Hoe krijg ik ze zover?

draagvlak zonder dwang

Prijs € 19,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Jan van Setten

Paperback | Juli 2010 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 97 beoordelingen
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

Ontdek hoe je medewerkers op een natuurlijke wijze betrokken maakt. Hoe je weerstand herkent en weerlegt.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jan van Setten
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047003403
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2010
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
160

Beschrijving

Je loopt voorop...

Stel, je organisatie of team zit in een belangrijk veranderproces. Als ‘trekker’ van de gedragsverandering heb je een duidelijke visie en een helder plan voor de toekomst. Je loopt als manager stevig vóór de troepen uit.

...maar wie volgt?

Je medewerkers wachten echter af, blijven maar vragen stellen en lijken het zekere voor het onzekere te nemen. Je geduld wordt danig op de proef gesteld. Hoe krijg je ze mee?

Hou de aansluiting!

Gedragsverandering is een fragiel proces dat in een aantal natuurlijke fases verloopt. Elke fase heeft tijd nodig en stelt specifieke eisen aan jou als (bege)leider. Loop je te hard van stapel, dan verlies je de aansluiting. Onbegrip, cynisme en zelfs weerstand zijn dan het gevolg. Gaat het te langzaam, dan treedt er energieverlies op en ga je kansen missen.

De weg van de minste weerstand

Jan van Setten vertelt hoe je je medewerkers met glashelder management door de verschillende fases heen krijgt. Hoe je mensen op een natuurlijke wijze betrokken maakt. Hoe je weerstand herkent en weerlegt. Hoe je respectvol afscheid neemt als het echt niet werkt.

Verwarrend eenvoudig

In dit boek worden fundamentele inzichten met humor gekoppeld aan herkenbare praktijksituaties. Het zal je inspireren om het roer in handen te nemen, op een manier die gewaardeerd wordt door medewerkers, collega’s en klanten – zelfs door je familie en vrienden.
 

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jan van Setten
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047003403
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2010
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
160

Aanrader

Top 3 Marketingboeken