Marketing Kernstof (e-book) (e-Book)

Prijs € 69,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Hans Vosmer, John Smal

Adobe PDF | Januari 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel onderdeel van marketing. De nieuwe editie voldoet aan de meest recente NIMA-exameneisen voor de examens voor de module NIMA A1 Marketing Medewerker en de specialisatiemodule NIMA A2 Marketing Medewerker. Bij dit boek is een apart opgavenboek beschikbaar Marketing Kernstof Opgaven. ¿- Zeer complete introductie op het vakgebied marketing; ¿- sluit aan bij NIMA-A exameneisen; ¿- rijke digitale ondersteuning en apart oefenboek Marketing Kernstof Opgaven. Bij dit studieboek hoort een rijke digitale leeromgeving, Prepzone. https://campagnes.noordhoffuitgevers.nl/prepzone-titellijst/) Met Prepzone kunnen studenten zich slim voorbereiden op tentamens dankzij oefentoetsen, video’s en begrippentrainers. Ze krijgen twee jaar toegang tot Prepzone met de code voorin hun nieuwe boek. Docenten kunnen met Prepzone profiteren van extra lesmateriaal, opdrachten, collegesheets en casuïstiek door in te loggen met hun Noordhoff docentaccount. Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Geschikt voor hbo-studenten die een commerciële, bedrijfskundige of bedrijfseconomische opleiding volgen en voor studenten en professionals die zich voorbereiden op het NIMA A-examen. Het boek is te gebruiken vanaf de propedeuse. De auteur Hans Vosmer is docent Marketing Management aan Nyenrode Business Universiteit. Eerder was hij docent aan de opleiding Commerciële Economie van Hogeschool van Amsterdam. Hij zat in de examencommissie van het NIMA.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Hans Vosmer, John Smal
Uitgever
Noordhoff
ISBN
9789001593568
Formaat
Adobe PDF
Publicatiedatum
Januari 2020
Bestandsgrootte
11880378 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
649

Beschrijving

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel onderdeel van marketing. De nieuwe editie voldoet aan de meest recente NIMA-exameneisen voor de examens voor de module NIMA A1 Marketing Medewerker en de specialisatiemodule NIMA A2 Marketing Medewerker. Bij dit boek is een apart opgavenboek beschikbaar Marketing Kernstof Opgaven. ¿- Zeer complete introductie op het vakgebied marketing; ¿- sluit aan bij NIMA-A exameneisen; ¿- rijke digitale ondersteuning en apart oefenboek Marketing Kernstof Opgaven. Bij dit studieboek hoort een rijke digitale leeromgeving, Prepzone. https://campagnes.noordhoffuitgevers.nl/prepzone-titellijst/) Met Prepzone kunnen studenten zich slim voorbereiden op tentamens dankzij oefentoetsen, video’s en begrippentrainers. Ze krijgen twee jaar toegang tot Prepzone met de code voorin hun nieuwe boek. Docenten kunnen met Prepzone profiteren van extra lesmateriaal, opdrachten, collegesheets en casuïstiek door in te loggen met hun Noordhoff docentaccount. Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Geschikt voor hbo-studenten die een commerciële, bedrijfskundige of bedrijfseconomische opleiding volgen en voor studenten en professionals die zich voorbereiden op het NIMA A-examen. Het boek is te gebruiken vanaf de propedeuse. De auteur Hans Vosmer is docent Marketing Management aan Nyenrode Business Universiteit. Eerder was hij docent aan de opleiding Commerciële Economie van Hogeschool van Amsterdam. Hij zat in de examencommissie van het NIMA.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Hans Vosmer, John Smal
Uitgever
Noordhoff
ISBN
9789001593568
Formaat
Adobe PDF
Publicatiedatum
Januari 2020
Bestandsgrootte
11880378 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
649

Aanrader

Top 3 Marketingboeken