Invloed (e-Book)

de zes geheimen van het overtuigen

Prijs € 24,99

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Robert B. Cialdini

EPUB met digitaal watermerk | Februari 2010 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 4 beoordelingen
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

Welke mechanismen zorgen ervoor dat u ja zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen? Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar undercover bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste. In deze 5e herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer de werking van invloed in andere culturen; - de rol van het internet en andere nieuwe technologieën; - recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld. Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Robert B. Cialdini
Uitgever
Boom
ISBN
9789052617848
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Februari 2010
Bestandsgrootte
4590902 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
320

Beschrijving

Welke mechanismen zorgen ervoor dat u ja zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen? Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar undercover bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste. In deze 5e herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer de werking van invloed in andere culturen; - de rol van het internet en andere nieuwe technologieën; - recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld. Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Robert B. Cialdini
Uitgever
Boom
ISBN
9789052617848
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Februari 2010
Bestandsgrootte
4590902 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
320

Aanrader

Top 3 Marketingboeken