in andere vergaderingen.
Die mening doet geen recht aan wat het P&C-proces voor organisaties kan betekenen. Als het goed wordt gebruikt, maakt P&C het mogelijk om afstand te nemen tot de dagelijkse gang van zaken en overzicht te krijgen. Daardoor is het bij uitstek een hulpmiddel voor bestuurders en managers om de uitvoeringsorganisatie aan te sturen.
Om zo te kunnen functioneren, moeten volgens dit boek wel de volgende uitgangspunten worden gehanteerd:
de hoeveelhied schriftelijke informatie moet veel beperkter zijn dan nu vaak gebruikelijk is;
het P&C-gesprek moet als het belangrijkste onderdeel van het P&C-proces worden gezien.
In dit boek krijgt de lezer een groot aantal handvatten aangereikt om het P&C-proces op zo’n manier in te richten dat het P&C-gesprek centraal staat.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
H. Puts
Uitgever
Convoy Uitgevers BV
ISBN
9789035240261
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
117

Aanrader

Top 3 Marketingboeken