Manager ontmoet monnik

gesprekken over god, geld en geweten

Prijs € 26,00

Levertijd: 1-2 werkdagen

Actie: Geen verzendkosten!

Ook beschikbaar als:

Anselm Grün, Jochen Zeitz

Paperback | November 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

• Dialoog tussen de CEO van PUMA en de bekende benedictijner monnik Anselm Grün• Business spiritualiteit in de praktijk van een multinationalBenedictijn Grün en Puma-directeur Zeitz voeren openhartige gesprekken over de kwesties die er op dit moment in het bedrijfsleven toe doen: herstel van de economie, duurzaamheid, de rol van winst en de balans tussen (persoonlijk)succes en maatschappelijke verantwoordelijkheid.Hier zijn twee topmanagers aan het woord: monnik Grün geeft leiding aan een gemeenschap van driehonderd monniken en Zeitz geeft wereldwijd werk aan 150.000 mensen. Ze gaan na hoe ze zichzelf en hun onderneming iedere dag weer kunnen verbeteren, zonder dat ze mens en milieu schaden en zonder dat zevergeten geld te verdienen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Anselm Grün, Jochen Zeitz
Uitgever
Have, Ten
ISBN
9789025900335
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
November 2011
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
223

Beschrijving

• Dialoog tussen de CEO van PUMA en de bekende benedictijner monnik Anselm Grün
• Business spiritualiteit in de praktijk van een multinational

Benedictijn Grün en Puma-directeur Zeitz voeren openhartige gesprekken over de kwesties die er op dit moment in het bedrijfsleven toe doen: herstel van de economie, duurzaamheid, de rol van winst en de balans tussen (persoonlijk)
succes en maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Hier zijn twee topmanagers aan het woord: monnik Grün geeft leiding aan een gemeenschap van driehonderd monniken en Zeitz geeft wereldwijd werk aan 150.000 mensen. Ze gaan na hoe ze zichzelf en hun onderneming iedere dag weer kunnen verbeteren, zonder dat ze mens en milieu schaden en zonder dat ze
vergeten geld te verdienen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Anselm Grün, Jochen Zeitz
Uitgever
Have, Ten
ISBN
9789025900335
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
November 2011
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
223

Aanrader

Top 3 Marketingboeken