Inleiding marketing (e-Book)

een introductie in een dynamisch vakgebied

Prijs € 48,25
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Stefan Renkema

EPUB met digitaal watermerk | Oktober 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Inleiding marketing is de opvolger van Marketing. De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer? toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen; extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces; aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement; actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten; per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt. Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod. Extra materiaal voor docenten Het extra materiaal dat voor docenten wordt ontwikkeld zal eind augustus 2015 beschikbaar zijn. Doelgroep Dankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Stefan Renkema
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789461276650
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2015
Bestandsgrootte
76962161 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
205

Beschrijving

Inleiding marketing is de opvolger van Marketing. De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer? toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen; extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces; aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement; actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten; per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt. Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod. Extra materiaal voor docenten Het extra materiaal dat voor docenten wordt ontwikkeld zal eind augustus 2015 beschikbaar zijn. Doelgroep Dankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Stefan Renkema
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789461276650
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2015
Bestandsgrootte
76962161 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
205

Aanrader

Top 3 Marketingboeken