Opdrachtgever gezocht!

acquieren als onderdeel van je werk

Prijs € 39,25

Tijdelijk niet beschikbaar

Jan Willem van den Brink, Maarten van Os

Hardback | September 2010 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Wat veel professionals remt bij het actief verwerven van opdrachten, is het gevoel dat ze zichzelf opdringen. Klanten hebben er immers een hekel aan om iets aangesmeerd te krijgen. Maar ze houden wél van kwaliteit.Dat is waar dit boek over gaat: klanten helpen kwaliteit in te kopen. Met de werkwijze en tips uit dit boek vind je sneller en effectiever goede opdrachtgevers, en wordt opdrachten verwerven een leuk onderdeel van je werk.Opdrachtgever gezocht biedt handvatten aan alle professionals die een grotere rol willen spelen in het verwerven van interessante en winstgevende opdrachten voor zichzelf en anderen. Het boek geeft antwoord op vragen als:• Hoe kom je bij nieuwe klanten aan tafel?• Hoe vertel je dat je goed bent, liefst zonder op te scheppen?• Hoe krijg je op een prettige manier klussen uit je netwerk?• Wat is het alternatief voor koude acquisitie?• Hoe voer je een plezierig en effectief koopgesprek?

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jan Willem van den Brink, Maarten van Os
Uitgever
Academic service
ISBN
9789052617961
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
September 2010
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
166

Beschrijving

Wat veel professionals remt bij het actief verwerven van opdrachten, is het gevoel dat ze zichzelf opdringen. Klanten hebben er immers een hekel aan om iets aangesmeerd te krijgen. Maar ze houden wél van kwaliteit.
Dat is waar dit boek over gaat: klanten helpen kwaliteit in te kopen. Met de werkwijze en tips uit dit boek vind je sneller en effectiever goede opdrachtgevers, en wordt opdrachten verwerven een leuk onderdeel van je werk.
Opdrachtgever gezocht biedt handvatten aan alle professionals die een grotere rol willen spelen in het verwerven van interessante en winstgevende opdrachten voor zichzelf en anderen. Het boek geeft antwoord op vragen als:
• Hoe kom je bij nieuwe klanten aan tafel?
• Hoe vertel je dat je goed bent, liefst zonder op te scheppen?
• Hoe krijg je op een prettige manier klussen uit je netwerk?
• Wat is het alternatief voor koude acquisitie?
• Hoe voer je een plezierig en effectief koopgesprek?

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jan Willem van den Brink, Maarten van Os
Uitgever
Academic service
ISBN
9789052617961
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
September 2010
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
166

Aanrader

Top 3 Marketingboeken