Het innovatiedilemma (e-Book)

het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Prijs € 0,00

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Clayton M. Christensen

EPUB met digitaal watermerk | Maart 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn. Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen – voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Bedenker Clayton Christensen legt uit hoe dit kan gebeuren, en wat een bedrijf kan doen om hetzelfde lot te ontlopen. Het innovatiedilemma is ‘een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten – en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan’.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Clayton M. Christensen
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047008293
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Maart 2015
Bestandsgrootte
6985456 bytes
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn. Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen – voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Bedenker Clayton Christensen legt uit hoe dit kan gebeuren, en wat een bedrijf kan doen om hetzelfde lot te ontlopen. Het innovatiedilemma is ‘een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten – en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan’.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Clayton M. Christensen
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047008293
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Maart 2015
Bestandsgrootte
6985456 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken