Omarm de octopus (e-Book)

social media voor de financiële dienstverlener

Prijs € 57,00

Niet beschikbaar

EPUB met digitaal watermerk | Januari 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Als financiële dienstverlener wil je zo dicht mogelijk bij je klanten staan en daar een intense band mee opbouwen. Bovendien wil je als dienstverlener op interactieve manier communiceren met je doelgroep. Met social media kan dat op een bijzonder effectieve en efficiënte manier. Vroegen internettoepassingen 20 jaar geleden nog grote investeringen, die voor kleine en middelgrote financiële dienstverleners nagenoeg niet op te brengen waren, nu kan iedereen heel gemakkelijk zelf gratis accounts aanmaken op LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Blogger, Pinterest, SlideShare en nog veel meer social media. Daarmee komen de huidige `online consument 2.0 en de `connected consument 3.0 van binnenkort, onder handbereik van elke financiële dienstverlener, groot en klein. Je kunt als `serieus bedrijf, of je wilt of niet, eigenlijk niet om die `leuke social media heen. Ze hebben invloed op onze omgeving en ook op de zakelijke praktijk van alledag. Als je de social media niet omarmt, dan omstrengelen zij jou. Zie social media als een octopus, die zich met al zijn tentakels de samenleving inwerkt, zich erin vastzuigt en niet meer loslaat. Doel van dit boek is allereerst de lezer inzicht te geven in wat social media zijn, hoe snel deze zich ontwikkelen en wat er allemaal mee mogelijk is. Als je er als financiële dienstverlener mee aan de slag gaat, dan wil je dat het een blijvend succes wordt. Dit boek helpt de financiële dienstverlener daartoe met een planmatige aanpak. De casussen in dit boek van verschillende collega-dienstverleners, helpen valkuilen te voorkomen en de voor jou als financiële dienstverlener juiste aanpak van social media te kiezen. Snelcursussen over Twitter, Facebook, LinkedIn, Google (incluis YouTube en Blogger) en Wikipedia maken de lezer nog beter wegwijs in de wereld van social media. De zakelijk kansrijke social media dus, voor alle financiële dienstverleners, groot en klein, jong en oud, die de consument 2.0 en ook de consument 3.0 willen kunnen bijbenen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Uitgever
Wolters Kluwer Nederland B.V.
ISBN
9789013112818
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Januari 2013
Bestandsgrootte
1851190 bytes
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Als financiële dienstverlener wil je zo dicht mogelijk bij je klanten staan en daar een intense band mee opbouwen. Bovendien wil je als dienstverlener op interactieve manier communiceren met je doelgroep. Met social media kan dat op een bijzonder effectieve en efficiënte manier. Vroegen internettoepassingen 20 jaar geleden nog grote investeringen, die voor kleine en middelgrote financiële dienstverleners nagenoeg niet op te brengen waren, nu kan iedereen heel gemakkelijk zelf gratis accounts aanmaken op LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Blogger, Pinterest, SlideShare en nog veel meer social media. Daarmee komen de huidige `online consument 2.0 en de `connected consument 3.0 van binnenkort, onder handbereik van elke financiële dienstverlener, groot en klein. Je kunt als `serieus bedrijf, of je wilt of niet, eigenlijk niet om die `leuke social media heen. Ze hebben invloed op onze omgeving en ook op de zakelijke praktijk van alledag. Als je de social media niet omarmt, dan omstrengelen zij jou. Zie social media als een octopus, die zich met al zijn tentakels de samenleving inwerkt, zich erin vastzuigt en niet meer loslaat. Doel van dit boek is allereerst de lezer inzicht te geven in wat social media zijn, hoe snel deze zich ontwikkelen en wat er allemaal mee mogelijk is. Als je er als financiële dienstverlener mee aan de slag gaat, dan wil je dat het een blijvend succes wordt. Dit boek helpt de financiële dienstverlener daartoe met een planmatige aanpak. De casussen in dit boek van verschillende collega-dienstverleners, helpen valkuilen te voorkomen en de voor jou als financiële dienstverlener juiste aanpak van social media te kiezen. Snelcursussen over Twitter, Facebook, LinkedIn, Google (incluis YouTube en Blogger) en Wikipedia maken de lezer nog beter wegwijs in de wereld van social media. De zakelijk kansrijke social media dus, voor alle financiële dienstverleners, groot en klein, jong en oud, die de consument 2.0 en ook de consument 3.0 willen kunnen bijbenen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Uitgever
Wolters Kluwer Nederland B.V.
ISBN
9789013112818
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Januari 2013
Bestandsgrootte
1851190 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken