Het membership-model (e-Book)

wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kan leren

Prijs € 0,00

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Robbie Kellman Baxter

EPUB met digitaal watermerk | Oktober 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Netfl ix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een ‘all you can eat’-lidmaatschap. Een win-winsituatie: de klant is koning en het bedrijf heeft vaste inkomsten. Het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offl ine toepasbaar? Robbie Baxter meent van wel, en toont dat aan met voorbeelden van Starbucks, T-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele andere grote en kleine bedrijven. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte, praktische hoofdstukken laat Baxter zien wat het membership-model inhoudt, hoe je het in jouw bedrijfstak kunt opzetten en welke aspecten daarbij van belang zijn.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Robbie Kellman Baxter
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047008989
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2015
Bestandsgrootte
3373537 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Beschrijving

Netfl ix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een ‘all you can eat’-lidmaatschap. Een win-winsituatie: de klant is koning en het bedrijf heeft vaste inkomsten. Het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offl ine toepasbaar? Robbie Baxter meent van wel, en toont dat aan met voorbeelden van Starbucks, T-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele andere grote en kleine bedrijven. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte, praktische hoofdstukken laat Baxter zien wat het membership-model inhoudt, hoe je het in jouw bedrijfstak kunt opzetten en welke aspecten daarbij van belang zijn.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Robbie Kellman Baxter
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047008989
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2015
Bestandsgrootte
3373537 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Aanrader

Top 3 Marketingboeken